Hakutulokset

  1. rauha räppääjä

    Syyskuun Söpöliinit 2012

    Moikka! Laiskan vatsan saa toimimaan luumusoseella. Meillä on jo pari teelusikallista auttanut. Kannattaa antaa heti aamusta, jos vauvalle tulee masuvaivoja. Neuvolasta "annettiin lupa " luumulle jo kun tyttö oli n. 5vk vanha. rauha räppääjä + neiti nro.5 2,5kk:heart:
  2. rauha räppääjä

    Syyskuun Söpöliinit 2012

    Kumiankka,toivottavasti syömisasiat ovat kondiksessa. Tuossa vauvan keltaisuudessahan on todella tärkeää, että vauva syö säännöllisesti koska ylimääräinen bilirubiini poistuu kakan mukana. Meillä mennään ihan pulloruokinnalla. Kuten aiemmillakin, maidon tulo lakkasi n. kk kuluttua synnytyksestä...
  3. rauha räppääjä

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Tyttäremme syntyi 27.8, rv 39+4. Molemmat voidaan hyvin, tänään kotiuduttu. rauha räppääjä + vitonen 2vrk :heart:
  4. rauha räppääjä

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Syksyn taimi, minulla oli edellisen raskauden loppumetreillä lapsivesi vähissä, sitä oli tuskin lainkaan. Synnytys käynnistettiin tästä syystä rv 39. Sinulla on kontrollikäynti torstaina, älä huolestu, tarkkaile että liikkeitä tulee normaalisti. Minullakin tilannetta tarkkailtiin ylimääräisillä...
  5. rauha räppääjä

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Meillä muksujen ikäeroksi tulee 2vuotta, melkeinpä tasan, ja olen myös miettinyt tuplakärryjä. Ehdottomasti pitää olla erilliset jalkatuet ja selkänojat.. Erilliset kuomut olisi jo bonusta =). Carenat itsellänikin mielessä, jos niissä kääntyvä etupyörä. Veikkaan että jos neljä samaan suuntaan...
  6. rauha räppääjä

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Tervehdys! Raskausdiabetes asiasta.. Itse sairastin kahdessa aiemmassa odotuksessa, nyt lääkärinkin ihmetykseksi erinomaiset arvot =). Minulla oli 2/3 arvosta koholla ja ihan ruokavaliolla sain pidettyä arvot normaaleina. Mielestäni tuo ruokavalion muutos ei edes vaatinut suuria, jätin vain...
  7. rauha räppääjä

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Rakenneultrassa käyty viimeviikolla ja kaikki vallan mainiosti =). Tyttölupaus ja uusi la 30.8. rauha räppääjä + vitonen 21+4
  8. rauha räppääjä

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Kivunlievityksestä vielä... Epiduraalin otin ainoastaan esikoisen kanssa, kolmen muun kanssa on ollut spinaali. Spinaali on mielestäni miellyttävämpi, tosin lyhytkestoisempi ja mielestäni vain kerran voi laittaa kun taas epiduraalissa lääkettä voi lisäillä jos synnytys pitkittyy.. Korjatkaa jos...
  9. rauha räppääjä

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Tervehdys pitkästä aikaa :wave: Hyvinkään sairaalasta oli kokemuksia kyselty. Olen synnyttänyt siellä kolme lapsistani ja hyvät kokemukset on jäänyt kaikista kerroista. Nro viisi syntyy siellä myös syyskuussa =). Esikoisen synnytin Naistenklinikalla ja kyllähän isossa sairaalassa oli jotenkin...
  10. rauha räppääjä

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Huomenia! Miksi ihmeessä kätilöt ultraavat vatsan päältä noin pienillä viikoilla.. Np ultrakin tehdään, ainakin meidän sairaanhoitopiirin alueella, aina alakautta. Melko ammattitaidotonta touhua ja turhaa säikyttelyä. Onneksi kaikki on ollut kuitenkin ok :), itse varmaan nostaisin hirveän äläkän...
  11. rauha räppääjä

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Ensimmäinen ultra tehdään aina alakautta. Muuten on mahdotonta saada kaikkea näkyviin. Itse kävin ekassa ultrassa + verikokeissa samalla käynnillä, viikkoja silloin 11+5, eikä kukaan sanonut että olisi jotenkin "väärin".. :whistle: rauha räppääjä + vitonen 12+6
  12. rauha räppääjä

    Suurperheelliset Odottajat

    Huomenta! Ultrassa kävin viime viikolla ja kaikki oli hienosti :). Mittojen mukaan raskaus olisi jo 4-5 päivää pidemmällä, mutta eivät siirtäneet laskettua-aikaa. Ensi viikolla ensimmäinen lääkärikäynti, samalla kuulen myös verikokeiden tulokset. rauha räppääjä + vitonen 12+6
  13. rauha räppääjä

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Kyse ei varmaankaan ole viitsimisestä tai inspiksestä vaan siitä ettei taidot välttämättä riitä yrittämisestä huolimatta. Koirat kun ovat luonteeltaan erilaisia, toiset helpompia toiset taas vaikeampia. Nyt mielestäni turhaan heitetään kaktuspiikin niskaan tervaa ja höyheniä, rohkeaa kun...
  14. rauha räppääjä

    Suurperheelliset Odottajat

    Hei! Täällä viidettä odottava, kesällä maagiset 40v täyttävä äiti :). Väsyä ja krenkkaa pukkaa, mutta vatsassa kaikki hyvin. rauha räppääjä + vitonen 12+5
  15. rauha räppääjä

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Huomenta kaikille! Nelikymppisiä odottajia näyttäisi löytyvän muitakin kuin minä, hienoa :). Viidettä odotan ja neljäkymmentä tulee täyteen ennen lapsen syntymää. Huomaa kyllä, että ikä tekee jo odotuksen hieman haastavaksi. Tuntuu että kroppa on kovemmalla koetuksella.. Ensimmäinen ultra ja...
  16. rauha räppääjä

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Moi! Täällä varovaisesti ilmoittautuu mukaan viidettä odottava, tänä vuonna pyöreät 40v täyttävä äiti. LA 6.9.12 ja HYS.

Yhteistyössä