Hakutulokset

  1. M

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Huomenta! Aloitetaanpa siitä, että en ole kerinnyt nyt taas lukmaan saatika kommentoimaan mitäan. Nyttenkin vain nopsasti selasin vähän läpi, joten taitaa jäädä tää teksti aika omanapailuksi. Anteeksi. Tittidiii! Eilen se tuli postissa! Se pitkään odotettu kirje, että meille tulee terve POIKA...
  2. M

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Hyvää ja kirpakkaa pakkasaamua kaikille! Ensinnäkin pakko kommentoida tosta syntymäpainon perinnöllisyydestä (onks toi oikee sana?) Mä olen syntyessani ollut ihan normaalikokoinen mutta mun mieheni on syntynyt 5100g ja 58cm ja on pitkä näin aikuisiälläkin. Molemmat pojat on kuitenkin syntyneet...
  3. M

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Hiphei kaikki! Iso kiitos Jennylle päivittämisestä sekä uusista pinoista, Ihanaa kun jollain on aikaa ja hermoja. Itsellani kun ei ole kumpaakaan :laugh: Kiitos myös kaikille muille ihanan rohkaisevista kommenteista ja tuesta! :heart: Miumau, tsemppiä sulle koitokseen ja toivotaan että meillä...
  4. M

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    heippahei, pitkästä aikaa! Enpä oo taas kirjotellu, en niinku vaan jaksa, pysty ja kerkee! Yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja vähän pysyy ajantasalla. Joten nyt ei tule paljon kommenttia, kun en edes ole lukenut paria viimeistä sivua :ashamed: Ensin Onnea miljoonasti kaikille hyviä...
  5. M

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    ÄÄÄÄÄÄ, mä en pysy perässääää!! Täällä on heti aamusta aikasin käyty neuvolassa, mutta sielä ei mitään erikoista. Koittavat nyt vaan kiirehtiä, että kerkeisin sinne np-ultraan! Täälä on muutamat puhunu yösyömisestä. Itselläni ei sitä ole vielä ollut, mutta molemmissa aiemmissa raskauksissa...
  6. M

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Heippa kaikille! Voi luoja, päivän ku on töissä, niin jo on tullut monta sivua taas tekstiä. Eihän täälä perässä pysy. Itsellä jäänyt tää kirjoittaminen pikkusen vähälle, kun ei aika vaan riitä. Näiden lukemiseenkin menee aina niin kauheesti aikaa. Nyt kuitenkin ajattelin tsempata ja...
  7. M

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Moikka! Mahtuiskohan Elokuisiin vielä yks mamma lisää? Ylläripylläri raskaus ja plussa tuli ehkäisystä huolimatta, mutta onhan se niin ihanaa saada uusi pikkukirppu perheeseen. LA näillänäkymin olisi 18.8. Taustoista sen verran, että minä kohta 26v. mies kesällä 24v. ja meillä jo...

Yhteistyössä