Hakutulokset

1. N

Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

Heippa pitkästä aikaa! :) En ookaan pitkään aikaan kirjoitellut tänne, aika kiireistä oli tämä yrittäjän arki loppuajan töissä, mutta nyt siis äitiyslomalla vihdoin! Tänne onkin tullut paljon uusia, onnittelut kaikille odottajille ja jo pienokaisen saaneille! :) Meillä kaikki hyvin...
  2. N

Voi miten harmittavalta kuullostaa kun ette tykkää uusista muodoistanne.. Minussa on varmaan joku vika, mutta rakastan tätä mahaa :D Ja vaikka on kyllä tullut takapuolta ja reisiäkin niin silti tuntuu että kuljen pää (ja maha) pystyssä niin ylpeenä että varmasti kaikki näkee muutoksen :D...
  3. N

Mulla oli tänään taas neuvola ja lääkäri.. Ensimmäistä kertaa vähän huonommalla mielellä lähin sieltä, kun yleensä hymy korvissa asti ja monesta asiasta viisaanpana. Tais olla niillä kiire aikataulu, kun en kerennyt kysyä mitään, olisin halunnut jutellakin kun jo sen verran pitkällä...
  4. N

Vauvavakuutus? Mitä mieltä ootte? Tässä olis vielä hetki aikaa miettiä että otetaanko vai ei.. Pitää 3kk ennen la ottaa, mutta onko tarpeellinen tai ootteko jotku jo ottanut? :)
  5. N

aletheia91, meillä aika samankuuloinen koira, ei pelkää kylläkään oikeen mitään.. Eiköhän se ihan hyvin mene, pitää just muistaa vaan huomioida aina sitäkin tarpeeksi ja hyvä vinkki tosiaan se vauvan hajun tuominen kotiin ennen kun kotiudutaan sairaalasta :) Omat vanhemmat mulla on 51 ja 55...
  6. N

Kuurupiilo, meillä on mummo jo 85v ja alkaa olemaan jo vähän höppänä. Toisin sanoen ei aina edes muista että lapsenlapsenlapsi on tulossa. Innoissaan kyllä on kun ymmärää kuitenkin vielä täysin että uusi vauva siis tulee :) Toivottavasti vaan pysyy kunnossa ja kerkeää olemaankin lapsen elämässä...
  7. N

Hauska tosiaan lukea näitä juttuja, kun huomaa että ai en olekaan ainoa joka pelkää jos ei tunnu liikkeitä, itkeskelee turhanpäiväisistä ja muuten vaan intoilee tästä raskaudesta :D Uusi ajatuksia tuli ensimmäistä kertaa vasta lähipäivinä kun katselin ohikulkevia äitejä, että minäkin haluan...
  8. N

Moikka! Minä lueskelinkin sitä vanhaa ketjua jo mutta en sinne vielä itseäni tyrkännyt, eli tuppaudun siis tänne :D Meillä siis la 1.5. ja ensimmäistä vauvelia ootellaan.. :) Mukava jakaa ajatuksia muittenkin odottajien kanssa, kun ei lähipiirissä ole ketään raskaana olevaa.
  9. N

~~Toukokuussa synnyttävät~~

Moikka! Täällä la 1.5. ja ihan neitsyt hommina näissä nettikeskusteluissa :) Mukava olisi jakaa ajatuksia muitten odottajien kanssa kun ei lähipiirissäkään ole nyt ketään raskaana olevaa.. Lapsiperheitä löytyy mutta ei ne mammat enää muista näitä kaikkia jänniä tuntemuksia mitä tulee.. Mulla...

Yhteistyössä