Hakutulokset

  1. H

    anoppi

    Mun anoppini pani kiertää oman anoppinsa pahat jutut, ja ei olla puheväleissä. Ei anopit minulle sano miten lapseni kasvatan ja elämääni elän!!!
  2. H

    Mikkelistä ketään mammoja?

    \ Hyvä että edes joku on Mikkelistä.. Hiljasta tuntuu olevan.. :whistle:
  3. H

    Mikkelistä ketään mammoja?

    Mikkeliläiset odottajat! Kertokaa miten menee?minkä ikäsiä olette? milloin la..? Itse olen 18-vuotias viikkoja 6 ja nyt menee hyvin kun on niin hyvä olo ei ole paljon pahoinvointia..Niin laskettuaika olis näillä näkymillä 27elokuuta07..Hirmunen tohina on ollut vaavin vaatteita olen jo...
  4. H

    Onko liikkeellä muita juuri plussanneita?

    \ Anteeksi ei ole tarkoitus pelotella mutta mun tutulla tuli kohtu kuolema ilman syytä viikkoja oli 14 eli mitä vaan voi vielä tapahtua 12viikonkin jälken..Minä vaan sitä ettei annettaisiin kenellekkään väärää kuvaa siitä että viikolla 12 vauva olisi täysin turvassa.. Mutta eihän sitä kannata...
  5. H

    Kuuro koira.

    Onko kellään kokemusta kuuroista koirista? Oliko pentuvaihe raskas? Meille on ilmeisesti tulossa pian kuuro koiravauva ja haluaisin kuulla kaikenlaisia kokemuksia.
  6. H

    vanhemmat

    Yleensä minä jo 22-aikoihin vedän Zzz Zzz Zzz :D On tää elämä niin väsyttävää...
  7. H

    Taapero yökylässä

    \ Kyse ei ole siitä ettenkö pärjäisi. En vain halua pärjätä :D Ymmärrätkö ? Ellei minun ole pakko.Ja minun ei ole pakko B) Ymmärrätkö ? Jos sinä pärjäät yksin kuuden lapsen kanssa laivalla ja vielä nautit siitä niin avot! Onnea! Minä olen se joka sinut siellä näkee ja ajattelen että ai...
  8. H

    Cerazette

    Käytin näitä pilsuja kolme kk mutta sivuvaikutukset ihan kauheita..Oli pakko lopettaa. Ei se tiputtelu mutta ne raivarit !! Olin ihan kuin puusta pudonnut apina..Koko perhe siitä kärsi. Ei ollut kyllä sen arvoista kondoomiton seksi :) Lopetin ne ja meni noin viikko, niin tunsin että olin oma...
  9. H

    Taapero yökylässä

    \ JUURI NÄIN !!!! :flower:
  10. H

    Taapero yökylässä

    Voihan tsiisus sentään.. Ai miksi ?? Siksi että : -mummot ehkä haluaa lapset kylään/yökylään ??? -se on oikeesti ihan normaalia että lapset ovat mummolassa -itse tarvitsee hiukan lomaa kaiken työnteon ja lasenhoidon lomassa -se on kaikille ihan kivaa, jos toimii Meillä mummot haluaa...
  11. H

    olen kylästynyt mieheeni

    Kyllä se himo takaisin palaa, viritelkää toisianne, niin huomaatte vähitellen tuloksia. Monet pienten lasten vanhemmat ovat niin väsyneitä ja arkisessa arjessa kiinni, että seksi ei ole ensimmäisenä asiana mielessä pitkään aikaan.
  12. H

    Hämmästynyt!

    On kyllä törkee käppänä! Synnyttäis ite! \|O :/ :x
  13. H

    äkkipikainen mies

    Ei ny yhen kärttysen ukon takia kannata itseään lahdata, ei oo kuule sen arvonen! :hug: Älä ota p.askaa vastaan joltain LUONNEHÄIRIÖISELTÄ ukolta. Parempiaki on muailma pullollaan, ei siis kannata pilata elämäänsä jatkuvalla pahalla miehellä. Tuntuu, et ukolla puuttuu kokonaan se toisen...
  14. H

    rakkaus kaiken se kestää...

    Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Yhteiselo on kuule ottamista, antamista, joustamista jne. jne. Jos vain ottaa kun haluaa, ei voi saadakaan mitään hyvää. \|O \|O Älä ny revi herneitä nenuun, mut näin se on. Ei voi aina vaan sokeesti aatella, et ei ny,voi kuule asiassa tulla vastaanki...

Yhteistyössä