:/ Mulla on muuten hyvä mies, mutta hänen äkkipikaisuutensa saa mut pari kertaa päivässä todella tuskastumaan. Olen kolmen alle 5-vuotiaan lapsen äiti ja se tietää ettei sitä omaa aikaa nyt ole juurikaan. Mieheni on yrittäjä, päivät ovat pitkät ja sivussa hän tekee tohtorintyötään tosin sillä ei tunnu olevan sillein merkitystä, sillä pinna on mun suhteeni aika lyhyt. Tuntuu siltä, että kun avaa suunsa niin jokaiseen asiaan saan ensin kieltävän vastauksen. Hetken sitä mietittyään hänen mielensä muuttuu ja varsinkin jos hän on töksäyttänyt niin hän katuu sitä hetken kuluttua. Tänäänkin illalla ajattelin voivani nauttia illasta ja että hän veisi lapset nukkumaan. Minä imetin pienimmäisen ja hän laittoi lapset petivalmiiksi, mutta kun tulin huoneeseen niin hän halusikin mennä tekemään tohtorintyötään ja minä jäin istumaan lasteni kanssa iltasaduille. Tosin ilohan se on näiden pienten kanssa, mutta jotenkin tuntuu siltä, että aina saa kysyä asioita varoen ettei mies loukkaantuisi. Mua vaan ottaa päähän kun itse kiehahdan sisäisesti joka kerran. Jos sanon jotain niin hän sanoo, että miten mä voin olla aina näin kärttyinen \|O