Hakutulokset

1. M

Gallup! Jos lapsenne rikkoo esim. kirpparilla tavaran

Todennäköisesti lapseni maksaisi sen. Itse siis kaivaisin kuvetta, muta lapsen säästöistä menisi. Toki vahinkoja sattuu ja onhan ne myyjänkin vastuulla, mutta kyllä lapsen tulee oppia että vaikka vahingossa jonkun omaistuutta rikkoo se pitää maksaa/korvata. Jos tavara oisi väärässä...
  2. M

Minkä ikäinen saa siivota oman huoneensa?

Ei todellakaan liian tiukkaa. Liian löysää ollut tähän asti. Kyllä sinä passata saat aikuiseksi asti jos sille tielle lähdet. Meillä on jo 1v alettu keräämään yhdessä leikkejä pois. Nyt 3 ja 5 vuotiaat osaa siivota omat huoneet. Toki imuroin lattiat, vaikka senkin he osaavat omalla tyylillään...
  3. M

Paha mieli lapsen 3v tarhanaloituksesta

Kuulostaa mun lapsen ryhmältä :D Sama suhde poikia, mutta en ole toisaalta huomannut että oisi mitenkään kova meno tai muutenkaan lapsilla paha olla. Toki mun pojan ryhmässä on 3 kasvattajaa sekä avustaja. Paljolti riippuu myös työntekijöistä, mutta kyllä yleisesti ottaen ryhmät on liian...
  4. M

Äitiystäviä Helsingistä? :)

Moi! oon 81 syntynyt ja mulla on 2 lasta, kolmannen LA on 10.11 Ootteko mistä päin helsinkiä? Vois jatkaa jutustelua tuolla yksityisten viestien puolella =)
  5. M

Haussa uusia kavereita

Moi! Täällä myös -81, kohta kolmen lapsen äiti kaipailee seuraa.
  6. M

Liittyisitkö sinä FB-ryhmään mikä puolustelee raiskaajia ja haukkuu raiskattua huoraksi?

"uhreja kohdellaan vähintäänkin asiallisesti nykypäivänä, mutta poliisi joutuu kuulusteluissa varmistamaan tarinan todenperäisyyden, Vuento sanoo." omasta tapausksesta on aikaa reilu vuosi ja en todellakaan voi sanoa asialliseksi käytökseski. Vuoneto kyllä mutta ilmoituksen vastaanottaja oli...
  7. M

Liittyisitkö sinä FB-ryhmään mikä puolustelee raiskaajia ja haukkuu raiskattua huoraksi?

Tossa ei oikein tullu selville että mihin ne perustaa sen. Tarkoittiko Vuento (joka minuakin on kuulustellut) sitä että kun ei mene oikeuteen on perätön vai jos ei mene edes syyteharkintaan. Useinhan nää tapaukset missä ollaan tuttuja keskenään ei mene oikeuteen koska syytetty voi sanoa että...
  8. M

Haluaisin tietää mistä on tieto peräisin että moni raiskausilmoitus on perätön? Itseasiassa taitaa olla niin päin että vain pieni osa ilmoitetaan poliisille koska suomessa suurin osa tapauksista ei mene oikeuteen asti. Laissa on tässä tapauksessa puutteita.
  9. M

Onko "mamu" moderaattorien mielestä rasistinen ilmaisu?

Ai nyt tuli linkitkin mukaan. Alkaa pahasti näyttää siltä että kukaan ei loppupeleissä tiedä todellista syytä ketjun poistoon? Sen verran usein ainakin syy tuntuu vaihtuvan. Sehän on selvää että tänne ei saa mitään linkkejä laittaa. Kukaan ei mun käsittääkseen tässä ole muuta sanonutkaan vai?
  10. M

Miksi sinä olet jankuttamassa? Onko se syy poistoon? lukitukseen? :D Johan on jollain herneet nenässä ;) Mene hyvä ihminen hetkeksi vaikka sohvalle rauhottumaan. Oletko kuullut sanontaa joka leikkiin ryhtyy leikin kestäköön. Itse kirjoitit todella "kauniisti" ja kun tulee takaisin niin...
  11. M

Miten tää vois selventää kun menee vaan sekavammaksi. En oo vakuuttunut alkuunkaan että miten ne säännöt siis meni ;D Onko siis toivottu että keskusteluun ei linkitetä nimiä vai onko se kielletty :D Nää syyt ja selvennökset nyt muuttuu koko ajan, mutta kiitos kovin selvennöksestä...
  12. M

Tämä vastaus(ko) ilmentää Majurin suurintä älykkyyttä? :D
  13. M

Vastasit sitten asian sivusta kun muuten tais mennä jauhot suuhun. ;) Tän ketjun kun lukee niin näkee juuri sen, että syyt poistoon muuttuu "ala ikäinen on alaikäinen" sitten onkin asiotanta tekstiä jne. Motiivi onkin alaikäisyys. Mutta kun sitä kritisoidaan niin puolustaudutaan...
  14. M

Ai että kaksplussan mielestä on ok raiskata jos on alaikäinen?? Todella hienoa ja yksioikoista ajattelua, naisen logiikkaa parhaimmillaan. Ei todellakaan ole ok, kuohuttava aihe, mutta se ei muutu asiattomalla keuhkoamisella." Mistä tiedät että vastaaja on nainen? Toisaalta etkö juuri...

Yhteistyössä