kysyjät
Mamu on lyhennys maahanmuuttajasta. Vai onko kenties KaksPlus lastenraiskaajien puolella? Asialliset keskustelut lukitaan jos tulee ilmi, että lapsenraiskaajat ovat olleet maahanmuuttajia.
Ja alaikäinen on alaikäinen."Tekijöiden alaikäisyys on 'motiivina'."
Törkeetä, rikollinen on rikollinen, oli iältään mitä tahansa.
Sinäkö se täällä poistelet asiallisia keskustelua?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26107627:Ja alaikäinen on alaikäinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26107627:Ja alaikäinen on alaikäinen.
OtavaMEDIA on antanut ohjeet meille, muu media tehköön kuten he parhaaksi näkevätAi että kaksplussan mielestä on ok raiskata jos on alaikäinen?? Todella hienoa ja yksioikoista ajattelua, naisen logiikkaa parhaimmillaan. Ei todellakaan ole ok, kuohuttava aihe, mutta se ei muutu asiattomalla keuhkoamisella.
Eikö keskustelupalstalla pitäisi saada keskustella asiallisesti? On aika järkyttävää että lapset raiskaa ja siitä tulisi saada puhua.
Saa, asiallisesti.
En myöskään pidä asiallisena sitä että ei osata antaa fiksua vastausta miksi ketjuja poistetaan!! Jos poistoon on syy se pitää tuoda esille. On yritetty antaa, mutta te ette kai lue niitä. Meillä on ohjeemme ja sen mukaan toimimme. Ketjuihin jäävät viestit ovat sellaisia jotka voidaan sinne jättää, poistetut viestit ovat asia erikseen. Myös lukuisat samankaltaiset ketjut, samasta aiheesta tehdyt monet aloitukset antavat aihetta moderoinneille- ettekö te lue tätä palstaa? Ettekö näe tai käytä hakua?
Pitäisikö kieltää mediankin kirjoittamasta raiskauksista kun tekijä on alaikäinen? Pitäisikö uhrin käsekeä olla hiljaa kun eihän alaikäistä voi syyttää.
Voi herran jumala sanon minä!
Eiköös yksi ohje ole myös, että älä huuda?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26107688:OtavaMEDIA on antanut ohjeet meille, muu media tehköön kuten he parhaaksi näkevät
No kuuntele sitten, niin ei tarvi.Eiköös yksi ohje ole myös, että älä huuda?
Höh, en mä ole mitään väittänyt enkä vängännyt. Esitin vain yhden kysymyksen.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26107699:No kuuntele sitten, niin ei tarvi.
Lopeta jo lässytysHöh, en mä ole mitään väittänyt enkä vängännyt. Esitin vain yhden kysymyksen.
Majuri nuoleskelemassa moden persettä.Alkuperäinen kirjoittaja Mode:Lopeta jo lässytys