Hakutulokset

  1. H

    Lahden alueen äidit? HOI!

    innostuin hakemaan tosta launeen valo kauppakeskusesta sen salikortin ku siel on se lumon kuntoilupaikka.. nii siinä sain sit samaan syssyyn käydä sil kortil kaikis vauvajumpissa ja muissa ryhmäjutuis, zumbaa yms kaikkkea mahollista liikuntajuttuu. Käyttekö muut missään tommosissa? ois kiva...
  2. H

    Lahden alueen äidit? HOI!

    Missä se on ? Millai mesta, en ole kuullutkaan:)
  3. H

    Lahden alueen äidit? HOI!

    täällä myös äiti (20v) vailla seuraa:) minulla on vähän yli 2kk ikäinen poitsu:) metsäkankaalta päin ollaan.
  4. H

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    ai mulla oli samanlaisia oireita ennen ku piti lähteä synnyttämään,. tai oli menkkamaisia jomotuksia sit tuli sitä veristä vuotoa ihan vähän, no 2 päivää sen jälkeen niin vaavi synty:) tänään taaperoni tuli jo 12 päivää vanhaksi :) :d
  5. H

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    apua, eilen irtosi limatulppa ja sit alko tosi haileet menkkakivut.. nyt aamua kohden ne on vaan voimistuneet, en saanu enää nukuttua kunnolla oli pakko nousta.. jokohan se alkaa synnytys sitte olla lähellä.. jännittää :s raskausviikkoja nyt tasan 38+0 :))
  6. H

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    heippa !:) Täällä myöskin lahtelainen odottava äiti voisi liittyä seuraanne jos suotte :D LA 23.3 ja kovasti jo jänskättää kun vaavi voi tulla kohta ihan minä hetkenä hyvänsä.. Olen päässyt kyllä loppuraskaudesta helpolla, mulla ei ole ollu noita lihaskipuja ollenkaan eikä paikat ole ollu...
  7. H

    Nuoret äidit!

    onks teil millon tulossa pikkuisia maailmaan ? :)
  8. H

    Nuoret äidit!

    Mä olen asunut tääl lahdessa nyt noin reilu 4vuotta, joskus tuolt pohjosen perukoilt muutin tänne..ja mieheni on ihan alkuperäinen lahtelainen :) Tää on ollu kyl tosi viihtysä paikka, mukavat ihmiset ja muutenki kiva paikka..
  9. H

    hengenahdisus rv 32

    chipu86, olen myös raskausviikoilla 31+1 ja mulla myös on ollut jo parisen viikkoo noita ahdistuksia, tuntuu ettei saa kunnolla happea niinku joku painais hengitysteitä ja jotenkin vähä huono olo sen takia. Ihan normaalia se on kuulemma:) Se on todella epämukava olo tiedän, itsekin yrittänyt...
  10. H

    Nuoret äidit!

    moi:) täällä myöskin 19v esikoista odottava mamma, kohta siis äiti <; maaliskuun 23pv pitäis tulla vaavi maailmaan:)

Yhteistyössä