Miesten stringit ja kaverini

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Selvästi ylipainoinen ystäväni käyttää aina stringejä, mikä on musta ok. Mun mielestä nuoresta naisesta vaariin saa käyttää vaatteiden alla mitä haluaa. Ystäväni tuijotti etukyykkyä tekevän kolmikymppisen miehen trikoopersettä, naureskeli tämän trikoille ja hetken päästä kuiskasi kikattaen: Tuolla stringit! Kato näkyy rajat! Sanoin hänelle pidetään mekin trikoita ja onhan sullakin stringit vaikket missi ole. Lipsahti suusta.. lol
 
vierailija
Itsekkin muutama vuosi sitten näitä vierastin, mutta kun olen huomannut että muutkin miehet näitä käyttävät olen myös itsekkin rohkaistunut. Vaimokin vasta tilasi minulle 2 emporio armani stringit zalandolta, koska kuulema peppu näyttää hyvältä niissä.
 
vierailija
Naisten lantio on yleisesti hieman miehen lantiota leveämpi, jotta nainen voi synnyttää lapsen, samalla reisiluut sijoittuvat sivumpaan. Naisilla hormoonit kerryttää enemmän rasvasoluja takamuksen ja reisien alueelle, nämä tekiät tuottavat täyteläisemmän pyöremmän takamuksen kuin miehillä, näin yleensä... tästä varmasti johtuu että stringit näyttävät hieman paremmilta naisen yllä, mielestäni. Yleisesti tämän aiheen viesti ketjut on sinänsä melko hassuja, pitäköön kaikki omana huvinaan ja kumppanin iloksi, kunhan ei häiritse muita ihmisiä alusvaate valinnallaan.
 
vierailija akka
Mieheni on hankkinut hyvin istuvia stringejä postimyynnistä www.kiniki.com. Kyllä on ilo silmälle katsella mökillä ja makuukamarissa urheilullisen ja lihaksikkaan mieheni vartaloa seksikkkäissä stringeissä. Julkisille rannoille hän ei niissä mene.
 
vierailija
Tykkään kovasti käyttää stringejä. "Tavarat" pysy hyvin paikalla ja se on hyvin hengittävä. Harmi etä vaimo ajattelee että se näyttää liian naiselta. Olen eri mieltä. Minlla on tietenkin miesten peppu, ja minusta on se harmi etten voi näyttä kultasenille kuinka hieno peppu hänen miehellä on. Se on kulttuuri asia, mutta kyllä harmi ettei miehet voi olla ja tuntea seksikasta.
 
vierailija
Miksi enemmän ja helpommin hikoilevat miehet eivät voisi käyttää stringejä kesällä. Miksi ei juostessa juoksutrikoiden alla.

Eikö naisillakin bokserit olisi liian peittävät?
Saa pitää, itsekkin pidän juurikin trikoiden alla. Pysyy paketti paikallaan eikä hölsky lahkeesta toiseen. Boxerit on tylsät ja menee sekä rullalle ja persvakoon joka tapauksessa. Ja hikoavat aivan törkeästi näin kesällä varsinkin.
 

Yhteistyössä