hengenahdisus rv 32

Onko kellään kokemusta tällasesta, ku ahdistaa henkeä ja ihan sama missä asennossa on tai vaihtaa asentoa niin ei huomattavaa helpotusta tule? Puristaa oikein tuolta keuhkojen kohdalta jotenki. Muutaman kerran sydän lyönyt jotenki oudosti.. neuvolas meinasivat olevan normaalia.. Mahan koko menee alakäyrällä, että johtuisko kuitenki siitä vai?
 
chipu86, olen myös raskausviikoilla 31+1 ja mulla myös on ollut jo parisen viikkoo noita ahdistuksia, tuntuu ettei saa kunnolla happea niinku joku painais hengitysteitä ja jotenkin vähä huono olo sen takia. Ihan normaalia se on kuulemma:)
Se on todella epämukava olo tiedän, itsekin yrittänyt eri asentoja ottaa ja tuntuu et mikään ei auta, menee sit itsestään ohi onneksi..
 
Esikoista odottaessa valittelin myös hengenahdistuksesta neuvolassa, mutta sanoivat sen olevan normaalia. Synnytyksessä paljastuikin sitten yllätysperätila, eli hengenahdistus johtui siitä, tai niin minä ainakin luulisin :/

Oli se kyllä inhottava se ahdistava olotila, senki syy olisi voitu selvittää ennen synnytystä jos nlatäti olisi ottanut valitukseni tosissaan...
 

Yhteistyössä