Hakutulokset

  1. SoulSyndicate

    maksa-arvot koholla, mistä voi johtua?

    Eli siis vauva passitettiin verikokeisiin (3kk ikäinen), niukan painonnousun vuoksi. Otettiin tulehduskokeet ja kaikki muutkin oleelliset, sekä muinais- ja maksa-arvot. Vauvalla oli syntyessään munuaisarvot koholla mutta ne onneksi tasoittuivat nesteytyksellä eikä jatkotoimenpiteitä tarvinnut...
  2. SoulSyndicate

    meille syntyi tyttö

    6.9 syntyi klo 16.41 kaunis tummahiuksinen pieni tyttö. Painoa oli syntyessään vain vaivaiset 3 kg, pituutta ei edes mitattu vielä kun tyttö edelleen on niin kipeä :( Kiireellisellä sektiolla syntyi tämäkin. Kuitenkin haluaisin kysellä, että onko muita joilla todettu raskausaikana...
  3. SoulSyndicate

    synnytys lähenemässä?

    Eilen alkoi supistukset tuntua selässä asti, kauppareissun päätteeksi :) Illalla tulivat klo 23 aikaan n. 15-20 min välein, sain kyllä nukuttua. Aamulla aloin taas laskeskelemaan supistuksia, klo 10 jälkeen tuli tunnin aikana n. 4-5 supistusta, eikä edelleenkään mitenkään kovin kipeitä...
  4. SoulSyndicate

    synnytys lähenemässä?

    Eilen alkoi supistukset tuntua selässä asti, kauppareissun päätteeksi :) Illalla tulivat klo 23 aikaan n. 15-20 min välein, sain kyllä nukuttua. Aamulla aloin taas laskeskelemaan supistuksia, klo 10 jälkeen tuli tunnin aikana n. 4-5 supistusta, eikä edelleenkään mitenkään kovin kipeitä...
  5. SoulSyndicate

    raskaus.. kummallinen ihana asia(?) ..

    Kaikki tämä on jotenkin niin uutta, vaikka olenkin raskauden jo aiemmin kokenut. Minulla todettiin tässä raskaudessa mm. rh-immunisaatio, käyn verikokeissa kerran kuussa - arvot onneksi ovat pysyneet normaaleina. Minulla todettiin etinen istukka, joka rv 32 ultrassa oli siirtynyt pois...
  6. SoulSyndicate

    synnytystapa-arviosta

    Onko muita, joilla aiemmissa synnytyksissä / synnytyksessä on päädytty tekemään sectio? Vaikuttaako tämä miten suurella todennäköisyydellä uusien synnytysten kohdalla siihen, suoritetaanko sectio vai yritetäänkö normitavoilla? Minulle tehtiin ekan synnytyksen kohdalla kiireellinen sectio...
  7. SoulSyndicate

    supistukset

    Olen kärsinyt harjoitussuppareista jo n. rv 18 eteenpäin. Kivuttomista sellaisista. Nyt on taas supistellut kolmisen päivää, välillä säännöllisesti, välillä epäsäännöllisesti. Tänään, muutama tunti sitten tunsin menkkamaista kipua ja alaselässä jomotusta supistuksen aikana. Nyt tilanne vähän...
  8. SoulSyndicate

    supistukset

    Olen kärsinyt harjoitussuppareista jo n. rv 18 eteenpäin. Kivuttomista sellaisista. Nyt on taas supistellut kolmisen päivää, välillä säännöllisesti, välillä epäsäännöllisesti. Tänään, muutama tunti sitten tunsin menkkamaista kipua ja alaselässä jomotusta supistuksen aikana. Nyt tilanne vähän...
  9. SoulSyndicate

    synnytyspelot

    Pelottaa jo valmiiksi tuleva synnytys. Olen nyt rv 25+4, ja laskettu aika olisi elokuun lopussa. Edellisessä synnytyksessä (esikoinen syntyi reilu 2 v sitten) päädyttiin kiireelliseen sektioon, monien eri syiden takia. Minulla käynnistettiin se synnytys, jostain tuli infektio ja kuume nousi...
  10. SoulSyndicate

    vatsakivut

    Olen nyt rv 25+2 raskaana, ja noin kuukauden päivät on jatkunut jotain ihmeellistä kipuilua koko vatsan alueella, siis vain välillä. Se ei ole jatkuvaa, joten en ole osannut kovinkaan pahasti siitä huolestua. Kuitenkin nyt kun on mennyt muutama viikko siitä kun ekan kerran alkoivat, alkaa se...
  11. SoulSyndicate

    istukka liian alhaalla

    Kävin eilen rakenneultrassa ja siellä todettiin että istukka on liian alhaalla? Tai siis kuulemma voi "valua" kohdunsuun eteen? :O Varattiin sitten uutta ultra-aikaa heinäkuulle (LA elokuun lopussa), jossa sitten tarkistetaan että onko sen paikka muuttunut mihinkään päin. Se nainen sanoi vielä...
  12. SoulSyndicate

    harjoitussupparit

    Onko muita, joilla olisi alkanut tulla harjoitussuppareita jo ns. normaalia aiemmin? Olen siis itse rv 20+6 ja harjoitussuppareita on tullut jo muutaman viikon ajan. :O Joskus jopa ovat olleet säännöllisiä, mutta kuitenkin kivuttomia (puristavaa ja ahdistavaa tunnetta vain). Soitin neuvolaan...
  13. SoulSyndicate

    ärsyttävää...

    ...voihan se johtua hormoneistakin... Olen siis 2-vuotiaan tytön äiti, ja nyt odotan toista lasta, viikkoja tulee huomenna täyteen 16. Eräs vanha koulukaverini on myös raskaana (odottaa esikoista), muutaman viikon pidemmällä kuin minä. Hänellä on todella ärsyttävä tapa neuvoa ja opastaa...
  14. SoulSyndicate

    heissann...

    En nyt tiedä onko tämä oikea keskustelualue tähän "avautumiseen", mutta kyllä tämä parisuhteeseen liittyy aikalailla...... Aloitan nyt kertomalla koko tarinan pääpiirteineen, alusta saakka. Eli siis mentiin kihlattuni kanssa naimisiin viime syksynä, nyt meille on tulossa vauva ja siis olemme...
  15. SoulSyndicate

    hei

    Haluaisin kysellä, että onko kenelläkään kokemusta suunnitellusta sektiosta? Onko sitä kuinka vaikea "vaatia" ed. synnytyksen ja sitä myötä huonojen kokemusten perusteella? Minulla siis esikoisen synnytys ei todellakaan mennyt millään muotoa hyvin. Koko tilanne oli todella kaoottinen, ja...

Yhteistyössä