Hakutulokset

  1. M

    Kuvia plussatesteistä

    Ihana plussakuva Lily_! Minusta tuo näyttää ihans elvältä plussalta, vaikka on kontrolliviivaa haaleampi! Onnea siitä, varovaisesti vielä kuitenkin! :heart: Olen kuullut tosi monesta tapauksesta, jossa plussa on vahistunut vasta kuukautisten ollessa parikin viikkoa myöhässä ja niistäkin...
  2. M

    Kuvia plussatesteistä

    Mirtsu81, oikein hyvin erotan haamulaisen! Vahvistumista sille!! :heart:
  3. M

    Kuvia plussatesteistä

    Tässä ois kännykuva siitä oudosta testistä vuodon jlk. Tämä on tosi haalea, mutta siltikin näkyy selvemmin kuin se muutaman päivän takainen. :O [/URL][/IMG] Näyttääpäs se kuvassa levinneeltä. Ihan tuollainen ei ollut luonnonvalossa. Menee oitis rakeiseksi, kun ilman salamaan koittaa ottaa...
  4. M

    Kuvia plussatesteistä

    No sekin kävi mielessä. Hieman hämmensi jo se kertaalleen hävinnyt viiva (kahdessa testissä, aamu ja ilta) ja nyt tämä, joka näkyy uudelleen. Sillä mä lähdin miettimään kaikenlaista.
  5. M

    Kuvia plussatesteistä

    Mulla ovulaatiosta jo 17 päivää ja se vuotokin oli tuossa välissä. Uteliaisuuttani täysin kivuttomien ja parin päivän menkkojen vuoksi tein sen apteekin testin tänään ja siihen piirtyi kyllä aivan hailakka viiva. Mulla on jo käynyt mielessä, että onko mun kropassa jotakin muuta, joka voisi tehdä...
  6. M

    Kuvia plussatesteistä

    Niin ja missään vaiheessa en niitä menkkoja tuntenut, kun ei lainkaan sattunut.
  7. M

    Kuvia plussatesteistä

    Voi hitsi en tiedä mikä nyt on. Ekaks kyllä onnittelen plussanneita, ihanaa! :) Mä tein taannoin aikaisilla päivillä haamun, joka pariin testiin jo hieman vahvistuikin. Sitten tein jo miltei negan ja vuoto alkoi tiistaina. Mulla on tavallisesti kovia kipuja jo viikko ennen menkkoja endon...
  8. M

    Kuvia plussatesteistä

    Meitsi luovutti. :( Tässä kolmen testin saldo. Alin on edellispäivältä, keskimmäinen eiliseltä illalta ja ylin tältä aamulta. Hassua, että olen erottavinani uusimmassa jotakin, mutta surkeita nuo silti ompi. [/URL][/IMG]
  9. M

    Kuvia plussatesteistä

    Joo oon kuluttanut noita halpisliuskoja puolikkaan palkan edestä viimeisen parin kk:n aikana ja tässäkin kierrossa jokusen. Pari niistä antoi jo niiden selkeempien viivojen aikana aivan mitättömät viivat ja mietin, olisko jommissakummissa testeissä (siis haamuplussat tai sitten ne hailurat)...
  10. M

    Kuvia plussatesteistä

    Moikka tsempparit. Mä linkitän vielä alle kuvan siitä tän päivän hailurasta. Aika surkea viivanen on. On se sitten dpo11 tai 12, niin ois voinut ajatella vahvistuvan. Pahoittelen kuvanlaatua, kun on puhelimella hämärässä valossa otettu. Kun poistuu askeleen näytöltä, erottaa selvemmin. :D...
  11. M

    Kuvia plussatesteistä

    Tämän aamupäivän pregcheckissä enää juuri ja juuri havaittavissa oleva haamu. Tais hipaista tälläkin kertaa. Mä muuten laskin sen verran uudelleen, että tänään on mhdollisesti vasta dpo11, jos normikierron mukaan mennään, mutta kuinka ihmeesä se selittäis taas ne aiemmin tulleet värilliset...
  12. M

    Kuvia plussatesteistä

    Tein aamulla pregcheckin ja viiva oli minusta jonkin verran haaleampi. Tuli hieman kökkö olo. Onko tuo aina merkki kemiallisesta? Tässä kuva, taas laatu kakkii, mutta suurinpiirtein tajuaa kuitenkin.. [/URL][/IMG]
  13. M

    Kuvia plussatesteistä

    MolliMelooni, laitoin tuohon edelliseen kuvaan lisäks toisen kuvan, joka on otettu päivänvalossa ja siihen ei ole kontrastia lisätty, eikä tummuusastetta muuteltu. Hieman hailakammin näkyy siinä. :)
  14. M

    Kuvia plussatesteistä

    On muokattu. Se oli kännykällä otettu kuva, joka oli testin osilta aika tumma. Sitä on aavistuksen kauttaaltaan vaalennettu ja kontrastia lisätty hiukan. Siitä voisi saada paremmin kuvan toisella kameralla vaikka luonnonvalossa, kun tuo on työtason päällä otettu kuva.
  15. M

    Kuvia plussatesteistä

    Ansku83, kiitos kovasti! :heart: Tämä on jo vahvempi viiva, minkä sain nuorimmaisestakaan lapsesta ekassa testissä. Tuli kyllä yllätyksenä, että tässä vaiheessa jo voi tällä lailla näkyä ja noin äkkiä vahvistui.
  16. M

    Kuvia plussatesteistä

    Minä näen Hölön testissä haalean viivan, mutta väriä en erota. Toivottavasti saat väriä siihen mukaan. Voi *mur-mur*. Jos voisin, tulisin kaukohalimaan. Aivan mieletöntä kuinka oot jaksanut muita tsempata kaikesta kokemastasi huolimatta, kun selvästi yritystä on ollut ja pettymyksiä kerta...
  17. M

    Kuvia plussatesteistä

    Kuinka kauan sulla *mur-mur* on yritystä takana? Oon huomannut, että oot kirjoitellut täällä pitkään ja joitakin plussatestejä sulta on tullut, mutta kaikki menneet kesken/eivät oo kiinnittyneet? Oot uskomaton tsemppari täällä, vaikka on monta pettymystä sulla takana. Aika harvassa tuntuu olevan...
  18. M

    Kuvia plussatesteistä

    Joo niin on, hurjan aikaisin koitin, mutta aivan aluksi meinasin sitä viivanpaikkaa selvittää, kun jäi kalvamaan siitä viime kierrosta. Tää meni tälläkin kertaa jännäksi ja luonnonvalossa nämä näyttää aivan eriltä kuin esim ne viime kierron tikut. Saapi nähdä kuinka käy. Onpahan puuhaa tylsinä...
  19. M

    Kuvia plussatesteistä

    Heippahei. Päätin kuitenkin seurailla viivojen kehittymistä päivien mittaan ja tein apteekin testillä tänään iltapäivällä kokeeksi siitä viivanpaikkaepäilystä sekä toisella pregcheckillä (vitsit, et ne on halpoja!!!!). Molemmista tuli hailakat viivat, jotka kuitenkin näki ilman, että...
  20. M

    Kuvia plussatesteistä

    Moikka taas. Mä lähdin testien tutkimusmatkalle, koska mua on jäänyt ahdistamaan ne viivanpaikat sillä, että ovatko kuitenkin olleet kiinnittymättömiä haamuja vai testin inhottavampi ominaisuus. Mulla oli kaksi pregcheckiä, joihin pissin jo silloin, kun dpo oli vasta 5, eli ei olisi voinut...

Yhteistyössä