Kuvia plussatesteistä

murmur niin aatelisin.. mutta toisaalta tuntuis, että jotain pitäis olla jo nähtävissä..ehkä ne menkat vaan jostain syystä viivästyy ja minä kun olen aina luullut että luteriaalivaihe on samanpituinen.. Tuskaista epätietoisuutta, mutta kuten sanoin, eiköhän se muuutaman päivän sisällä selkene. :) Kiitos analyysista!! Mahtavaa, että löytyy kaltaisiasi innokkaita ymmärtäjiä :kiss:
 
oi, jospa mä en sittenkään kuvitellu! :heart: tein testin ihan sillä, kun eilen muka alkoi menkat, mut loppukin nopeesti ja sitä vuotoo ei tullu ku niukasti..ja silti menkkakivut on koko ajan päällä..ja siis mä en todellakaan uskonu olevani raskaana! En usko tota testiä kyl, vaikken ikinä ennen oo saanu ees viivanpaikkaa tollaseen testiin ja nyt siinä oli oikeesti kyl ihan haalea punertava viiva, jota ei joudu ees tihrustaan..ei käsitä! Ja viä ei pitäny ees ovuloida..ei voi käsittää kyl.. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Heippa testaajat,

Apuanne kaivataan. Näkyykö haamu tämän aamuisessa testissä. Pahoittelen hieman huonoja kuvia kun kamerakännykällä napsastu. Nyt siis dpo8 (viime keskiviikkona CB hymyili kauniisti takaisin kun testasin).

Kuvassa:
vaaleanpunainen Raskauskeijun ovulaatiotesti
vihreä Raskauskeijun raskaustesti






kertokaa mietteenne, voisiko siis tuolla Raskauskeijun herkällä testillä nähdä jo nyt plussahaamun?! Kokemuksia?! Viivassa siis on väriä, ei ole vain viivanpaikka! Ihanaa viikonloppua kaikille! plussatestauksia!

Teddy-
 
Viimeksi muokattu:
Voi hitsi en tiedä mikä nyt on. Ekaks kyllä onnittelen plussanneita, ihanaa! :)

Mä tein taannoin aikaisilla päivillä haamun, joka pariin testiin jo hieman vahvistuikin. Sitten tein jo miltei negan ja vuoto alkoi tiistaina. Mulla on tavallisesti kovia kipuja jo viikko ennen menkkoja endon vuoksi, mutta nyt ei sattunut ollenkaan ja vuoto tuli ihan puskista. Sen lisäks ei tullut yhtään hyytymiä, vaan ihan kirkasta ja aika runsasta ja eilen loppui eli kaks vuorokautta kesti. Ostin apteekin testin ja siihen tuli TAAS haamu, mutta hyvin haalea. Kuitenkin näkyy paremmin kuin vuotoa ed testi, mutta selkeästi heikompi kuin se vahvin testi, jonka tein myöskin jo ennen vuotoa. Oon ihan pihalla. Oon nyt kännykällä tässä, mut näytän illallaösen tikun.
 
Mimmi79
Jos teit aikaisin haamun ja sitten negatestin niin voin kans kertoa kokemuksesta että aikaisin testattu haamu voi kadota jos tekee seuraavan testin esim iltapäiväpisuun eli laimeampaan virtsaan. Sen vuoksi varmasti tuntuu liian aikaisilla päivillä että välillä haamupunoittaa testissä ja välillä ei. Olisiko ovulaatiostasi nyt mitkä viikot?

-Teddy
 
Teddy-bear, oletko pitänyt testejä rinnakkain niin että testit ovat olleet kontaktissa toisiinsa?

Sain joitain kuukausia sitten itse vastaavanlaiset testitulokset aikaan vertailemalla o-testiä ja r-testiä rinnakkain. Jokin kemiallinen reaktio (?) tapahtui, ja r-testiin piirtyi juuri samanlainen "väärä plussa". Ensin luulinkin sitä plussaksi, ehdin iloitakin päivän verran, kunnes seuraavana päivänä tein puhtaan negatestin. Kokeilin jälkeenpäin tuota "reaktiota" tarkoituksella uudestaan, kun mietin että voiko sillä olla tekemistä väärän plussan kanssa, ja olihan sillä. Sama ilmiö toistui.

Toivon todella että Teddyn testissä olisi ihan muusta kyse, ja plussa olisi todellinen, mutta tämä kannattaa pitää mielessä kun noita testejä keskenään vertailee ja mallailee.

Teddy, huomenna uusiksi? Tulehan kertomaan miten käy.. :)
 
Mulla ovulaatiosta jo 17 päivää ja se vuotokin oli tuossa välissä. Uteliaisuuttani täysin kivuttomien ja parin päivän menkkojen vuoksi tein sen apteekin testin tänään ja siihen piirtyi kyllä aivan hailakka viiva. Mulla on jo käynyt mielessä, että onko mun kropassa jotakin muuta, joka voisi tehdä saman reaktion. Jos ei hcg:tä niin mitä sitten. Pissassa jotakin vikaa. Siis jos ois vaikka paljon proteiinia pissassa.
 
Lumotar
En ole :) Ja tuo samainen ilmiö tuli testiin myös iltapisusta ilman ovulaatiotestiä!
Eli siis uusinta testi tehty ja samalta näyttää toistaiseksi. Miten ihmeessä "kemiallinen reaktio" tapahtuisi testien välillä noinkin selkeästi? Eihän tuo raskaustesti ota mitään muuta hormonia vastaan kuin hcg hormonia joka tuon reaktion tekee molempiin, siis eikös sitten pitäisi tuon ovulaatiotestin lh-hormooniaikaan (eli ovulaatioaikana) reagoida raskaustestin kanssa eikä toisinpäin? Noh, ei pysty ymmärtämään ;D

ilmoittelen huomenna uudelleen kun testailen, peukutetaan että viiva vahvistuisi!

Teddy-
 

Yhteistyössä