Hakutulokset

  1. M

    Kuvia plussatesteistä

    Oij, katsoin vasta tuon alemman kuvalinkin Dyralta. Siinä mäkin näin jotakin viivantapaista. :) Tsemppiä, että tulis väriä lisää!!
  2. M

    Kuvia plussatesteistä

    Anulla minäkin erotan selvästi kun taas sen sijaan Dyran testit näyttää mulle jokainen siltä, ettei olisi kunnolla kastunut. Cb antanut mulle ainakin vääriä viivoja. Toivottavasti selviä plussia tulis teille! :) Mä olen ilmeisen hedelmällistä sorttia, jos kierto toisensa jlk tulee eri testeillä...
  3. M

    Kuvia plussatesteistä

    Tänään taannoisten ovistuntemusten mukaan 14-16dpo. Nyt en kyllä ainakaan tänään enkä huomenna testaa rahojani haamuihin vaan kiltisti ootan, jos ne menkat sieltä tulis.. Kipuja ollut jo kolmisen päivää ja kolmatta päivää lämpö asteen koholla. Naamaa kuumottaa. Lämpöily saattaa johtua jostain...
  4. M

    Kuvia plussatesteistä

    Paljon punaväripuhalluksia täältäkin, Pikkuinen 12!!! :heart:
  5. M

    Kuvia plussatesteistä

    Laola, minäkin kyllä erottaisin. =)
  6. M

    Kuvia plussatesteistä

    Minäkin oisin kuullut tästä clearbluesta samaa juttua. Ai niin, piti vielä kirjoittaa, että testiajan puitteissa tuo vaakaviivan keskikohta oli selvästi tummempi. Siis se kohta, johon myöhemmin muodostui myös tuo pystyviiva.
  7. M

    Kuvia plussatesteistä

    Noniin, testailin tuon epäselvän liuskatestin jlk pregcheckillä negan (en ole varma oliko haamu, mutta jos, niin tositosi haalea) ja tänään pissiin cb:n testiin. Testiä en ehtinyt heittämään roskiin, kun huomasin kahden tunnin jlk siinä selkeen haamuplussan, roskisplussa siis. Nuo eivät liene...
  8. M

    Kuvia plussatesteistä

    Taas mietin, että se "varjo" tuli ainoastaan sen pystysuuntaisen irtonaisen viivan toiselle puolen, ei toiselle, vaikka päälliosa on varmasti viivan molemmilta puolin yhtä paljon irti. Pakkohan se on tehdä vielä. Voi elämän kevät. Harmaita hiuksia aiheuttaa tällainen. :D
  9. M

    Kuvia plussatesteistä

    Moi taas. Laitan kuvan tosi epämääräisestä Pregcheckin testistä, joka mulla oli. Aivan ekaksi, se testikohta oli koholla ennen testaamista, siellä oli siis liuskassa sellainen valkoinen irrallinen pystysuikale viivan kohdalla, joka teki viivanpaikan näköiset varjot kummallekin puolelle. Tein...
  10. M

    Kuvia plussatesteistä

    Onnea Chizu!!!! :heart: Tarrasukkia matkaan!
  11. M

    Negatiivinen testi, mutta vahvat oireet...

    Voi minua. Kiitos tsempeistä. Tää on aivan älytöntä näiden testien kanssa ja järkikin sen sanoo, että viimeistään viikon päästä tuon varmuudella tietäis, mutta kun ei pysty!! :laugh: Kiitos Hömpille! :heart:
  12. M

    Kuvia plussatesteistä

    Ostin tuon just siksi, koska kuulin ettei siihen noita viivanpaikkoja tulis. Pitää taas ootella. :)
  13. M

    Negatiivinen testi, mutta vahvat oireet...

    Kyselinkin jo tuolla plussatestien puolella antaako apteekin oma viivanpaikkoja, kun oon kuullut niistä niin paljon hyvää. No, hätäinen tampio kun olen, tein sillä aamupäivästä testin, parin tunnin rakolla. Tässä on tulos, viivanpaikkaa sekin lykkää. Mä oon mut päivistä jo aivan sekaisin, kun...
  14. M

    Kuvia plussatesteistä

    Näkyyköhän tässä. Ainakin pikkukuvassa erotin ihan ok omalla koneella. Oon kuullut, ettei nää apteekin testit antais viivan paikkojakaan, mutta tiedä niistä, ihan kuulopuheen perusteella ounastelin.. [/URL][/IMG]
  15. M

    Kuvia plussatesteistä

    Otin myös kännykällä. Voisin katsoa näkyykö niissä paremmin.
  16. M

    Kuvia plussatesteistä

    Voisin lisätä kuvan siitä. On tosi rakeinen, kun en salamaa käyttänyt. Erotan omalla näytöllä jotakin viivan kohdalla. Katson, jos saisin vielä paremman siitä. [/URL][/IMG]
  17. M

    Kuvia plussatesteistä

    Tietääkö viisaammat antaako apteekin raskaustesti viivanpaikkoja? Tein sellaisen ja valokuvassakin erottuu entistäkin hailakampi viiva. Laskeskelin vanhoja kiertoja, joiden mukaan mulla ois ovulaatio ollut jo jonkin ajan kuluttua menkoista, siis lyhyillä kierroilla. Jos tämäkin on lyhyempi...
  18. M

    Kuvia plussatesteistä

    Mulla vahvasti sellainen olo, että viivanpaikkoja nuo mun olivat. Ei menkkakipuja, kuten yleensä muutama päivä ennen, mutta jotenkin vaan tuntuu siltä. Saatan testata herkemmällä vielä. Oon saanut kaikkiin pregcheckeigin samanlaiset viivat nyt.
  19. M

    Kuvia plussatesteistä

    mur-murille haleja!! Tässä ois taas pari kuvaa. Näkyykö niissä teille väriä? Kädessä kun oli, näytti viivanpaikalta, kun taas kuvassa olisin erottavinani väriäkin. :eek: [/URL][/IMG] [/URL][/IMG]
  20. M

    Negatiivinen testi, mutta vahvat oireet...

    Tein aamupäivällä taas pregcheckin. Näettekö väriä näissä? Minusta näyttää kädessä viivanpaikalta ja kuvassa erottaisin väriäkin. Tosin, oon tikutellut näillä aivan hirveen monesti (halpoja kun ovat), enkä oo koskaan saanut sitä viivanpaikkaakaan tällä lailla. [/URL][/IMG] [/URL][/IMG]

Yhteistyössä