Hakutulokset

  1. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heips! Minäkin tässä piinailen kun annettiin lupa babylle tulla jos on tullakseen.. Mitään sen kummempaa emme ole tehneet kuin nyt yk1 peittoja heiluteltu oviksen aikoihin. Minulla on kierto 27-29 pv. Viimeksi kaksi vuotta sitten raskauduin niin että pupuilut oli kp 14 ja kp 16. En tiedä...
  2. M

    Haluan lapsen yksin

    Hei! Kyselisin, että onko Suomessa mahdollisuus saada hedelmöityksen kautta lapsi vaikka ei olisikaan välttämättä kysymys lapsettomuudesta tai siitä että minussa olisi mitään vikaa? Tiedustelen asiaa siis sen vuoksi, että olen alle 3-kymppinen nainen ja rakkausrintamalla on mennyt...
  3. M

    "raskausoire"-ketju

    lempis, tsemppiä sinne! voishan tuossa olla mahdollisuus että ne olis valemenkat? ainakin mitä oon lukenut noita tarinoita niin kaikki on mahollista. Lueskelin ja itseasiassa selasin pitkään davidin liuskatesti tuloksia, esim plussanneista ketjusta. Ja moni kenellä on monta plussaa esim clear...
  4. M

    "raskausoire"-ketju

    Moro! Ompas jänniä aikoja täällä, tsemppiä lempis! Ikävää että täti tuli kylään, eikä ole lohduttavaa sanoa tuohon juuri mitään muuta kuin että tiedän miltä pettymyksesi tuntuu :hug: Mulla täti tuli, meni ja loppui kuin seinään. Tuli haamua vielä siinä tädin jälkeen mutta sit taas nega. Et...
  5. M

    "raskausoire"-ketju

    Moi Lempis! Et juttele iteksesi, tulin lukemaan juuri mitä teille kuuluu.. hetki luen kaikki läpi :)
  6. M

    "raskausoire"-ketju

    Tämän aamun testi puhdas nega. Parempi sitten näin. Ja miehen kanssa välit poikki eilen, soitteli ja pommitti moneen kertaan mutta en vastannut. Poisti sitten facebookista, että semmosta. Kai mun täytyy täältä palstoila poistua kun jotkut ihmiset täällä näkevät oikeudekseen puuttua muiden...
  7. M

    "raskausoire"-ketju

    Moikka murmur! Olet ihana kun jaksat meitä kaikkia aina täällä stemppailla, olen lukenut kirjotuksiasi muistakin ketjuista. Dippasin joo silloin maanantaina. Vuoto alkoi su ja päättyi eilen. Tai siis eilen tuli ihan vähän paperiin pyyhittäessä ja tänään ei pahemmin? Voisin dippailla vaikkapa...
  8. M

    "raskausoire"-ketju

    Kyseessä on kaksi eri miestä. Silloin joulukuussa oleva juttu on ohi. Ja käytimme keskeytettyä yhdyntää joten periaatteessa raskauden mahdollisuus oli pieni silloin, mutta saatuani plussia innostuin. Ja tässä uudemmassa jutussa on siis eri mies, menimme sänkyyn kännissä, hän muisti kortsun...
  9. M

    "raskausoire"-ketju

    Hei Katariine :) Kiitos tsempeistä! Minulla alkoi tosiaan sunnuntaina vuoto. Olisko se sitten ollut kp 30. Olin varma, että olisin raskaana mutta vuoto oli niin runsasta, ehkä jopa normaalia runsaampaa niin ajattelin että hyvä etten tehnyt liian aikaisin testejä (meinasin tehdä...
  10. M

    "raskausoire"-ketju

    Kiitos mur mur ihanasta viestistäsi. Olen täysin samaa mieltä kanssasi siitä, että en ole enää hänen kanssaan tekemisissä ja mietin lapsen tulevaisuutta siinä vaiheessa kuin r-testi näyttää plussaa. Pelkään häntä ja oikeastaan koko juttu puistattaa.-en osaa kuvailla miten pahalta se tuntuu...
  11. M

    Kuvia plussatesteistä

    KIITTI MURMUR! Mä oon tosi varma :)
  12. M

    Kuvia plussatesteistä

    minulla on kp 28 tänään ja tätiä ei näy! odotan innolla maaanantaita että pääsen testailemaan. Terveisin paleleva, kuvotuskesta kärsivä minnuli
  13. M

    "raskausoire"-ketju

    moroo! Koko päivän olen jännittänyt, että tuleeko täti kylään. Mutta eipä tullut. Elikkä nyt kun vuorokausi on jo 3.3 puolella niin mulla menossa kp 28. Toisaalta kello on jo kaks yöllä ja olen menossa juuri nukkumaan niin hyvin voi olla että täti tulee kylään aamulla tai yöllä niin kuin...
  14. M

    Kuvia plussatesteistä

    kp 27 alkoi tänään perjantaina 2.3, eli katotaan!
  15. M

    "raskausoire"-ketju

    hello! täällä ollaan aika hyvissä mielin kun menkat ei alkanut tänään ja nyt kun vuorokausi vaihtui niin ollaan jo kp 27. Oon tilannut testejä netistä jotka tulee mulle maanantaina joten yritän malttaa sinne asti olla testaamatta ellei tietysti täti tule kylään ja pilaa suunnitelmia. Mutta ei...
  16. M

    "raskausoire"-ketju

    Ei se mennyt niin, että olisin suunnitellut sen. Ja en tullut tänne pyytämään moraalista tukea omiin päätöksiini elämältä vaan toisen ihmisen uhkailuun.
  17. M

    "raskausoire"-ketju

    Olen 28-vuotias.
  18. M

    "raskausoire"-ketju

    Lapsen isä on luonnollisesti aika säikkynä koska lapsi ei ole suunniteltu. Olen tiennyt kyseisen tyypin 7 vuotta mutta olemme seurustelleet vasta muutaman kuukauden. Eli en ole koskaan aikaisemmin hänen kanssaan nähnyt mitään vihaista tai ikävää käytöstä, hän on hyvin rauhallinen ja empaattinen...
  19. M

    "raskausoire"-ketju

    Minullakin on ollut semmonen tunne, että kuukautiset alkaisi ja sit toisaalta ei ollenkaan semmonen tunne. Ja ei ole alkanut. Tänään on kp 26 ilmeisesti..pitäs alkaa kahden päivän sisällä. Mä tärisen vieläkin eilisestä puhelinkeskustelusta tän mun mahdollisen lapsen isän kanssa. Se sano mulle...
  20. M

    Kuvia plussatesteistä

    testasin eilen illalla ja negaa näytti. taisi olla liian aikaista silloin.. tänään olo on ollut edelleen kuumeinen, rinnat todella kipeet, oksettaa, turvottaa, närästää, väsyttää.. odotellaan. menkkoja edeltävinä päivinä oon yleensä tuntenut semmosta kosteutta, mutta tällä kertaa ei näytä...

Yhteistyössä