Hakutulokset

1. N

miksiii??

Ootin vain tyttövauvaa nimikin oli jo tievosa. Aivan niin ku äitisä. Vaimo vähän naljaili mutta tyttö tuli. Rakastan sitä
  2. N

Miksi isorintaiset naiset ovat parempia?

Kiinteät on tärkeämmät kuin isot lötköt
  3. N

Miehen fantasiat

Seksiä kahden pitkän ja hoikan naisen kanssa joilla molemmilla olisi korsetit, sukat ja korkokengät sängyssä :p
  4. N

Mitä haetaan??

\ No eikun kadulle marssimaan. Hopihopi!
  5. N

Mitkä kommentit ovat saaneet kiukustumaan?

mul käy kans vihax toisten arvostelut lapsist..kaikki ne syntyy omansa näkösex ja kasvaa omaa tahtii...mitä siitki tulis jos kaikki ois saman näkösii ja kokosii... mulla itellä 7kk poika..joka kavaa reipasta vauhtii... niin ja sit siit ku näköjään muillakin on sitä et ukko valittaa väsymystään...
  6. N

elämä jatkuu.

Kohta tulee 2 vuotta siitä kun menetin ensimmäiseni yliaikasena.Siskoni kirjoitti siitä täällä kaksplussassa.Kiitos kaikille jotka kirjoititte runoja,laulunsanoja,osanottoja ym.. tallensin ne ja ne on nyt albuumissa.Pääsin jaloilleni ja nyt minulla on 7kk ikänen pikkupoika joka valaisee...
  7. N

hei miehet!

\ OOTAS MÄ KÄYN HAKEE PAPERII... HE:LEE.KUTTI en muuten oota... :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
  8. N

Miehet miehet??

Eix tällä palstalla tosiaan käy enempää miehiä? Minä tulin kun muksua pukkaa niin katsomaan akalta salaa mutta ei näy muita..muija tuol odottelusivuilla selaillu viime aikoina.
  9. N

suutuin miehelleni pikkuasiasta ja...

\ Eisitä kuule kannata käyttää sitä pientä aikaa riitelyyn...parempiakin aiheita ois. tsemppiä :hug:
  10. N

suutuin miehelleni pikkuasiasta ja...

No oot... tosi akkamaista :'( :'( :'( :'(
  11. N

Onko uskollista parisuhdetta enää olemassakaan?

Älä anna jatkaa petoksilla!! Jos kerran tiät mitä miehesi tekee. jos väliltänne ei löydy mitään miksi viel sitkuttelet sen miehen kaas? ei mee jakoon. Ei me kaikki miehet olla sikoja. Varmasti suhteesta tietää ja osaa aavistaa jos toisen ote herpaantuu ja ajautuu muihin suhteisiin. Se kun sit...
  12. N

Exät

Miksi akat aina kaivelee vanhoja. Exät ja puuhailut ei oo mun makuun eikä kuulu parisuhteeseen... Ei aina napinaa va ajan käyttäisivät hyvän tekemiseen...tavalla tai toisella. :kieh: Vanhoja ei kiva kaivaa, pilaa vaan elämää
  13. N

saako mieheltä pyytää rahaa?

Jatkoa vielä... sitä paitsi ensimmäiset vuotemme se olin minä joka ronkuin rahaa, vaimolla oli moninkertaiset tulot minuun verrattuna. Ja aina antoi, jopa auton osti mulle kun ei ollut mitään ja tartti töihin päästä. Nyt on osat kääntyny toisinpäin, mutta kaikki tuot on meille yhteistä. Alusta...
  14. N

saako mieheltä pyytää rahaa?

Vaimo vastaa kaikista meijän talon raha asioista. Mun tilillä aina jonkun verran rahaa että pärjään jos pitää jotain yllättäin ostaa, muuten kysyn häneltä paljonkos olemme saaneet säästettyä tulevaa taloamme varten. Minä oon liian avokätinen rahan suhteen välillä olin menny lainaamaan minun...

Yhteistyössä