\
No haloo! Jos yhteiset rahat on itsestäänselvyys teille ja se ei todellakaan tarkoita, että on ainut oikea tapa ja muilla pitäisi olla sama systeemi. Mitä et ymmärrä siinä, että on omat tilit? Miten se muka ei voisi onnistua? Meillä ainakin on toiminut jo 8 vuotta, eikä ole mitään ongelmia. Siis mies maksaa vaan enemmän, jos minä olen kotona ja silloin kun olen töissä, maksetaan suunnilleen puoliksi. Yksinkertaista.Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 20:04 Lena kirjoitti:VOI HYVÄNEN AIKA!!!
En voi käsittää tuollaista ajattelutapaa, että rahat/tilit on omat!!
Siis mun mielestä avo/aviopareilla on tottakai ja itestään selvyys että on yhteiset rahat!! Niin meillä ainakin, eikä siitä ole tarvinnut keskustella sekuntiakaan vaan se on itsestäänselvyys. Jo seurusteluaikanamme (poikaystävä töissä, mä opiskelin) poikaystävä sanoi että hänen rahat ovat meidän yhteisiä. Ja niin on toiminut edelleen.. En voi ymmärtää että miten pärjätään omin tilein, kun nainen on useimmiten kotona ja mies töissä.. sitte jos naisen vielä täytyy ostaa lapselle kaikki (niinkuin usemapi täällä kertoi) niin eihän sellainen voi onnistua mitenkää!!! Hei haloo, keskustelkaahan asiasta yhdessä puolisonne kanssa, mä en ainakaa suostuisi moiseen!!
Siltikään en kehoita ketään eroamaan tuollaisen syyn takia, eiköhän se rakkaus kuitenkin ole se tärkein, ei raha..