No eikun kadulle marssimaan. Hopihopi!Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 10:46 naimakaupat kirjoitti:Toivottavasti pettämisestä avioliitossa tehdään laissa rangaistavaa. (vaatimuksena tietysti se että avioliiton toinen osapuoli vaatii rangaistusta) Ehdollinen vankeustuomio, korvauksia henkisistä kärsimyksistä (JA NE ON SUURET KÄRSIMYKSET), lasten yksinhuoltajuuden menetys toiselle osapuolelle sekä yhteysen omaisuuden menetys 75/25% toisen osapuolen hyväksi.
Voin ihan rehellisesti sanoa että olen tätä mieltä. Vähintään henkisiin kärsimyksiin pitää voida vaatia korvauksia sillä on ne esim. paljon paljon suuremmat kuin vaikka työpaikkakiusaamisessa mistä korvauksia jaetaan jo.
Minä petin ensimmäistä poikaystävääni, koska hän oli pettänyt minua. En kertonut asiasta hänelle (sairaalloisen mustasukkainen, pelkäsin häntä), mutta heti teon jälkeen minulla oli niin huono omatunto, että tiesin, etten voi jatkaa suhdetta hänen kanssaan ainakaan jos en kerro asiasta. Tuli paha olo, kun ajattelin, miten poikaystäväni kuvittelisi kaiken olevan ennallaan, eivätkä asiat kuitenkaan niin todellisuudessa olisi. Lopetin suhteen, ja se oli kannaltani hyvä ratkaisu muutenkin, mutta ilman pettämistä en varmaan olisi siihen ratkaisuun päätynyt niin pian ainakaan.Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 12:01 Sirpa kirjoitti:Minusta seksi on ihan ok vaikka ei tunteita kuviossa olisikaan mukana, mutta kun näissä pettämis jutuissa on aina tunteita mukana, sen kolmannen osapuolen jota petetään. Minua ei tiettävästi ole koskaan petetty enkä itse ole pettänyt enkä usko että voisin koskaan loukata miestäni niin pahasti että pettäisin eikä omatuntoni sallisi minun jättää tunnustamatta jos hairahtuisin.
Silloin ei oikeasti ole päässä kaikki kunnossa jos ilman tunnontuskia pystyy pettämään ihmistä jota rakastaa.
Mikäs se sit on joka avoliitossa ollessaan pettää, sekö on sallittua, ne sit ei oo h.uoria ????????Hohhoijaa..Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 15:48 ekku kirjoitti:Huoriksi näitä naimisissa olevia pettäjiä kutsutaan, ja niitähän te olettekin. Miten kukaan voi olla itseensä tyytyväinen tai itsestään ylpeä toimimalla noin ala-arvoisesti. Kyllä se katumus jossain vaiheessa tulee näille luuserinaisillekin...
Miksi kutsutaan miehiä, jotka pettävät avio/avoliitossa ollessaan?Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 15:48 ekku kirjoitti:Huoriksi näitä naimisissa olevia pettäjiä kutsutaan, ja niitähän te olettekin. Miten kukaan voi olla itseensä tyytyväinen tai itsestään ylpeä toimimalla noin ala-arvoisesti. Kyllä se katumus jossain vaiheessa tulee näille luuserinaisillekin...