Mitä haetaan??

Haluaisin tietää pettäjien syyn miksi pitää toista satuttaa niinkin pahasti kuin menemällä toisen kanssa sänkyyn tai pitämällä yhteyttä johonkin salarakkaaseen?? Mutta ei kuitenkaan halua omasta puolisostaan erota... Kertokaa asian paremmin tietävät...
 
Enpä voi sanoa tietäväni, kun omakohtaista kokemusta ei ole, mutta olen pettäjien kanssa vakavasti keskustellut... Eräs ainakin oli sitä mieltä, että hänellä oli oikeus (!) saada kokemuksia, mutta ei kuitenkaan halunnut luopua siitä, jota piti "elämänsä naisena", pelkäsi, ettei vastaavaa myöhemmin löytäisi. Eräs toinen petti siksi, ettei halunnut luopua lapsistaan, vaikka vaimo ei enää sytyttänytkään.
 
nainen
Sohaisen hiukan muurahaispesään... (tiedän, että saan sontaa niskaani). Mulla on ollut muutamia liiton ulkopuolisia suhteita ja useimmiten vastapuolikin on ollut perheellinen. Tällä hetkellä mulla on seksisuhde mieheen, jolla on vaimo ja kolme lasta. Me ollaan alusta asti oltu samalla "aaltopituudella" eikä osata puntaroida syitä siihen, että harrastetaan silloin tällöin seksiä toistemme kanssa. Kumpikaan ei halua erota eikä ainakaan jättää lapsiaan. Silti tiedostamme, että petämme, mutta kuljemme jonkun vimmatun himon vallassa. Molemmilla on ihan ok seksielämä puolison kanssa ja muutenkin perhe-elämä kunnossa (ja tätähän ei tietenkään "viisaammat" usko). Tapailemme harvakseltaan, mutta nautimme niistä kerroista suunnattomasti. Mitä haemme? Puolestani voin sanoa, että haen vain ja ainoastaan seksiä ja jännitystä. Rakastajani sanoo samaa.

Tämä aihe kerää ääniä pettäjiä vastaan, mutta täällä oli muutaman otsikon alla selvästi myös ihmisiä, jotka jossain määrin hyväksyvät pettämisen ja yllättävän paljon niitä, jotka pettävät. Eli eiköhän tähänkin keskusteluun saada enemmän kommentteja - muidenkin kuin niitä petettyjen puolisojen tai pettämistä pelkäävien.
 
naimakaupat
Toivottavasti pettämisestä avioliitossa tehdään laissa rangaistavaa. (vaatimuksena tietysti se että avioliiton toinen osapuoli vaatii rangaistusta) Ehdollinen vankeustuomio, korvauksia henkisistä kärsimyksistä (JA NE ON SUURET KÄRSIMYKSET), lasten yksinhuoltajuuden menetys toiselle osapuolelle sekä yhteysen omaisuuden menetys 75/25% toisen osapuolen hyväksi.

Voin ihan rehellisesti sanoa että olen tätä mieltä. Vähintään henkisiin kärsimyksiin pitää voida vaatia korvauksia sillä on ne esim. paljon paljon suuremmat kuin vaikka työpaikkakiusaamisessa mistä korvauksia jaetaan jo.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 10:46 naimakaupat kirjoitti:
Toivottavasti pettämisestä avioliitossa tehdään laissa rangaistavaa. (vaatimuksena tietysti se että avioliiton toinen osapuoli vaatii rangaistusta) Ehdollinen vankeustuomio, korvauksia henkisistä kärsimyksistä (JA NE ON SUURET KÄRSIMYKSET), lasten yksinhuoltajuuden menetys toiselle osapuolelle sekä yhteysen omaisuuden menetys 75/25% toisen osapuolen hyväksi.

Voin ihan rehellisesti sanoa että olen tätä mieltä. Vähintään henkisiin kärsimyksiin pitää voida vaatia korvauksia sillä on ne esim. paljon paljon suuremmat kuin vaikka työpaikkakiusaamisessa mistä korvauksia jaetaan jo.
No eikun kadulle marssimaan. Hopihopi!
 
Minusta seksi on ihan ok vaikka ei tunteita kuviossa olisikaan mukana, mutta kun näissä pettämis jutuissa on aina tunteita mukana, sen kolmannen osapuolen jota petetään. Minua ei tiettävästi ole koskaan petetty enkä itse ole pettänyt enkä usko että voisin koskaan loukata miestäni niin pahasti että pettäisin eikä omatuntoni sallisi minun jättää tunnustamatta jos hairahtuisin.

Silloin ei oikeasti ole päässä kaikki kunnossa jos ilman tunnontuskia pystyy pettämään ihmistä jota rakastaa. Ja jos ei rakasta niin miksi olla toisen kanssa ollenkaan. Lapset on typerin syy olla toisen kanssa, sillä lapset kärsii eniten siitä että saavat epäterveen parisuhteen mallin kotoaan ja se vaikuttaa heihin ehkä koko elämänsä ajan. Niin ja lapset kyllä vaistoavat ja kuulevat enemmän mitä itse koskaan kuvittelemmekaan.

Ymmärrän sen että on kokeilunhalua ja seksuaaliset tarpeet eivät ehkä parisuhteessa kohtaa, mutta silloin avoin suhde jossa kummallakin on samat mahdollisuudet reilusti ja rehellisesti on hyvä vaihtoehto. Ihminen ei voi omistaa toista, mutta pettäminen on epärehellistä ja loukkaavaa ja itsekästä toisen elämän ja haaveiden tuhoamista.

Minusta on aika pelottavaa kun nykyaikana ihmiset tuntuvat olevan niin kovin onnettomia parisuhteissaan. Aikaa on kai liian paljon kun ehtii miettiä omaa surkeuttaan ja siitä omasta kumppanista tunteineen ja tarpeineen ei enää välitetä vaan juostaan vain omia tarpeita tyydyttämässä. Helpommin siirrytään uuteen kumppaniin kuin koitetaan korjata vanhan suhteen ongelmia ja yllättävää mutta ne samat ongelmat usein tulevat uudessakin suhteessa jossain vaiheessa esille. Parisuhteistakin on siis tullut kertakäyttö-kulutustavaraa.
 
Mul heti ny kaikki
Jos menisin tai edes haaveilisin meneväni sänkyyn tai aloittavani suhteen jonkun miehen kanssa jonka kanssa kemiat synkkaa saisin olla aika usein pettämässä miestäni. Kemiat synkkailee ihan mukavasti monien miesten kanssa ihan kaveripohjalla vaan eipä tulisi mieleeni mitään muuta..
Kerro nimimerkki nainen reilusti miehellesi mitä hänen selkänsä takana puuhailet niin hän saa edes mahdollisuuden päättää ja miettiä voiko elää tuollaisessa suhteessa. Mieti jos sinulle tehtäisiin samoin. Mutta jos miehesi pettämiset hyväksyy sittenhän kaikki on "ok" vai mitä.
 
Mul heti ny kaikki
Jos menisin tai edes haaveilisin meneväni sänkyyn tai aloittavani suhteen jonkun miehen kanssa jonka kanssa kemiat synkkaa saisin olla aika usein pettämässä miestäni. Kemiat synkkailee ihan mukavasti monien miesten kanssa ihan kaveripohjalla vaan eipä tulisi mieleeni mitään muuta..
Kerro nimimerkki nainen reilusti miehellesi mitä hänen selkänsä takana puuhailet niin hän saa edes mahdollisuuden päättää ja miettiä voiko elää tuollaisessa suhteessa. Mieti jos sinulle tehtäisiin samoin. Mutta jos miehesi pettämiset hyväksyy sittenhän kaikki on "ok" vai mitä.
 
salarakas
Minulla on seksisuhde mieheeen joka on naimisissa ja hänellä on kaksi pientä lasta.
Me haluamme toisiltamme vain ja ainoastaan seksiä säännöllisesti.
Syynä tähän on se että en halua elää parisuhteessa mutta en myöskään halua seksiä yhden illan juttujen kanssa,vaan vakituisen seksikumppanin ilman sitoumuksia.Kun vastapuoli on naimisissa se takaa sen ettei hän ala vaatimaan minkäänasteista seurustelua vaan käy silloin kun sovitaan.

Mies ei saa seksiä kotona tarpeeksi koska vaimo on aina väsynyt ja lapset valvottavat.Seksi jota hän kotona saa on nopeasti ja pian,aina sama asento,ei suuseksiä,ei pitkiä esileikkejä,ei hellyyttä.
Niitä minä taas annan miehelle ja hän minulle.

Toimii erittäin hyvin,tapaamme kahdesti viikossa. :heart:
 
Kerta riitti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 12:01 Sirpa kirjoitti:
Minusta seksi on ihan ok vaikka ei tunteita kuviossa olisikaan mukana, mutta kun näissä pettämis jutuissa on aina tunteita mukana, sen kolmannen osapuolen jota petetään. Minua ei tiettävästi ole koskaan petetty enkä itse ole pettänyt enkä usko että voisin koskaan loukata miestäni niin pahasti että pettäisin eikä omatuntoni sallisi minun jättää tunnustamatta jos hairahtuisin.

Silloin ei oikeasti ole päässä kaikki kunnossa jos ilman tunnontuskia pystyy pettämään ihmistä jota rakastaa.
Minä petin ensimmäistä poikaystävääni, koska hän oli pettänyt minua. En kertonut asiasta hänelle (sairaalloisen mustasukkainen, pelkäsin häntä), mutta heti teon jälkeen minulla oli niin huono omatunto, että tiesin, etten voi jatkaa suhdetta hänen kanssaan ainakaan jos en kerro asiasta. Tuli paha olo, kun ajattelin, miten poikaystäväni kuvittelisi kaiken olevan ennallaan, eivätkä asiat kuitenkaan niin todellisuudessa olisi. Lopetin suhteen, ja se oli kannaltani hyvä ratkaisu muutenkin, mutta ilman pettämistä en varmaan olisi siihen ratkaisuun päätynyt niin pian ainakaan.
 
Huoriksi näitä naimisissa olevia pettäjiä kutsutaan, ja niitähän te olettekin. Miten kukaan voi olla itseensä tyytyväinen tai itsestään ylpeä toimimalla noin ala-arvoisesti. Kyllä se katumus jossain vaiheessa tulee näille luuserinaisillekin...
 
Huoriksi näitä naimisissa olevia pettäjiä kutsutaan, ja niitähän te olettekin. Miten kukaan voi olla itseensä tyytyväinen tai itsestään ylpeä toimimalla noin ala-arvoisesti. Kyllä se katumus jossain vaiheessa tulee näille luuserinaisillekin...
 
Mikäs mikäs
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 15:48 ekku kirjoitti:
Huoriksi näitä naimisissa olevia pettäjiä kutsutaan, ja niitähän te olettekin. Miten kukaan voi olla itseensä tyytyväinen tai itsestään ylpeä toimimalla noin ala-arvoisesti. Kyllä se katumus jossain vaiheessa tulee näille luuserinaisillekin...
Mikäs se sit on joka avoliitossa ollessaan pettää, sekö on sallittua, ne sit ei oo h.uoria ????????Hohhoijaa..
 
Entäs
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 15:48 ekku kirjoitti:
Huoriksi näitä naimisissa olevia pettäjiä kutsutaan, ja niitähän te olettekin. Miten kukaan voi olla itseensä tyytyväinen tai itsestään ylpeä toimimalla noin ala-arvoisesti. Kyllä se katumus jossain vaiheessa tulee näille luuserinaisillekin...
Miksi kutsutaan miehiä, jotka pettävät avio/avoliitossa ollessaan?
 

Yhteistyössä