Meillä samaa vikaa... mies ei pyydä anteeksi ennenkuin vasta pakon edessä, nykyään tosin aika nopeasti silloin kun asiassa ei ole minkäänlaista tulkinnan varaa vaan hän on ilman muuta syyllinen.
Minä loukkaannun, tottakai (!!!) jos hän tiuskaisee minulle tai muuta vastaavaa. Jos ei anteeksipyyntöä pian kuulu, menen vähitellen ihan sekaisin ja alan kerätä tämän, alunperin pienen, asian ympärille kaikkea mahdollista muuta mikä on pielessä. Eli siis muutun onnellisesta täysin myrtyneeksi mytyksi yhden vaivaisen päivän aikana...
Olen koittanut puhua miehelleni, sanoa että kaikki menisi ohi paljon helpommin jos hän vaivautuisi tekemään sovintoa heti, ja että jos hän tietäisi mikä olo minulle aiheutuu hänen välinpitämättömyydestään, hän varmasti tekisi sovinnon.
Näiden riitojen välillä kaikki on täysin hyvin, olemme onnellisia ja pystymme puhua asioista, olemme toistemme parhaat ystävät... Tätä vain en voi ymmärtää. Itse en kohtelisi häntä noin julmasti, en voisi kuvitellakaan että loukkaisin häntä ja sitten antaisin itkeä omissa oloissaan koko illan. Tämä tulee pidemmän päälle olemaan todella vakava uhka meidän avioiittomme kestävyydelle.
Tai sitten minäkin olen hullu joka ottaa itseensä turhasta?