Hakutulokset

  1. M

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Mä niin allekirjoitan ja yhdyn mevan kommenttiin |O mä odotan jo kauhulla anopin kommenttia sitten kun joskus kuulee tai näkee.
  2. M

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    heippis :) saanen liittyä joukkoonne. täällä onkin jonkun verran tuttuja nimimerkkejä jotka on joskus jääneet mieleen vuosien takaa ehjä jostain piinailupinoista tms ;) Minä oon jo tämmönen "vanha tekijä" , eilen täytin 35v. ja tämä olisi 8.lapsi (todellakin viimeinen) LA olisi näillä...
  3. M

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Tietääkö lähipiirinne, että yritätte saada lasta?

    eipä olla suuremmin kerrottu koska reaktiot jo kolmannen kohdalla oli että ei kait sitä nyt enää. ei ole paljon onnitteluja kuulunut viimeisimpien raskauksien kohdalla ja kivoja kommentteja kuten että TAASKO? MITEN SÄ JAKSAT? EI KAIT TEILLÄ MAAILMAA TARVI TÄYTTÄÄ ym. hiukan tympii.... ollaankin...
  4. M

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko aiemmin seurannut ovulaatiotasi?

    minä olen jo kolmessa viime raskaudessa käyttänyt ovulaatioliuskoja kunnes myöhemmin olen löytänyt nämä kätevät digitaalisettestit. liuskoissa on ollu niin vaikeaa tihrustaa että onko viiva nyt yhtä vahva vai tasan. digitaalisessa ei tule tulkitsemisongelmia ja mulla toiminu hyvin noi :) mulla...
  5. M

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

    Minä olen laittanut viestiä Casper77 mutta en ole saanut vastausta ja haluisin kyllä mukaan facebook ryhmään. miten sinne pääsee :)
  6. M

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

    Minulla oli vähän sama edellisen raskauden kohdalla että niskaturvotusta oli just vähän yli tuon 3 ja veriseula hälyytti ja sain kans riskiluvuksi 1:5 . kävin lapsivesipunktiossa ja huoli oli suuri vaikka baby näytti muuten ihan normaalilta (nenäluu ym. normaalin näköiset, poikkeava nenäluu...
  7. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    ootko sie Riksusta? ;) kuin myös :D
  8. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    heiiii....löytyihän tästä ryhmästä toinenkin suurperheen odottaja jolla sama synnäri ku mulla :D seitsemäs tulossa tännekkin ;)
  9. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    juu,tuo kyseinen testi näytäkkään enempää kuin tuo 3+ . Minusta noi Miwwin liuskatestit näyttää hyvältä ja vahvistuneet ovat koko ajan että eiköhän sulla ole asiat kunnossa. itselläni on sen verran keskeytyneestä keskenmenosta kokemuksia muutaman vuoden takaa että mulla alkoi pikku...
  10. M

    Suurperheen kasvattajat

    heips! ilmottautuu mukaan hän... :D suurperhettä pukkaaki.meillä ennestään tytöt -99 ja -00 sekä pojat -05 ja -07. sitten tyttö -09 ja poika -11 . kuuluisin kanta-hämeen piiriin mutta anon Hyvinkäälle synnyttämään kun se on lähempänä ja olen kaikki muutkin siellä pyöräyttänyt :)...
  11. M

    Montako purkkia teillä menee maitoa päivässä? Perheen koko?

    menisköhän 1,5-2litraa,riippuen päivästä ja tekeekö puuroja tms. maitoon. meillä 8 henkinen talous :D
  12. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    täällä kans yks vikkelä suhteen suhteen :D Me tavattiin aikoinaan -97 ukko-kultani kanssa ja molemmat oltiin kihloissamme vielä omilla tahoillamme. muutettiin siitä melkeimpä sukkana samankaton alle ja reilun kuukauden päästä kihloihin. hääkellot kilkatti puolen vuoden päästä -98 . (olin...
  13. M

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Mun teksti ilmeisesti mennyt ohi kun en löyvy viel listasta :) joten laitan tähän uudestaan :) ikä 33v./LA 8.8 / 7.lapsi / synnäri HYA
  14. M

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    heips! ilmottautuu mukaan hän... :D suurperhettä pukkaaki.meillä ennestään tytöt -99 ja -00 sekä pojat -05 ja -07. sitten tyttö -09 ja poika -11 . kuuluisin kanta-hämeen piiriin mutta anon jos pääsisin Hyvinkäälle synnyttämään kun se on lähempänä ja olen kaikki muutkin siellä pyöräyttänyt...
  15. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    moikka.... meille syntyi käynnistyksellä poika 10.8 (rv 38+1) 3665g ja 49cm
  16. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    nyt jänskättää...kävin tänään äitipolilla ja huomenna aamusta käynnistykseen viikoilla 38+1 . tänään oli painoarvio jo 3,8kg ja kaik paikat auki,sisäsuukin kahdelle sormelle joten aamusta puhkotaan kalvot.....mul viel kaikki laittamata ja kassit pakkaamata ku tää tuli hiukka yllätyksenä...
  17. M

    Riihimäkeläiset äipät ja odottajat , onko teitä :D

    :popcorn:kuuden tuloillaan pikapuoliin
  18. M

    Riihimäkeläiset äipät ja odottajat , onko teitä :D

    no ei tarvi ollakkaan ;)) ite muuttanu tänne riksuun kesäkuun alussa ja ei ole liiemmin viel kamuja riksusta joten jos kiinnostaa uudet tuttavuudet niin laita vaikka yksäriä mulle
  19. M

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    heippa :) kirjoitampa minäkin vähän tänne kun en ole saanut aikaiseksi vaikka luenkin päivittäin jännityksellä taustalla aina juttuja. Me muutettiin vajaa pari kuukautta sitten riihimäkeen hyvinkäältä ja mulla olisi hämeenlinna tullu sitten synnytyspaikaksi mutta sain kuin sainkin...
  20. M

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    ahkerasta luen taustalla juttuja ja ihanaa että vauvoja tullu monelle. onnittelut kaikille vauvan saaneille. itselläni vielä aikaa laskettuun ja jos yli menee pari viikkoa niin syyskuun puolella vasta :/ pikku kuutonen siis pötköttelee massussa ja tässä masukuvaa:

Yhteistyössä