Hakutulokset

  1. M

    Mikä auttaa paksuntamaan kohdun limakalvoa?

    Tuossapa se kysymys tulikin... Kärsin toistuvista keskenmenoista ja nyt elokuisen kaavinnan jälkeen olen kokenut kaksi kemiallista raskautta peräkkäin, eli luulen kohdun limakalvon kärsineen kaavinnasta. Luulisin, että sinne ei vaan kiinnity millään mitään.. Tämä siis on vain minun arvaus...
  2. M

    ** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

    No, tässä sitten uusi jännäysketju! =) Minky..................kp8/30..................yk6...................2. haaveissa Koristelkaa joku muu joka osaa! =)
  3. M

    ENTEROROKKO! APUA KUTINAAN!

    Siinäpä se? onko mitään keinoja hillitä kutinaa? Kortisooni ja zyrtec kokeiltu ja ei juuri tehoa, auttaa max puol tuntii...
  4. M

    ** Viikon 16 jännääjät **

    Putosin ennenaikaisesti tuolta viikon 12 jännääjistä ja seuraavaksi jännäillään viikolla 16. Minky....................kp 2/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
  5. M

    Ovulaatio km:n jälkeen

    Kysyisin sellaista, että ne jotka ovat ovulaation bonganneet km:n jälkeen, koska se on suurin piirtein ollut? Jostain luin, että kierto alkaa km:n jälkeen siitä päivästä jolloin raskaushormooni on poistunut. Itellä ei ole mitään hajua, koska tämä on tapahtunut ja siksi mielenkiinnosta kyselisin...
  6. M

    Spontaanin km:n vuodon kesto

    Kauanko km:n jälkivuoto on kestänyt teillä? Mulla km tapahtui n. 3 viikkoa sitten (rv9). Kaikki tuli siis itsekseen ulos eikä mitään kaavintaa tai lääketieteellistä tyhjennystä tarvittu. Mutta vuoto jatkuu aina vain. Mutta ihmettelen, voiko näin pitkään vuotaa, kun lääkäri antoi olettaa, että...

Yhteistyössä