Mikä auttaa paksuntamaan kohdun limakalvoa?

Tuossapa se kysymys tulikin... Kärsin toistuvista keskenmenoista ja nyt elokuisen kaavinnan jälkeen olen kokenut kaksi kemiallista raskautta peräkkäin, eli luulen kohdun limakalvon kärsineen kaavinnasta. Luulisin, että sinne ei vaan kiinnity millään mitään.. Tämä siis on vain minun arvaus tilanteesta ja olenkin viikon päästä menossa gynelle saaman jotain selvyyttä asiaan. (Toivottavasti..)

Mitä apuja muut ootte vastaavassa tilanteessa saaneet?
 
Glandin 25 omega-6 valmiste, toimi mulla ainakin aika hyvin. Saa luontaistuotekaupasta. Mutta kesken meni aina kuitenkin sitten myöhemmin ja sain luget käyttöön jolla raskaus sitten onnistui.
Mutta kyllä nuo Glandinit on ihan kokeilemisen arvoisia, ne myös tasoittaa kiertoa ja lieventää PMS-oireita tosi paljon.
Yksi on myös Refleksologia/vyöhyketerapia mitä kannattaa kokeilla.
Glandineja syödään aina ovikseen asti 2kpl päivässä ja niiden kanssa kannattaa aina syödä myös omega 3 valmistetta. Loppukierrossa Glandineja ei kannata syödä koska sitten taas ne voivat vähä n häiritä kiinnittymistä. Mutta ovisplussaan asti ovat tosi hyviä ja paksuntaa limistä.
 
Mulla oli ohut 5-6mm limakalvo kaavintojen jälkeen eikä siitä missään kierron vaiheessa paksuuntunut vaikkei hormoneissa ollut kokeiden mukaan vikaa. Yritettiin melkein vuosi ja limis oli aina yhtä suuri pettymys kun ultrassa kävin. Sitten pyysin ja sain Divinaa (vaihdevuosiin kai lähinnä, mutta auttoi mulla tähän) jota söin kaksi kiertoa ja heti sen lopettamisen jälkeisestä kierrosta raskauduin. Toistaiseksi kaikki on ok, rv 17+2. Vaikuttava aine Divinassa on estradiolivaleraatti, pitäisi toimia juuri limistä paksuunnuttavasti käsittääkseni.
 
Minä kävin just eilen ultrassa ja limis oli 6mm. Lääkäri kyllä tuumaili että on hyvä paksuus ja kunnossa. Tietty tällä hetkellä ei oo tietoo missä vaiheessa kiertoo mennään kun ei mennä oikein missään :LOL:
 
Sartsa83
Mulla paksunnettiin ihan hormoonihoidoilla eli menopur pistoksilla ja lopullinen paksunnus tapahtu pregnylillä joka siis myös teki ovulaation mulle. Mutta noista luontaistuotteista, niit ei oo kyl tullu kokeiltua.. hmm.. kaikkee kivaa ideaa on nyt saanu täältä. Jeijjjj!!! Hienoa. :) Kiiitoooos. :)
 

Yhteistyössä