Hakutulokset

  1. V

    Rakas puolisoni,tunnustan että...

    Löysinpä yhdeltä hääfoorumilta hauskan ketjun,jossa tehtiin tunnustuksia sulhoille. Joten tehdäänpä mekin omat tunnustukset rakkaille puolisoillemme :D Rakas tuleva aviomieheni,tunnustan että... - toivoisin sinun pitävän enemmän huolta ulkonäöstäsi ja panostavan enemmän vaatteisiin -...
  2. V

    Järjetön itsekuri mulla!

    Oon alottanu salilla käynnin ja koitan painoo pudotella pikkuhiljaa ens kesän häitä varten... Noh... 1,5h tuli tänäänkin ahkeroitua salilla ja syönyt päivän mittaan vaan kaikkee terveellistä,mutta näin illalla voikin sitten taas jo "palkita" ittensä sipseillä ja suklaapatukalla :headwall...
  3. V

    Hellou

    Moikka vaan kaikille,enpä oo varmaan vajaaseen kolmeen vuoteen täällä käynyt,mutta jotenkin vaan tuli semmonen kutina että tullanpas moikkaan taas =) Että hei nyt vaan sitten :D
  4. V

    Apuva,koiran märkäkohtu...

    Mitä oireita jos narttukoiralla kohdussa jotain häikkää? Siis esim märkäkohtu. :flower:
  5. V

    Mistä kerhoon?

    Tää onkin muuttunut sitten viime käynnin jälkeen..Oonko vähän tyhmä kun en huomaa että mistä kerhoihin pääsee? :o :ashamed: Hjälp! :D
  6. V

    Voi hitto taas...!

    6v käyny räkimässä salmiakki karkkeja vaatehuoneeseen ja sen kaks juhlamekkoo nyt niissä nameissa :headwall: Minkä takia tarvii syödä semmosia jos ei tykkää!! |O Ja hyvinpä oon minäkin pussini jemmannu kun ne sieltä on otettu :saint:
  7. V

    Voiko mistään tilata...

    Nokian N70 luuria ja mieluiten osarilla? :ashamed: :whistle: Ainoo minkä löysin oli Nokian N73,mutta liian kallis..Tai onko mitään vastaavaa kun noi?
  8. V

    Apuja miehen synt.lahjassa!

    Eli siis mitä lahjaks?? Budjetti korkeintaan 200?.Haluaisin ostaa jotain hienoa kun itekin aina saanut koruja tms,mutta ukolle en osaa ostaa mitn!Se ei mitään koruja pidä.Ehkä vois pitää jotain panssariketjua mutta sen pitäs jo olla niin paksu ettei taida 200? piisata... Navigaattorin oisin...
  9. V

    Muistaako kukaan...

    missä pysty tekeen sen testin jossa katotaan mikä koirarotu sopii itelle parhaiten? Tänks :flower:
  10. V

    Liput keikalle hommattu!

    Että nyt pääsee sit 4.11 fiilisteleen Fröbelin Palikoita :D
  11. V

    Kertokaas salkkareista...

    Miten se Aaro/Eero sotku nyt päätty? Aaroko kuoli ja miten ja oliko se nyt sit oikee Eero joka eilisessä jaksossa näky? :D
  12. V

    HUOH!!!!!

    Ipanoilla PIKKUSEN vauhtia päällä!!! |O
  13. V

    Meni makunautinto täysin pilalle....

    kun ostin lontoon rae suklaata :headwall: Molemmat erikseen hyviä,mutta yhteen ne ei sovi :kieh:
  14. V

    Ärsyttäääää!!

    En saa rannekorua kiinni |O Eikä tässä ketään auttajaakaan ole! Ja tahdon sen kiinni nyt enkä huomenna,alaston olo ilman sitä :whistle: Että näinkin tärkeetä.... :ashamed:
  15. V

    Minkäikäiselle hautajaisiin tummaa?

    Ois hautajaiset edessä,mitä 6-vuotiaalle päälle...? :/
  16. V

    Geishakuulista taas kerran...

    Kertokaas käyttäjät että pitäskö alottelijalla olla isot vai pienet kuulat? Vai onko niissä paljon edes mitään kokoeroja...? Entä kauan niitä pidetään kerralla ja tuntuuko/kuulusko niitten tuntua jotenkin? Tai ylipäätänsä mistä tietää että on tarpeeks jo pitänyt.? Tyhmä kiittää :ashamed:
  17. V

    Mihin mä soitan??

    Toista pvää sanoo dna:n liittymä että yhteysvirhe,aina ku koitan soittaa johonkin.Viestit ei lähde ja eilen muhunkaan ei saanut yhteyttä... Johki teknisiin vikoihin vai asiakaspalveluun... :ashamed: Niin siis jos pääsen sinnekään läpi! Onko muilla tökkinyt?
  18. V

    Minkälainen on migreeni?

    Kun mulla välillä tulee niin hirvee päänsärky kohtaus vaan vasemmalle puolelle päätä...saattaa siis näkökin sumentua.Kestää joitakin sekunteja ja menee ohi... Sit välillä näkyy näkökentässä raitoja,mutta ei särje päätä :/ Sit oon huomannu että muisti pätkii...Ei siis niin että unohdan...
  19. V

    Te kellä huulilävistys!

    Haittaako suihinottoa? :whistle: Vai johtuuko tää vaan siitä että koru liian iso :D
  20. V

    Kuparikierukka ja vuoto

    Ihmetyttää kovin,kun kierukka laitettu muutama vko sit ja nyt perjantaista asti saanut mennä osan päivästä pikkuhousun suojalla kun tullut ruskeeta limaa :x :x Eilinen päivä tuli ihan verta ja tänään taas ei mitään... :/ Alkais nyt sit kunnolla menkat jos tää sitä meinaa...eikä...

Yhteistyössä