Minkälainen on migreeni?

Kun mulla välillä tulee niin hirvee päänsärky kohtaus vaan vasemmalle puolelle päätä...saattaa siis näkökin sumentua.Kestää joitakin sekunteja ja menee ohi...

Sit välillä näkyy näkökentässä raitoja,mutta ei särje päätä :/

Sit oon huomannu että muisti pätkii...Ei siis niin että unohdan ottaa kauppalapun tms,vaan saattaa esim.päivästä olla pitempiäkin aikoja hämärässä..Automatka ym..Tai sit mietin että koska oon noi pyykit pessy ja onko lapset jo syöny vai ei :ashamed:

Onko tää jotain migreeniä vai mikä mua risoo?
 
No mulla on ainakin näköhäiriöitä, just tota sahalaitaa, kipu liikkuu kautta pään. Ensin särkee silmäkulmaa, sitten ohimoo ja sitten takoo koko päätä ja lopulta tulee oksennus. Oksen jälkeen olokin paranee, mutta jos sitä ei tuu niin kipukin saattaa jatkua parikin päivää...Ei kivaa.
 
äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja vitviu:
Kun mulla välillä tulee niin hirvee päänsärky kohtaus vaan vasemmalle puolelle päätä...saattaa siis näkökin sumentua.Kestää joitakin sekunteja ja menee ohi...

Sit välillä näkyy näkökentässä raitoja,mutta ei särje päätä :/

Sit oon huomannu että muisti pätkii...Ei siis niin että unohdan ottaa kauppalapun tms,vaan saattaa esim.päivästä olla pitempiäkin aikoja hämärässä..Automatka ym..Tai sit mietin että koska oon noi pyykit pessy ja onko lapset jo syöny vai ei :ashamed:

Onko tää jotain migreeniä vai mikä mua risoo?
Minusta tuo ei nyt muistuta aivan tyypillisimmillään migreeniä. Onko sinulta koskaan katsottu pään ct-kuvaa tai aivosähkökäyrää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Alkuperäinen kirjoittaja vitviu:
Kun mulla välillä tulee niin hirvee päänsärky kohtaus vaan vasemmalle puolelle päätä...saattaa siis näkökin sumentua.Kestää joitakin sekunteja ja menee ohi...

Sit välillä näkyy näkökentässä raitoja,mutta ei särje päätä :/

Sit oon huomannu että muisti pätkii...Ei siis niin että unohdan ottaa kauppalapun tms,vaan saattaa esim.päivästä olla pitempiäkin aikoja hämärässä..Automatka ym..Tai sit mietin että koska oon noi pyykit pessy ja onko lapset jo syöny vai ei :ashamed:

Onko tää jotain migreeniä vai mikä mua risoo?
Minusta tuo ei nyt muistuta aivan tyypillisimmillään migreeniä. Onko sinulta koskaan katsottu pään ct-kuvaa tai aivosähkökäyrää.
No ei :eek:

 

Yhteistyössä