Hakutulokset

  1. T

    Onko kenelläkään mennyt lapsen kummin kanssa sukset ristiin?

    Jos on,miten tilanne selvisi/selvisikö lainkaan? :/ Jos jollain on kokemuksia,olisin kiitollinen jos voisit ottaa yhteyttä.Voit laittaa vaikka y-viestin.
  2. T

    Syömisongelma taitaa selvitä...

    Etkäs oo mikään huono äiti :hug: Voisin antaa esimerkin joka toivonmukaan lohduttaa sua. Mulla alkoi vatsavaivat kesällä kolmisen vuotta sitten,ja menin heti lääkäriin.Silloinen lääkärini oli terveyskeskuksen apulaisylilääkäri,eli VOISI...
  3. T

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    \ Niinpä,joko tässä on sattunut kirjoittajalle virhe tai on kyseessä lääketieteellinen ihme... :kieh:
  4. T

    Keliakian testaaminen...

    Heippa!!Aiheista synkimpiä tää kelju kaveri keliakia..Niin eihän se mitään herkkua tosiaan ole se letkun nieleminen,ite kokenu kahteen kertaan ja vannonut ettei enää koskaan..pelottaa muakin,että jos tyttärellä(1v8kk)alettais epäillä,niin miten testit sujuis :'( Onneks vielä ei oo mitään...
  5. T

    joulukuiset vauvat 2004!!

    Tervehdys! Meillä tuntuu välillä olevan todellinen riiviö :D Typykkä s.7.12.2004 on yleensä oikein omatoiminen,reipas ja iloinen. Mutta mutta.. annas olla kun tulee jöröjukka kylään :attn: Voi sitä volyymia,kun ei saa tahtoaan läpi!! Ennen ruokakaupassa saatoin vielä hymyillä kun oma lapsi oli...
  6. T

    Oisko Turusta yksinhuoltajia kaveriks?

    Moikka!! Mulla on vähän sama tilanne,osa kavereista on pudonnu matkan varrella ja uusia olis tosi mukava löytää. Olen 22v yh ja mulla on tyttö 1v8kk. Asumme naantalissa. Olis ihana saada piristystä päivään =)
  7. T

    turku ja lähialueet!!!!

    Heippa!! Jos vielä mahtuu joukkoon,niin se olisi mahtavaa!! Oon 22v.yh-äippä ja tytär on 1v8kk. Asustellaan Naantalissa ja uusia kavereita olis hakusessa.. KAIKKI saa kirjoitella,ja olis mukava vaikka kahvitellakin.. :wave...

Yhteistyössä