Hakutulokset

  1. P

    Onko Hug-a-bub kantoliinasta apua lapsiperheen arjessa?

    Tumpula: Täytyy tutustua Pikkuruuhun, kiitos vinkistä!
  2. P

    Onko Hug-a-bub kantoliinasta apua lapsiperheen arjessa?

    Moi, meille on tulossa helmikuussa kolmas lapsi. Viimeksi kun kävin neuvolassa niin sain kokeilla Hug-a-bub kantoliiinaa ja innostuin siitä. Pojat ovat vauvan tullessa iältään 3-vuotta ja 1v7kk. Innostuin kantoliinasta siksi, että siinä ollessaan mulla on vapaat kädet hoitaa isoveljiä, vauva...
  3. P

    Mistä taaperokärry Turusta?

    OZBABY Raision ja Turun rajalla. Lastentarvikeliike Kuralassa.
  4. P

    3-vuotias täysissä vaipoissa!

    Täällä on myös poika,2,5-vuotias, joka ei ymmärrä potan merkitystä. Hän ei suostu istumaan potalle ja jos hetken kerran kuussa istuu potalla, niin ei sinne mitään tule. Vaipoilla mennään aamusta aamuun. Olen lohduttautunut että kyllä hän kouluun mennessä oivaltaa miten pönttöön pissataan ja...
  5. P

    Kuinka opetitte lapsenne kuivaksi?

    Iltaa, Kiva lukea muiden onnistuneista potta istunnoista. Meidän poika 2v5kk ei edes suostu istumaan potalla kuin 10 sekuntia kerrallaan jos sitäkään ja eikä ainakaan tee tarpeitaan pottaan. Vaipoilla mennään päivästä toiseen ja nyt kesällä ajateltiin pitää ilman vaippaa,jotta hän tuntisi miltä...
  6. P

    mitä häälahjaksi jos parilla on jo kaikkea

    Omenapuun taimi tai kaksi omenapuun tainta,morsiamelle ja sulhaselle oma omenapuu, on sitten kiva vuosien myötä katsoa miten omenapuut kasvaa ja korjata satoa, josta on iloa kaikille,jopa perheen lapsille. :) Ja varmasti hääpari muistaa vuosienkin jälkeen keltä omenapuut on saatu.
  7. P

    Olen lopettamassa imetystä ja omatunto kalvaa

    Hienoa että olet onnistunut imettämään 8kk. Mulla on 7,5kk poika jota imetän kiinteiden ohella. Samalla tavalla täälläkin joskus seurataan mitä isoveli (2v2kk) touhuaa, kun pitäisi tissillä olla. Mä imetän vaihtelevasti joko ennen tai jälkeen kiinteän aterian. En osaa sanoa syökö hän rintamaitoa...
  8. P

    tutin pois jättö tuskaa!!!!

    Meidän kaksivuotias poikamme antoi tuttinsa naapurin orava-vauvoille. Tutti oli enää unituttina ja joulun välipäivinä 2007 hän luopui tutista. Pohjustimme tutista luopumista viikon verran ja kerroimme hänelle että naapurin orava oli saanut vauvoja jolle voimme unitutit antaa. Samalla kertasimme...
  9. P

    Lapsi syntynyt 20072007

    Meidän Martti poika syntyi 20.07.2007 klo 04.55. TYKS.ssä. Missä te muut olette saaneet vauvanne? :heart:
  10. P

    Elmeri ja ?

    Elmeri ja Iivari?
  11. P

    vauvan kehityksestä?

    Ei sun vauvasi ole outo. Jokainen vauva kehittyy onneksi omaa tahtiaan. Vanhin poikani on nyt 2v1kk ikäinen ja muistan miten itsekin hänen ollessa alle vuoden ikäinen seurasin miten kaikkien muiden vauvat tuntuivat osaavan kaiken jo 3kk ikäisenä,kääntyivät,ryömivät,istuivat ilman...
  12. P

    Töihin paluu vai hoitovapaalle

    Iltaa, kävin töissä juttelemassa töihin paluusta ja ilmoitin palaavani syksyllä töihin, nuorimmainen on silloin 1v2kk ikäinen. Työvuorot muutettiin 8-16. Ihanaa kun saivat järjestettyä työvuorot toiveeni mukaan. Silti olen vielä kahden vaiheilla,palaanko töihin vai jäänkö kotiin. Onneksi on...
  13. P

    Minä tuskin ainoa???

    Samaa tässä itsekin ihmettelen,mitä oikein haluat tällä avautumisella muille kertoa.
  14. P

    englannnissa sairaanhoitaja tienaa 165e/h

    Nalletar: Voisihan Norjaan lähtee vaikka vuodeksi ja tekis urakalla töitä. Kyllä niillä rahoilla sitten lyhentelis lainaa. Mutta ei taida olla perheellisten juttu, vastavalmistuneelle sopisi paremmin.
  15. P

    englannnissa sairaanhoitaja tienaa 165e/h

    Norjassa sairaanhoitaja saa parempaa palkkaa kuin Suomessa, mutta siellä elinkustannukset ovat myös kalliimmat kuin Suomessa.
  16. P

    jumankauta mitä naapureita...

    Siskoni naapurit hakkaavat öisin pattereita jos siskoni tytär (1 vuoden ikäinen) itkee öisin esim. hampaiden tai muun syyn takia.
  17. P

    Matikkanerot huomio!!!!kuka ratkasee tän!

    sain 238 jalkaa, nopeasti laskettuna. :)
  18. P

    070707

    Meidän poika syntyi perjantaina 20.07.2007. Niin ja hyvä kihla tai häääpäivä olisi tälle vuodelle myös 20.08.2008. :)
  19. P

    Miksi soseet aloitetaan niin aikaisin vauvalle?

    Meillä vanhempi poika sai kiinteitä vasta 6kk ikäisenä, hyvin rintamaito silloin riitti ja hän nukkui jo 5kk ikäisenä yöt syömättä. Pikkuveli (nyt 6kk ikäinen) aloitti kiinteät 5,5 kk ikäisenä ja saa nyt aamu-ja iltapuurot,kaksi kasvissoseateriaa ja välipalat päälle. Imetän aina ennen soseiden...
  20. P

    Miksi potea huonoa omaa tuntoa jos lapsi menee päiväkotiin alle 3v?

    Meillä voi olla ensi syksynä päiväkodin aloitus pojilla. Nyt pojat ovat 2v1kk ja 6kk. Ja nyt jo hirvittää miten nuorempi pärjää hoidossa. Isompi on reipas, puhuu hyvin, syö itse ja sopeutuisi päiväkotiin hyvin. Näillä näkymin päivät venyisivät 8h hoidossa. Vielä ehdin muuttaa mieltä ja olisin...

Yhteistyössä