jumankauta mitä naapureita...

  • Viestiketjun aloittaja raivostunut
  • Ensimmäinen viesti
raivostunut
joka ikinen kerta kun meillä päikkärit ja saisin 3 lastani (3 ja 2v, sekä 1kk) unille ja hetken itse levähtää, niin kuin nappia painamalla tuo yläkerran 10vee poika aloittaa helvetillisen tömistelyn, pattereiden hakkaamisen ja metelöinnin.

mulla menee kohta hermot. sitten kun lapset ovat herkkä unisia ja kun päiväuniaika on ohi, niin se metelöinti loppuu kuin seinään...perkele. mitä tässä voi tehdä?
 
Kettukarkki
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Sellaista se on kerrostalossa..
Paitsi että tömistely ja pattereiden hakkaaminen EI ole NORMAALIA asumiseen liittyvää ääntä/meteliä. Ainkaan jos se on (melkein) jokapäiväistä. Kannattas varmaan pudottaa ystävällissävyinen lappu postiluukusta ja pyytää, että voisiko olla kolistelematta. Jos ei auta, niin sitten voi ottaa yhteyttä isännöitsijään/vuokraisäntään.

Ja juu, mulla on kolme alle kouluikäistä, joista edes reilu vuosikas ei saa hakata ja kolistaa pattereita vaikka se hänestä niin hauskaa onkin.

 
Ap:hän mainitsi lastensa olevan herkkäunisia.
Silloin pitää varmaan harkita muuta asumismuotoa, tai yrittää sietää normaaleja elämisen ääniä?
Ei kai koko rappu voi kulkea sukkasillaan, että herkkäuniset saavat rauhan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidänkin lapset metelöivät ja ajavat pikkuautoilla pattereiden päällä, juoksevat ja tömistelevät. En todellakaan kiellä. Muuta omakotitaloon.
No kyllä olisi syytä kieltää se pattereiden päällä ajelu. Siitä irtoaa meteliä joka leviää koko taloon ja riittävästi kun ajelevat, pahimmassa tapauksessa saatte etsiä uutta kattoa päänne päälle.
 
ap
ja juu, 3 kertaa olen rytmiä isommilla muuttanut, mutta jostain syystä meteli alkaa aina kun uni aika koittaa.
välillä tuntuu että, tuo mukula pelaa sählyä tuolla, hyppii sohvilta lattialle ja suurinpirtein pistää koko kämpän uusiksi...siltä se kuullostaa...ja siihen kun vielä lisää kaverit kylässä niin meteli on aikamoinen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja juu, 3 kertaa olen rytmiä isommilla muuttanut, mutta jostain syystä meteli alkaa aina kun uni aika koittaa.
välillä tuntuu että, tuo mukula pelaa sählyä tuolla, hyppii sohvilta lattialle ja suurinpirtein pistää koko kämpän uusiksi...siltä se kuullostaa...ja siihen kun vielä lisää kaverit kylässä niin meteli on aikamoinen...
mikä se rytmi sitten on...nyt?
 
Mitenhän kestäisitte täällä meidän talossa, jossa pari kappaletta koiria haukkua louskuttavat yksinäisyyttään(?), ja viikonloppuisin jopa naapurin bileiden takia saa valvoa.
Että aika pieneltä "häiriökäyttäytymiseltä" kuulostaa tuo..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä se tuolla kotona on. sen kuulee äänestä. muutaman kerran olen patteriin kalauttanut ja yläkerrasta kalautetaan takaisin...
No just joo, tosi aikuismaista. Mitähän jos menisit ihan sanomaan? Nätisti ja ilman kiristelyjä vaikka sellaiseen aikaan kun vanhemmatkin ovat kotona.
 
meidän kerrostalossa ainakin ääneet kantautuu aika hyvin muualtakin,kuin yläkerrasta..pari kertaa ihmetellyt,miks kuuluu töminää yläkerrasta,kun siellä ei oo ketään kotona..ja sit kuuluu toisen rapun nuoren parin riitelyt joskus ihan selvästi meille..
 

Yhteistyössä