Hakutulokset

1. P

"yösyöjien" vanhemmat jotka ette pitänneet unikoulua..

Meillä tyttö 10 kk syö edelleen kerran yössä ja joskus toisen kerran sitten aamukuuden aikaan. Oon sitä mieltä ettei se nälkäänsä sitä maitoa yöllä huuda vaan ihan tottumustaan. Unikoulua olen ajatellut, mutta kun asutaan isovanhempien luona jotka työssäkäyviä niin tuntuu että en oikein viitsisi...
  2. P

Tiedättekö kuinka monta seksikumppania miehellänne on ollut ennen sinua?

Jos nyt siis ajattelisin asian omalle kohdalleni, niin varmasti olisin loukkaantunut ja mielessä pyörisi samoja ajtuksia kuin sinulla nyt, MUTTA luulen että antaisin meille mahdollisuuden ja antaisin miehelle mahdollisuuden olla sanojensa mittainen. Eihän sitä tiedä kuinka paljon tämä "kokemus"...
  3. P

Miksi hän haikailisi toisten perään kun palasi sinun luoksesi? Olihan hänellä mahdollisuus olla palaamatta. Mutta hän valitsi sinut ja perheen!
  4. P

en tiedä enkä halua tietää.... mutta tuli tässä vain mieleeni, että jos teillä oli tauko ja miehesi katsahti että miltä se nurmi aidan toisella puolella näyttää ja kun sinut halusi takaisin omakseen niin siitä voisi päätellä että ei omaa nurmea rakkaampaa tai parempaa. Voisitkos ajatella asian...
  5. P

antaakas vinkkiä...

Millä mielellä nukahtaa? Siis nukahtaako suht helposti ilman kamalaa huutoa vai nukahtaako aina kauheen tappelun jälkeen? Mä oon meidän pimun kohdalla joskus ollu ongelmissa ton nukkumisen kanssa, nimenomaan päikkäreillä ja jotenkin alko helpottuun kun ei tehty nukkumaan menosta hirmuista...
  6. P

Nukkumaanmenoaika, vauva 10 kk

Hukku tuo mun vastaus johonkin :| Ei kun uusiksi. Siis meillä neiti pian 10 kk. Yöunille menee lähes poikkeuksetta klo 20. Herää 7.30-9 välissä aamulla. Noin viikko sitten siirryttiin kaksista päikkäreistä yksiin syystä että tuo jälkimmäinen alkoi venyä niin myöhään iltapäivään, että yöunille...
  7. P

Hampaita ei vaan tule :(

No niin, tänään huomasin pienen hampaanalun neitokaisen suussa, voi mikä riemu :D Ajattelin että meillä menisi vielä kuukausi tolkulla aikaa hampaisiin, koska mielestäni ei ole ollut kärttyinen saati että yöt olisivat olleet jotenkin erityisen risaiset saati että olisi ollut kuumetta jne...
  8. P

Hampaita ei vaan tule :(

Tyttö nyt yli 9 kuukautta, eikä suussa komeile ainuttakaan hammasta... pitäskö huolestua? Teettää kenties pienet tekohampaat ;) Onko muita joiden vauvat on antaneet odotuttaa noilla hampaiden tuloilla?
  9. P

mitä hemmettiä mun pitäisi tehdä!? :(

Onko kuulunut tai selvinnyt mitään??
  10. P

Miten kauan se hormonihikoilu oikein kestikään synnytyksen jälkeen?

Mullakin kesti monta kuukautta, vaikken imettänytkään..... mälsää....
  11. P

miksi ihmiset ovat niin ilkeitä?

Joka helvetin ketjuun mahtuu joku "vieras vierailija" joka ei todellakaan älyllään valaise! Mun puolesta nää keskustelupalstat sais muuttaa niin ettei kommentoimaan pääse kuin ja vain rekisteröidyllä nimimerkillä. On niin helppo laukoa mitä ikinä tykkää kestään ja mistään välittämättä kun sen...
  12. P

Onko kohtalotovereita?

Itsellä oli todella hankala alku tytön kanssa. Neiti oli ensimmäiset 5 viikkoa itkuinen ja valvotteli ja itse olin ahdistunut ja yliväsynyt ja todella itkuherkkä. Muistan että tuo ahdistus kasvoi aina iltaa kohden ja se tunne oli sanoin kuvailemattoman kamala. Sana "ahdistus" sai uuden...
  13. P

9kk ja ei ryömi eikä konttaa vaan..

Meidän tyttö nyt 7 ja puolen kk:n ja samanlailla kierii lattialla haluamaansa paikkaan. Touhu menee ihan kamalaksi huudoksi jos yrittääkin lähteä ryömimään, kun ei eteenpäin pääse!!! voi olla että tuo "normaali" liikkumaanlähtö tapahtuu sitten rytinällä. Tuttava kertoi,että heidän poika oppi 2...
  14. P

syöminen vähentynyt

Eli reilu 4 kk:n ikäinen tyttömme on alkanut syömään vähemmän ja huonommin kuin ennen. korvikkeilla ollaan. Ennen syöttöväli oli 3 tuntia ja korviketta meni n.140 ml, nyt syöttöväli saattaa olla 5 tuntia eikä korvike tahdo maistua sittenkään, vaan tyttö leikkii pullon kans, hylkää pullon ja...
  15. P

lääkkeellinen

itsellä lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen vuoto kesti 6 viikkoa, välillä vuoti kunnolla ja välillä vähemmän.. Sitten kontrollikäynnillä gyn. sanoi että vuoto näyttäisi kuukautisvuodolta joten itselle ensimmäiset kuukautiset tulivat ilman minkäänlaista taukoa.. koitahan jaksaa.. Päivä...
  16. P

Entäs pino vm.69? Kuuluisa kuuvuosi..

samoin, summer of 69. Meillä on viisi touhukallea 97, 98, 00, 02 ja 04. Siihen valitettavasti jäävätkin, kun lapsiluku tuli täyteen. Äitiysloma loppui juuri, mutta olen kotona ja edelleen kotona ja kuinkahon kauan vielä.

Yhteistyössä