Tiedättekö kuinka monta seksikumppania miehellänne on ollut ennen sinua?

• Viestiketjun aloittaja Jonna
  • Ensimmäinen viesti
Jonna
en tiiä voiko tätä kyssää tänne laittaa,mut meillä oli miehen kanssa pieno tauko ja se harrasti seksiä ihan liian monen kanssa sillä aikaa.Vaikka oli ero niin en silti pääse asioista yli.Koska tiedän esim kaksi kenen kanssa hän on ollut.
Hän halusi silti minut takasin,mutta asia vaivaa minua.
Onko minulla heikko itsetunto vai mikä? miten pääsen tästä yli ja voin jälleen puuhastella mieheni kanssa? Apuja kaipaan?!

ruskeena nyt
Tiedän kyllä ainakin suurinpiirtein.
No ite en ole tuon on/off/on juttujen kannalla.Tuossa on yksi esim miksei sopisi mulle.
Sun tarvii miettiä itekses asiaa ja tietysti luotte uudet pelisäännöt millä jatkatte suhdetta.Miksi halus sut takaisin?Miksi otit takaisin hänet?

Ei mua ainakaan kiinnosta mun miehen entiset, pääasia että tiedän mitä nykyään puuhailee ;) , hänellä oli ikää 35v. kun tavattiin joten eiköhän hänellä ihan tarpeekseen niitä kumppaneita ole ollut.

Kyllä tiedän, mutta enpä ala sitä tietoa täällä jakamaan :)

sun ongelmaasi on vain yksi ratkaisu eli älä mieti koko asiaa. Jos suhde on ollut katkolla niin hän on saanut touhuta mitä on halunnut ja jos palaatte yhteen ja hänestä tulee vain sun mies niin eikös sen pitäs riittää.

en tiedä enkä halua tietää.... mutta tuli tässä vain mieleeni, että jos teillä oli tauko ja miehesi katsahti että miltä se nurmi aidan toisella puolella näyttää ja kun sinut halusi takaisin omakseen niin siitä voisi päätellä että ei omaa nurmea rakkaampaa tai parempaa. Voisitkos ajatella asian noin päin :)

Sun tilanteen ymmärrän et vaikee saada niitä pois mielestä kun olette olleet ns tauolla ja silloin toisia naisia. Mä tiedän oman mieheni exät ja seksit ja niitä on muistaakseni vain 3 sillä se oli 19v kun alettiin oleen yhdessä. Ei vaivaa vanhat mua lainkaan sillä ne on ollutta ja mennyttä. Sulla ap eri asia mun mielestä :hug:

on se kertonut mut en kyl muista,enkä oikeestaan haluukkaan ... :D sillo alkuaikoina oli mukamas niin tärkeetä saada tietää tuokin :/
mies tietää myös kuinka monen kanssa mä olen ollut sitä ennen,tuntee jopa muutaman ja toisinaan ollu vaiketa tuon asian kanssa :|

vieras
tiedän...kolme.Itellä onki sitte ollu tooosi paljo enempi :( kurja homma siinä mieles kun yleensä miehillä on enempi ku naisilla.toivottavasti ei koskaan tunne "alemmuutta" ukko siitä että hällä on ollu vähempi!

Kuulemma ei yhtään, mutta mitä sillä on niin väliä, mitä on tehnyt ennen mua. Tuskin haluaisi olla mun kanssa, jos haikailis jonkun vanhan panon perään.

Mies on ollut joskus mustasukkainen mun kumppaneista ennen häntä. No enhän mä voinut sillon tietää odottaa häntä.. Mun puolesta ne edelliset heilat ei mitään mahtavia kokemuksia olleet edes..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tiedän...kolme.Itellä onki sitte ollu tooosi paljo enempi :( kurja homma siinä mieles kun yleensä miehillä on enempi ku naisilla.toivottavasti ei koskaan tunne "alemmuutta" ukko siitä että hällä on ollu vähempi!
miksi miehesi pitäisi tuntea tuollaisesta alemmuutta? :eek: meijän äijällä on ollut mua ennen tasan NOLLA, mulla taas rutkasti enempi ja mä oon se joka tuntee alemmuutta,niin monen kanssa ois voinut jäädä pelkkään jutteluun.

Alkuperäinen kirjoittaja puputin:
en tiedä enkä halua tietää.... mutta tuli tässä vain mieleeni, että jos teillä oli tauko ja miehesi katsahti että miltä se nurmi aidan toisella puolella näyttää ja kun sinut halusi takaisin omakseen niin siitä voisi päätellä että ei omaa nurmea rakkaampaa tai parempaa. Voisitkos ajatella asian noin päin :)
Näin kannattaa ajatella... :)

Tiedän että miehelläni on ollut... kauniisti sanottuna monta naista ennen minua, ja ollaan jopa kavereita useamman heidän kanssa, mutta kaikista heistä hän lopulta sitten nappasi minut... minusta se on aika hienoa se :)

Yhteistyössä