Tiedättekö kuinka monta seksikumppania miehellänne on ollut ennen sinua?

• Viestiketjun aloittaja Jonna
  • Ensimmäinen viesti
En tiedä mieheni panojen ym määrää, enkä halua tietää. Paljon parempi olla kun ei hian kaikkea toisesta tiedä B) Eipä tiedä hänkään kyllä vastaavia asioita minusta. Eivät menneisyyden asiat kuulu tähän meidän suhteeseen.
Mut sen voin kertoa, että exästäni tiesin tasan kaiken ja mekin oltiin välillä erossa ja teki todella pahaa sitten yhteen palattuamme, kun tiesin tarkan lukumäärän hoidoista.. hyi.. Silloin ajattelin, että en haluaisi kaikkea tietää ja lupasin itselleni etten tulevissa suhteissani koskaan ikinä kysy mitään niin epäolennaista, mistä tulee kuitenkin vaan paha mieli jossain vaiheessa.
Näin olen toiminut ja olen todella tyytyväinen näin =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tiedän...kolme.Itellä onki sitte ollu tooosi paljo enempi :( kurja homma siinä mieles kun yleensä miehillä on enempi ku naisilla.toivottavasti ei koskaan tunne "alemmuutta" ukko siitä että hällä on ollu vähempi!
miksi miehesi pitäisi tuntea tuollaisesta alemmuutta? :eek: meijän äijällä on ollut mua ennen tasan NOLLA, mulla taas rutkasti enempi ja mä oon se joka tuntee alemmuutta,niin monen kanssa ois voinut jäädä pelkkään jutteluun.

Miesten logiikalla...eihän naisella voi olla enempi panoja ku miehellä!! joo,ja ittee hävettää ihan sikana kaikki mitkä muistaa :(

ap
ärsyttää kun olin vielä silloin raskaana....vaikea päästä tästä yli ja kun ne kaksi on sellasia joita tiedän.
Oon kai liian herkkä enkä osaa enää katsastaa tulevaan vaan mietin et´kaipaileeko hän jotain niistä yms...millasia ne oli...Tiedän tiedän et se on mennyttä mutta minkäs itselleni voin! Auttakaa,millä puhdistan mieleni.

vieras
tiedän...kolme.Itellä onki sitte ollu tooosi paljo enempi :( kurja homma siinä mieles kun yleensä miehillä on enempi ku naisilla.toivottavasti ei koskaan tunne "alemmuutta" ukko siitä että hällä on ollu vähempi!
miksi miehesi pitäisi tuntea tuollaisesta alemmuutta? :eek: meijän äijällä on ollut mua ennen tasan NOLLA, mulla taas rutkasti enempi ja mä oon se joka tuntee alemmuutta,niin monen kanssa ois voinut jäädä pelkkään jutteluun.

Miesten logiikalla...eihän naisella voi olla enempi panoja ku miehellä!! joo,ja ittee hävettää ihan sikana kaikki mitkä muistaa :(
meillä mies on ihan "ylpeäkin" siittä ettei muita panoja ole ollut.riippuu ihan ihmisen luonteesta mitä ajattelee.

Frendi
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:
en tiiä voiko tätä kyssää tänne laittaa,mut meillä oli miehen kanssa pieno tauko ja se harrasti seksiä ihan liian monen kanssa sillä aikaa.Vaikka oli ero niin en silti pääse asioista yli.Koska tiedän esim kaksi kenen kanssa hän on ollut.
Hän halusi silti minut takasin,mutta asia vaivaa minua.
Onko minulla heikko itsetunto vai mikä? miten pääsen tästä yli ja voin jälleen puuhastella mieheni kanssa? Apuja kaipaan?!

Pakko laittaa kun tuli mieleen Ross huutamassa: "We were on a break!!!!" hahahah!!

Vastaus kysymykseen, en ihan tarkkaan muista, mutta alle 10 niitä kai on ollut. Kyllä näisät seurustelun alkuaikoina oli puhetta. Itsellä about saman verran, mikä on ihan ok määrä, ottaen huomioon, että aikuisia ihmisiä on jo oltu kun on alettu seukkaa vakkarii...;)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
En tiedä mieheni panojen ym määrää, enkä halua tietää. Paljon parempi olla kun ei hian kaikkea toisesta tiedä B) Eipä tiedä hänkään kyllä vastaavia asioita minusta. Eivät menneisyyden asiat kuulu tähän meidän suhteeseen.
Mut sen voin kertoa, että exästäni tiesin tasan kaiken ja mekin oltiin välillä erossa ja teki todella pahaa sitten yhteen palattuamme, kun tiesin tarkan lukumäärän hoidoista.. hyi.. Silloin ajattelin, että en haluaisi kaikkea tietää ja lupasin itselleni etten tulevissa suhteissani koskaan ikinä kysy mitään niin epäolennaista, mistä tulee kuitenkin vaan paha mieli jossain vaiheessa.
Näin olen toiminut ja olen todella tyytyväinen näin =)
Niinpä...meillä vähän sama tilanne...tekisi mieli laitta hanskat tiskiin ja en enää ikinä suostu tauolle,koska miehelle se tarkoittaa et nyt voi sit peuhata ympäriinsä.Mies perustelikin että hän haki lohtua ja itsetunto oli nollassa.Hän pelkäsi että en ota enää takasin ja kuulemma vaan renttuili.Mut pistin hänet tauolle sen takia kun odotin lasta enkä jaksanut katsoa sitä kun sain olla yksin ihan liikaa kun hän juhli kavereidensa kanssa.Nyt hän on luvannut muuttua täysin.En jaksa uskoa ja tuntuu niin pahalta että odotin lasta,miksei hän kunnioittanut sitä asiaa ja venannut niinkuin minä?!Minusta lapsen saamin on vaan niin kunnioitettava asia ja kun meillä oli vielä pelko persiissä lapsen terveyden puolesta niin eikö häntä edes pelottanut se tilanne yms..

Hän sanoi että on rakastunut minua kuitenkin koko ajan eikä unohtanut minua hetkeksikään tauon aikana.

**
"Hän sanoi että on rakastunut minua kuitenkin koko ajan eikä unohtanut minua hetkeksikään tauon aikana"
-tarkottaako tuo, että se ajatteli aina sua niitä muita pannessaan? ei musta ainakaan kovin kiva ajatus..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja **:
"Hän sanoi että on rakastunut minua kuitenkin koko ajan eikä unohtanut minua hetkeksikään tauon aikana"
-tarkottaako tuo, että se ajatteli aina sua niitä muita pannessaan? ei musta ainakaan kovin kiva ajatus..
ei kai siis ihan noin mustavalkoisesti....Miettikää omalle kohalle? mitä tekisitte?

Jos nyt siis ajattelisin asian omalle kohdalleni, niin varmasti olisin loukkaantunut ja mielessä pyörisi samoja ajtuksia kuin sinulla nyt, MUTTA luulen että antaisin meille mahdollisuuden ja antaisin miehelle mahdollisuuden olla sanojensa mittainen. Eihän sitä tiedä kuinka paljon tämä "kokemus" nyt on kumpaakin teitä kasvattanut ja kuinka vahva pari ja perhe teistä vielä muotoutuukaan. Kaikki on mahdollista kun nyt molemmat annatte kaikkenne suhteelle, korjaatte jos on korjattavaa. älkää yrittäkö muuttaa toisianne, muuttakaa itseänne. jutelkaa ja arvostakaa toisianne!!!

Yhteistyössä