Hakutulokset

  1. R

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Fiinaliina , joo toi ryhmä kuulostaa hyvälle, tehään vaan sellanen =)
  2. R

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    miten pysty liittyyn faceryhmään?
  3. R

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    mun on pakko olla vähän masentava, mulle on tullut kaks keskenmenoo tässä vuosien varrella ja molemmat oli samanlaiset, alko ihan pikkupikku tilkalla rusehvaa vuotoo (paperiin vaan pyyhkiessä jäi), ei kipuja ei mitään, heti samana päivänä soitin neuvolaan ja sain ylipuhuttua terkan tekeen mulle...
  4. R

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    moi minäkin liittyisin mukaan. la 27.8, toinen lapsi, tays, 29v tyttö täytti tässä kuussa 7v, joten vauva-ajoista on aikaa
  5. R

    14 vuoden ikäinen raskaana

    satun tietämään nuoruudestani ainakin 4 tyttöä ketkä tekivät lapset alle 17 veenä, jokaikinen heistä antoi lapsensa pois tämän takia ei minulle herätä kovin hyviä ajatuksia 14 veen raskaus ja säälittää todella paljon että hänen oma loppu lapsuus ja nuoruus menee hukkaan!!! mutta täällä...
  6. R

    14 vuoden ikäinen raskaana

    koska olen nähnyt niin monen nuoren äidin viettävän aikaa enemmän baareissa kun lasten kanssa!!! ihmetyttää etteivät ole lastaan opettaneet paremmin, että tuo 14 todella luulee selviävänsä. kyllä niin käy että mummu ja pappa tulee lapsen hoitamaan!!!
  7. R

    14 vuoden ikäinen raskaana

    joo samaa mieltä, LAPSI tajuaa parin vuoden päästä että baarit vie omasta lapsesta voiton hiukan ihmetyttää ton tytön vanhemmatkin!!! täytyy varmaan omille lapsille alottaa valistus jo 10 veenä
  8. R

    Tuliko juomapulloja joululahjaksi ?

    mun on pakko sanoo kans ku joku kirjotti..... mun mies ei juo eikä ole juonut ikinä alkoholia ja hänen vanhempansa sen hyvin tietävät, äitinsä silti osti hälle viime jouluna viskipullon =O mä en vaan tajunnu!!!!
  9. R

    Next vaatteet

    painat sen vaan sieltä suomensivuille niin jos tänään tilaat niin lupaavat jouluksi, mä tilailen silloin tällöin, kortilla maksat ja taitaa varmentaa että joudut pankkitunnuksia käyttämään. niin ja nythän heillä on ilmaset toimituskulutkin, kesällä makso vielä 5e
  10. R

    17-vuotiaiden vanhemmat;.

    no kuuluu ikään, kuka sitä vanhemilleen OIKEASTI KAIKKEA kertoo
  11. R

    Suruaika alkoi. Elämä on pienestä kiinni. Ei juhlita joulua meillä. Ei ole enää mitään ilon aihetta.

    ei kenenkään lapsi vaan hirveä diktaattori on kuollut pohjois koreassa
  12. R

    Raskaudenkeskeytys lääkkeellisesti vai kaavinta?

    ihmiset ovat siitä erimieltä ja kokemuksia on erilaisia... minulle tehtiin pillerillä joka epäonnistui totaalisesti. vuosin kuukauden todella runsaasti verta, hamsterin kokoisia kökköjä tipahteli vain yhtäkkiä esim parkkipaikalla. vietin viikon sairaalassa, sain kaksi pussia verta, hemoglobiini...
  13. R

    Saako facessa poistettua kaikki vistiketjut kerrallaan jostain??

    mä koitin poistaa mut ne vaan siirty johkin... en saa lopullisesti poistettua yhtäkään viestiä
  14. R

    Aamuinen raskaustesti, hieman outoa. sis.kuva

    osta clearblue niin näyttää heti ja selvästi
  15. R

    ~elokuun epelit 2012~

    onko kellään muulla ollut täysin oireetonta alkuraskautta?? nyt tasan rv 6. kyllähän se pahoinvointi kerkee viä tulee ja ekassa raskaudessa se kesti 20-22 viikoille asti. mutta muuten oireetonta, kun tuntuu että kaikilla on jonkinnäköstä mahakipua ja tissikipua?!
  16. R

    Lepää rauhassa makea prinssi

    rakas johtaja :laugh: raskas diktaattori :stick:
  17. R

    ~elokuun epelit 2012~

    mulla tuli ekan raskauden aikana niin pahat pahoinvoinnit että tupakoinninkin lopetin sen takia, kun haju ällötti niin paljon. sitten olinkin 4v polttamatta. jotain muutakin hyvää raskaudesta kuin pelkkä lapsi :) nykyään poltan erittäin harvoin ja nyt kun sain tietää että olen raskaana, ei sinne...
  18. R

    ~elokuun epelit 2012~

    MOI mites tää homma toimii? mulla laskettu aika 13.8

Yhteistyössä