Hakutulokset

  1. kamajohi

    Typerintä, mitä sinulle on sanottu, kun sinulla on ollut vauva?

    Odotin esikoistani vuonna -99 ihan alkuviikoilla, ja terveyskeskuslääkärimme laittoi minut Kysiin pahoinvoinnin takia, jossa olin melkein kolme viikkoa osastolla. Sain sitten raskauden puolivälissä pahan poskiontelontulehduksen, johon hain apua terveyskeskuksesta. Minulla siis jo iso maha...
  2. kamajohi

    kirjavinkkiä olisko kellään

    Pakko palata vielä tähän ketjuun mainostamaan juuri lukemaani kirjaa Kaksoset. Kirjailija on Mary Higgins Clark. Oli todella tunteisiin vetoava kirja 3-vuotiaista kaksosista jotka kidnapataan kotoaan ja joista vain toinen palaa kotiin. Itse äitinä asiaa ajatellen olisi sietämätön tilanne.
  3. kamajohi

    pitäiskö se testi nyt tehdä

    :hug: voimia tarttet et jaksat juhlapyhät odotella. Toivotaan et pienellä on kaikki hyvin masussa :flower:
  4. kamajohi

    pitäiskö se testi nyt tehdä

    Hulda ei sais alottaa tämmöstä ketjua, alkaa itelläkin olla vauvaoireita masussa *luulotautinenkin vielä*
  5. kamajohi

    kirjavinkkiä olisko kellään

    Jos tykkäät rikoskirjoista, suosittelen lämpimästi Tess Gerritsenin tuotantoa. On muuten niin hyviä kirjoja ettet malta laskea kädestäsi ennen kun viimenenkin sivu on luettu.. Elisabeth Adlerin kirjat ovat myös kivaa kesälukemista. Ja noita Torey Haydenin kirjoja voin minäkin suositella.
  6. kamajohi

    Raivostuttavaa, miten pannaan päätä pensaaseen Ylitornion surma-asiassa

    Kirjoitit todella hyvin ja täyttä asiaa. Suomessa voitaisiin jo pikku hiljaa alkaa näkemään nämä tosiasiat niinkuin ne ovatkin, retuperällä...
  7. kamajohi

    Missä äijänne on nyt ja millaset vaatteet sillä on päällä??

    Baariinhan tuo läx ja tais pukea päälleen mustan Suomi-konekiväärihupparin ja tummansiniset farkut.
  8. kamajohi

    Onko parempi tietää, jos mies pettää vai elää tietämättä ihanan miehen kanssa?

    Jos saisin kuulla aviomiehen pettävän, en voisi jatkaa yhdessä. Luottamus on suhteessa tärkeintä, ja se olisi silloin menetetty. Ihan sama olisiko kyseessä kerran hairahtuminen vai pidempi suhde, jossa tunteita mukana.
  9. kamajohi

    kaverin mies yritti itsaria, nyt lapset mulla hoidossa täällä ja kaveri etsii miestään josko voisi vielä pelastaa..

    :hug: kovasti voimia ja jaksamista etsintöihin, jospa tilanne kääntyisi parhain päin :hug:
  10. kamajohi

    Ultra tehty, eikä mitään näy!

    Ihana kuulla että kaikki olikin masussa hyvin :hug: Toivottavasti loppuosa raskaudestasi sujuu huomattavasti vähemmän jännittävissä merkeissä :flower:
  11. kamajohi

    Ultra tehty, eikä mitään näy!

    :hug:
  12. kamajohi

    Ultra tehty, eikä mitään näy!

    voi kumpa saisit selvyyden pian asiaan........ :hug:
  13. kamajohi

    Lentopalloleirille Savonlinnaan lähtijöitä?

    Lentopallo on hyvä harrastus, pysyvätpähän poissa pahan teosta senkin aikaa :laugh:
  14. kamajohi

    Hyi,joku on käyny meillä yöllä,taas!!

    tää mysteeri kiinnostaa muakin.... mä olisin varmaan ihan vauhkona jos tollasta sattus :o
  15. kamajohi

    Lentopalloleirille Savonlinnaan lähtijöitä?

    Heips. Eli kyselisin oletteko muut laittamassa lapsianne lentopalloleirille Savonlinnaan? Meillä esikoinen 9 v. tytär on innoissaan lähdössä PowerCupiin =)
  16. kamajohi

    Kukaan ostanut juhlamekkoa ostox.fi:stä? Kokemuksia...

    Juu eli onko kukaan ostanut juhlamekkoa/iltapukua kyseisestä nettiliikkeestä ja mitä tykkäsit? Olis siskon häät tulossa heinäkuun alussa ja kiivaasti yritän ettiä sopivaa leninkiä ittelleni...
  17. kamajohi

    Mitä annat omalle äidillesi?

    kirjeen kirjoitin, lapset on tehneet kortit
  18. kamajohi

    G: Minkä ikäisenä lapsesi oppi kävelemään?

    Esikko tasan 8 kk Keskimmäinen 10 kk Kuopus 1v 1kk

Yhteistyössä