kirjavinkkiä olisko kellään

  • Viestiketjun aloittaja mökkihöperö
  • Ensimmäinen viesti
mökkihöperö
Kirjastosta hakisin mökkilukemiseksi jotain.... mutta mitä??
Suositelkaa jotain hyvää.
Just luin Liza Marklundin "Uhatut" ja se oli todella hyvä, jotain vastaavia tykkään lukea vaikka aika hurjia ja kovia ihmiskohtaloita ovatkin.
 
Jos tykkäät rikoskirjoista, suosittelen lämpimästi Tess Gerritsenin tuotantoa.
On muuten niin hyviä kirjoja ettet malta laskea kädestäsi ennen kun viimenenkin sivu on luettu..
Elisabeth Adlerin kirjat ovat myös kivaa kesälukemista.
Ja noita Torey Haydenin kirjoja voin minäkin suositella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kamajohi:
Jos tykkäät rikoskirjoista, suosittelen lämpimästi Tess Gerritsenin tuotantoa.
On muuten niin hyviä kirjoja ettet malta laskea kädestäsi ennen kun viimenenkin sivu on luettu..
Elisabeth Adlerin kirjat ovat myös kivaa kesälukemista.
Ja noita Torey Haydenin kirjoja voin minäkin suositella.
Peesi tähän.
 
Cecilia Ahern: P.S. Rakastan sinua (tosin tää taitaa olla vieläkin niin kysytty, että taitaa aina olla lainassa) - MUTTA ON HYVÄ, kannattaa odottaa!

Virpi Hämeen-Anttila: Sokkopeli

Riikka Pulkkinen: RAJA

Carlos Ruiz Zafon: Tuulen varjo

Yrsa Sigureladottir: Kolmas merkki

Anna-Leena Härkönen: Juhannusvieras

Reijo Mäki: Keltainen leski

Ja tuo jo aiemmin mainittu Eppu Nuotion Musta oli kans hyvä! Ja onhan hyviä kirjoja tietysti paljon muitakin! Nuo yllämainitut olen itse läpi kahlannut kevään aikana. Sit oli vielä yks Regina Raskin teos, muistaakseni Tänään kotona, se oli kans ihan ok.


 
vierailija
Tuolle Liza Marklundin Uhatut -kirjalle on jatkoakin: Turvapaikka. Kolmas kirja on sitten kirjojen päähenkilön mian itsensä kirjoittama, se ei ollut minun mielestäni yhtä hyvä kuin aiemmat (siis ei ehkä yhtä hyvin kirjoitettu, mutta kyllä sen ihan mielellään luki ). Tämän kolmannen kirjan nimi siis on Mian salaisuus.
 
Pakko palata vielä tähän ketjuun mainostamaan juuri lukemaani kirjaa Kaksoset. Kirjailija on Mary Higgins Clark.
Oli todella tunteisiin vetoava kirja 3-vuotiaista kaksosista jotka kidnapataan kotoaan ja joista vain toinen palaa kotiin.
Itse äitinä asiaa ajatellen olisi sietämätön tilanne.
 

Yhteistyössä