Ultra tehty, eikä mitään näy!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
selvä tapaus porvoosta.... jos oikeasti rv 16 ei mitään näkyisi niin kyllä tilanteen tarkastaisi vielä vaikka toinen lääkäri....

ja ottaisivat kokeita jne....
Jos on epäsäännöllinen kierto niin niitä raskausviikkoja ei oikein voi mistään päätellä. Liian nopeat johtopäätökset tuulimunasta tms. voi mennä täysin pieleen. Siksi noita kontrolleja pitää ehdottomasti tehdä. Onhan tässäkin ketjussa muutama tarina, joissa kuitenkin onnellinen loppu ja ei munkaan tapaus missään porvoossa tapahtunut, vaikka varmaan kiva paikka sekin olisi asua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
selvä tapaus porvoosta.... jos oikeasti rv 16 ei mitään näkyisi niin kyllä tilanteen tarkastaisi vielä vaikka toinen lääkäri....

ja ottaisivat kokeita jne....
Jos on epäsäännöllinen kierto niin niitä raskausviikkoja ei oikein voi mistään päätellä. Liian nopeat johtopäätökset tuulimunasta tms. voi mennä täysin pieleen. Siksi noita kontrolleja pitää ehdottomasti tehdä. Onhan tässäkin ketjussa muutama tarina, joissa kuitenkin onnellinen loppu ja ei munkaan tapaus missään porvoossa tapahtunut, vaikka varmaan kiva paikka sekin olisi asua.
näimpä. kyllä mä aikoinann kävin pari kertaa ultrassa ihan turhaan, mutta kun kierto oli 25-70 päivää niin paha tietää missä mennään ennen kuin sen saa ultralla selville.
 
Sandrah
Mulla oli eilen kans ultra ja epäilevät tuulimunaa tai keskeytynyttä keskenmenoa. Raskaus oireet valitettavasti kuitenkin on ja pahoinvointi tosi ilkeenä. Kohdussa näkyi silti lapsivettä, ruskuaispussi ja pienenpieni alkio. Edellisellä kerralla (n. viikko sitten) kohdussa ei näkynyt kuin lapsivettä ja kohtu oli suurentunut. Nyt taas olisi aika n. viikon päästä. En tiedä millaiset mahdollisuudet on että olisi kuitenkin kasvava alkio. Mulla toki viikkoja huomattavasti vähemmän eli lääkärin mukaan n. 6+2 tänään. Jos ei seuraavalla kerrallakaan näy sykettä niin keskeytyslääkkeet joudun ottamaan...:(

Aiemmin on näkynyt viikolla 8 jo aivan selvästi pieni "papu" kohdussa jonka olen itsekin ruudulta tunnistanut. Ja viikoilla 11-12 tehtävässä np-ultrassa näkyy selvästi jo vauvan näköinen sikiö joten joko viikot on todella pahasti pieleen tai sitten raskautta ei ole. Tuulimunassakin näkyisi kuitenkin kaikki muu paitsi itse alkio/sikiö, ja menevät ilmeisesti usein kesken ennen viikkoa 13.
 
mira
Alkuperäinen kirjoittaja no:
selvä tapaus porvoosta.... jos oikeasti rv 16 ei mitään näkyisi niin kyllä tilanteen tarkastaisi vielä vaikka toinen lääkäri....

ja ottaisivat kokeita jne....
kyllä se sitte voi ottaa koville kun toiset saa huomiota ja empatiaa.pitää pään aukomisella käydä oma huomio kerjäämässä.säälittävä olet
 
Kyllä noilla viikoilla ja paljon aikaisemminkin sikiö pitäisi ultralla löytyä, jos on olemassa. Ehkä siellä on kuitenkin jotain näkynyt, kerran sanoi, että ei ainakaan sikiötä näy. Ehkä kyse on siitä tuulimunaraskaudesta? Se ei välttämättä aina lähdekään itsestään vuotamaan pois.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hellurei:
tais porvoonplikka hävitä kuin tuhka tuuleen!
Joillain saattaa olla muutakin elämää kun vaan palstailu... :whistle:
Sinulla ei ainakaan vissiin ole, olet säälittävän usein täällä. Ja kirjoituksistasi on käynyt ilmi että sinulla pieni lapsi. Koska oikein olet hänen kanssaan kun jatkuvatsi koneella? Kirjautuneena kahdeksasta asti.
 
tyttöjen äiti
mulla on näkynyt raskaus jo viikolla 8 ja kyllä tolla viikolla se näkyy ihan varmasti! jotain on kyllä valitettavasti pielessä. tossa vaiheessa tunsin jo vauvan potkut
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hellurei:
tais porvoonplikka hävitä kuin tuhka tuuleen!
Joillain saattaa olla muutakin elämää kun vaan palstailu... :whistle:
Sinulla ei ainakaan vissiin ole, olet säälittävän usein täällä. Ja kirjoituksistasi on käynyt ilmi että sinulla pieni lapsi. Koska oikein olet hänen kanssaan kun jatkuvatsi koneella? Kirjautuneena kahdeksasta asti.
Ei se sitä katso, että koko ajan on koneella vaikka ei sitä välillä sammuttaisikaan.
 

Yhteistyössä