Hakutulokset

  1. E

    verta nenästä...

    oon kuin lumiukko autotallissa enkä tajua mitä pitäis tehdä. oon vissiin taas oikeen kunnon äiti. heräiltiin lasten kanssa ja mentiin kattoaan piirrettyjä olkkariin kun poika totes että äiti, mulla on naama täynnä räkää ja ryntäs kattomaan itseáän peilistä. sitten se ilmotti eteisestä...
  2. E

    mitä tekisitte jos siskonne lapsi

    olisi ns. huonosti hoidettu? vai liiottelenkohan nyt? pojalla on aina puhki/lähes puhkikuluneet vaatteet,sormikkaissa reiät ,varavaatteet unohtuu ja takitkin silloin tällöin. pojan kotona harvoin on mitään kunnon ruokaa. (pojalla keliakia) ja yleensä viikon ruokalista on maksalaatikkoa...
  3. E

    Äidin matkustaminen?!?!

    Mitä mieltä olette jos tulen suomeen lomalle 1,5 tytön kanssa ja 3v poika jäisi isänsä kanssa kotiin? Ollaan kyllä kesällä tulossa uudestaan joten ei poika jäisi kokonaan reissua vailla... neuvoja?kysymyksiä?
  4. E

    että voi ihminen säikähtää!

    kattelin sängyssä telkkaria jo puol horroksessa kun tyttö yskäsi ekan kerran. no en sitä pistänyt mitenkään isommin merkille. yhtäkkiä se nousi istumaan ja alkoi haukkomaan henkeä ja korisemaan. no äkkiä pukemaan sille vaatetta päälle ja mies vei sen nyt ensiapuun. :/ toinen pieni oli ihan...
  5. E

    lahja ongelma "vaativalle"

    eli siis täällä taas hakkaan päätäni seinään kuten joka joulun lähestyessä kun yritän miehelle lahjaa miettiä ja on TODELLAKIN pakko aloittaa lahjan mietintä jo nyt kun mies on hiukan erityistä sorttia... esim. partakonetta ei käytä, ei myöskään sitä tyypillistä kravattia ;), ei villapaitoja...
  6. E

    miksei kukaan ymmärrä?

    kaikki neuvovat kyllä helposti mutta enemmänkin tuomiten kuin oikeasti kiinnostuneina.jospa te vaikka täällä osaisitte "auttaa"... mulla on 2 pientä lasta ja olen AINA ihan umpi vasynyt ja joka paikkaan sattuu ja kolottaa. koitan pyörittää arkea ja laittaa hymyä peliin mutta kun en vaan...
  7. E

    1,5 vuotiaan ruoka oikut

    neuvoja kun omat ovat käyneet vähiin!!!!!! ongelma on seuraavanlainen: Tyttö on 1,5 vuotias ja söisi mielellään mitä vaan MUTTA kun on sitten ruoka kun ruoka on rinsessa ottanut tavakseen hamstrata se poskiinsa "talteen" ja ei niele sitten irveelläkään vaan mättää lisää. Soseiden kanssa...
  8. E

    neuvoja kun omat ovat käyneet vähiin!!!!!!

    ongelma on seuraavanlainen: Tyttö on 1,5 vuotias ja söisi mielellään mitä vaan MUTTA kun on sitten ruoka kun ruoka on rinsessa ottanut tavakseen hamstrata se poskiinsa "talteen" ja ei niele sitten irveelläkään vaan mättää lisää. Soseiden kanssa meni kaikki ok mutta niistä tyttö on...
  9. E

    mitäs tää nyt?!?

    taas neuvoja kyselen ... toisen lapsen odotus meneillään viikolla 40+3 ja viim ke lääkärin mukaan 1cm auki. noh eilen illalla tuli sitten limatulppa (verinen ja limainen ) ja jotain nestettä samoin kuin koko yön,ja nyt aamulla myös tuli veristä limaa. oon hemmetin huonovointinen pää särkee...
  10. E

    kakku ohjeet?!?!

    niitä vielä vähän aikaa sitten pyöri täällä linkkeineen kymmenisen kunta. eli isäin päiväks tahtoisin tehdä erikoisen kakun enkä aina sitä saman makusta ja näköstä täytsäriä. koitin myös etsiä lasten juhlien kakku ohjeita mutta empä löytänyt,vaan etsinkö väärästä paikasta?!?!?! :p
  11. E

    näin meillä

    mulle kun ei mahtuneet vielä omat ja äippävaatteet jäi liian suuriksi niin lainasin tutulta mustaa koko pitkää strech mekkoa spagetti olkaimilla ja laitoin siihen päälle paitiksen auki.mekon suht avoimesta "kaula aukosta" oli helppo kiepauttaa tissi yli kun tuli ruoka aika. Toivottavasti saat...
  12. E

    käynnistääkö vaiko eikö...

    täällä sitä nyt mietin että mitä tehdä... kivut on niin jumalattomat etten voi nukkua mitenkään,kävellä saatika tehdä mitään muutakaan kuin kääntyillä kyljeltä toiselle ja kiljua kivusta.Lääkkeistäkin on jo kaikki melkein kokeiltu enkä kuitenkaan tahtois syödä istukkaa läpäiseviä...
  13. E

    pelkoja sektioista vielä...

    olen huomannut että muutkin ovat kyselleet mutta jos vielä mulle jaksaisitte vastailla :) itselläni on sektio edessä luudutettujem selän alanikamien vuoksi ja pelkään etten tule muistamaan lapseni syntämästä yhtään mitään lääkitysten vuoksi. Muita pelkoni aiheita ovat esim. yksin jäämisen...

Yhteistyössä