Hakutulokset

  1. M

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Mulla kesti ensimmäisen kanssa pahoinvointi rv 6 aina rv 24 saakka. Kuvotti, mikään ei maistunut ja oksentelin silloin tällöin. En edes muista ajasta oikein mitään, kun sinnittelin työpäivät odottaen nukkumaan pääsyä. Nukkuessa vaan oli hyvä olla. Nyt toista odotellessa pahoinvointi on...
  2. M

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Jospas minäkin uskaltautuisin tänne odottajien puolelle, kun tuo kekkeri kävi komentamassa vauvakuumepuolella ;) Eli toista lasta odotellaan ja LA olisi ~11.6.. Esikoisemme on 1½ vuotias, minä ja mies ollaan molemmat kolmenkympin paremmalla puolella ja asustellaan pääkaupunkiseudulla...
  3. M

    Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

    Kiitos kaikille onnitteluista! Vielä ei ihan tajuakaan, että meille tulee kesällä toinen lapsi, mutta eiköhän se ala konkretusoitumaan mikäli tulee samanlainen pahoinvointi kuin ensimmäisen kanssa oli... Tsempit kaikille vielä pinossa roikkuville ja toivottavasti tulee vielä monta plussaa...
  4. M

    Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

    Tänä aamuna testiin piirtyi vahva viiva, joka ei anna aihetta epäilykselle: raskaana ollaan! Sydän pomppoilee, naurattaa ja itkettää samaan aikaan! :heart: :heart: :heart:
  5. M

    Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

    Milukka en testannut tänään. Mulla on koko ajan ollut sellainen tunne, että menkat alkaa ihan just! Olen ravannut vessassa ja nukkunut toppaukset pöksyissä. Huomenaamulla ajattelin testata ellei sitä ennen menkat ala tai mene pupu pöksyyn. On muten ollut tähän mennessä tosi vähän haamuja ja...
  6. M

    Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

    Onnea peipi80 ja iitu-lle plussan vahvistumista! :heart: Aika jännää Hempukka87! Pitäisikö sun vielä testata jollain toisella testillä? :hug: uuteen kiertoon tippuneille, paremmalla onnella ensi kierrossa! ( . ) Menkkoja ei ole näkynyt, mutta niitä odottelen. Mies oli sitä mieltä...
  7. M

    Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

    Noppis siinähän on ihan selkeästi haamu! Toivottavasti vahvistuu selkeäksi plussaksi! :heart: ( . ) Mulla sellainen olo, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Mitään fyysisiä tuntemuksia ei kuitenkaan ole ollut suuntaan taikka toiseen. Pitäiskö huomenna jo testata, jos ei tätsyä näy...
  8. M

    Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

    Cassy :hug: ( . ) Kuten aikaisemmin sanoin, tässä kierrossa on ollut melko matalat fiilikset. Tuntuu, että mitään raskausoireitakaan ei tässä kierrossa ole ollut toisin kuin esimerkiksi edellisessä, jossa niitä riitti yllin kyllin! Nyt ollut melko tasainen fiilis; ei rinnat arat, ei mieli...
  9. M

    Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

    Piti tulla oikein täältä katsomaan, että moneskos päivä nyt kierrossa onkaan menossa. Että näin aktiivinen olen tässä kierrossa :| . Muutenkin oli tosi vähäistä lemmiskely eli jos täsmäisku oviksen bongauksen jälkeen ei tuota tulosta, niin muuten on aika huonot mahikset raskautumiseen...
  10. M

    Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

    Taidan minäkin kömpiä mökötyskolostani mukaan jännääjiin. Mun tiedot tässä: Maisa75.......kp 17/28-37............yk4........toinen tähtäimessä Tänään bongasin oviksen sekä tikulla että varmistukseksi vielä clearblue:n testillä. Iltaohjelmaa on siis tiedossa. Mulla olisi kyllä huomenna...
  11. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    No niin: sieltähän ne menkat saapuivat! Tänään siis kp1. Haluaako joku jäljelle jäävistä kuumeilijoista jatkaa listan päivitystä? Mä voisin siirtyä toisaalle. Tsemppiä kaikille ja hyvää syksyä, jos ei törmätä muissa pinoissa! :heart:
  12. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Unohtui viimeksi toivottaa Napsu tervetulleeksi joukkoomme! Jos haluat tietojasi antaa listaan, niin voin ne sinne lisäillä, mutta meneehän se ilmankin! Ainakin omat kiertopäivät tuntuu jo niin naurettavilta, että tekisi mieli ottaa ne kokonaan pois!!! Ollaan me joo kummaa porukkaa :laugh: ...
  13. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    2.9.2008 anniette.......kp 34/29........yk1.........toinen haaveissa pisita............kp 35/28-38.......yk2.........kolmas haaveissa ElinaMaria....kp 36(31)/28......yk7........esikoinen toiveissa Aurora72.....kp 38/35............yk 5........ensimmäinen yhteinen[/b] [/b] [/b]...
  14. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Kiva, että miracle pistäydyit meitä katsomassa! Mä olen N I I I I N tympiintynyt. En aio testata kun loppu viikosta, jos ei menkkoja näy. Olen kyllä ihan 100 % varma, etten ole raskaana, mutta täytyy sanoa, että kyllä se kroppa osaa huijata hyvin! Mulla on ollut menkkamaisia vatsakipuja...
  15. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    1.9.2008 anniette.......kp 33/29..............yk1.........toinen haaveissa pisita............kp 34/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa ElinaMaria....kp 35(30)/28......yk7........esikoinen toiveissa Maisa75.......kp 36/28..............yk3.........toinen haaveissa Aurora72.....kp...
  16. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    ElinaMaria täällä ihan sama juttu! Mä testailin tänään ja nega tuli taas. Kyllä toivo on nyt menetetty raskauden suhteen ja lääkärille kai mentävä, että saa kierrot kuntoon.
  17. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    31.8.2008 anniette.......kp 32/29..............yk1.........toinen haaveissa pisita............kp 33/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa ElinaMaria....kp 34(29)/28......yk7........esikoinen toiveissa Maisa75.......kp 35/28..............yk3.........toinen haaveissa Aurora72.....kp...
  18. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Siirsin Swissin lisäksi myös Joan ja Daamin plussanneisiin, sillä näytitte olevan jo odotusaika-puolella toukokuun pinossa! Onko ok?
  19. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Onneksi olkoon Swiss!!! :heart: :heart: :heart:
  20. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Heksu tsemppiä seuraavaan kiertoon :hug:

Yhteistyössä