~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

Vahvistuu vaan eli onnellisesti raskaana I hope.... on kyllä tarpeeksi jo negatiivisia kokemuksia joten tiedän kyllä että jalat pitää olla tiukasti maan kamaralla vielä monta viikkoa....
Swiss ja salainen matkustaja 3+5
 


31.8.2008

anniette.......kp 32/29..............yk1.........toinen haaveissa
pisita............kp 33/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa
ElinaMaria....kp 34(29)/28......yk7........esikoinen toiveissa
Maisa75.......kp 35/28..............yk3.........toinen haaveissa
Aurora72.....kp 36/35...............yk 5........ensimmäinen yhteinen
[/b]
[/b]
[/b]

Testipäivät:
pisita 1.9.
[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]
antilo
kekkeri
belladonna
Tuulia79
Heksu76[color]

Haamuilijat:[color]


Plussanneet:

Daami
Joa84
Swiss
[color]
 
Olen uusi täällä ja sivusta seurannut "kuumeilijoita", mutta nyt päätin KUUMEISENA liittyä joukkoonne. Tänään (tai eilen) ois menkkojen aika, mut mitään ei vielä näy. Teinpä sitten malttamattomana aamulla testi ja negaa näytti, nyyh... Pari kiertoa tässä nyt toivottu raskautta alkavaksi. Eli ei auta muu kuin jatkaa tätä kuumeilua..
 
napsu älähän nyt toivoa menetä... :D Jospa se näkyy vasta parin päivän päästä? Ihan mahdollista on..

Maisa :hug: negasta.

Mulla on kanssa edessä soitto gynelle heti kun se vuoto vaan alkaa. Pakko selvittää että missä mennään ja mistä nää kivut johtuu. Luulin niitten johtuvan mahd. raskaudesta mutta kun ei, niin.... pelkään kovin että kyseessä on joku kysta tms. Mulla on ollut myös vuotohäiriöitä ja muuta. :|

Noh. Mutta hoidetaan ittemme kuntoon ja sitten uudella energialla vauvantekoon. :)

Mä lähden puolukkaan, jos vaikka kävis yhtä hyvä tuuri kun Marjatalle Kalevalassa... :LOL:
 
Onnea kaikille plussanneille! Ihanaa, että mun aloittamas ketjus on tullu plussia jo ainakin kolme! :heart: Hassua kyllä tuo, et olin täysin vakuuttunu meneväni uuteen kiertoon :LOL: Mut niin se elämä yllättää =)

Plussatuulia viel muillekin ja toivottavasti kaikki plussaisi, keille ei vielä menkat ole tulleet! Pettymyksen vuoksi halituksia kaikille tippuneille! :hug:
 
Onnea kaikille plussannaille!!!!!!!!!

:hug: tipuneille..seuraavassa sitten tärppää!!! :D

Tietämättömille jaksamisia ja toivotaan parasta!!!

Täällä edelleen ollaan ilman tädin vierailua, laskurin mukaan tänään olis rv4+0 elikäs pitäs varmaan jo näkyä testissä ellei sitten ov ollu joskus myöhemmin... Saattaa kyllä venyä testaaminen ke 3.9 asti kun sillon olis mahku vasta ostaa testii... sillon olis kp36/28-38.. että jos ei siihen mennessä oo menkat alkanu niin ostan testin.. saa nähä miten käy..
 


1.9.2008

anniette.......kp 33/29..............yk1.........toinen haaveissa
pisita............kp 34/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa
ElinaMaria....kp 35(30)/28......yk7........esikoinen toiveissa
Maisa75.......kp 36/28..............yk3.........toinen haaveissa
Aurora72.....kp 37/35...............yk 5........ensimmäinen yhteinen
[/b]
[/b]
[/b]

Testipäivät:
pisita 3.9.
[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]
antilo
kekkeri
belladonna
Tuulia79
Heksu76[color]

Haamuilijat:[color]


Plussanneet:

Daami
Joa84
Swiss
[color]
 
Kiva, että miracle pistäydyit meitä katsomassa!

Mä olen N I I I I N tympiintynyt. En aio testata kun loppu viikosta, jos ei menkkoja näy. Olen kyllä ihan 100 % varma, etten ole raskaana, mutta täytyy sanoa, että kyllä se kroppa osaa huijata hyvin! Mulla on ollut menkkamaisia vatsakipuja, repäisykipuja, rinnat kipeänä, itkettänyt, palellut, pää ollut kipeänä, etonut jne. Kaikkihan melkein käy menkkaoireista, mutta ei vaan ole tullut niitä itse menkkoja!!! :/ :/ :/

Varasin ajan lääkäriin, mutta sinne on pari viikkoa aikaa. Kuten ElinaMariakin totesi, haluan selvittää tilanteen. Ainakin tässä odotellessa saan tämän pinon vietyä loppuun niin, että kaikki muut pääsee uusiin pinoihin jännäämään :D
 
Maisa samoilla linjoilla.... ens viikolla täytyy sit jossain vaiheessa testata jos ei menkkoja näy... tulis nyt vaan niin ei tarttis kärvistellä!! :headwall:

Mulla on mahollista että se ovis on viivästynyt, kun viimeks mulla tuli kahet menkat putkeen enkä oikein tiennyt että kummat oli ne "oikeet". Ilmeisesti myöhemmät? Jos niitten mukaan mennään niin huomenna pitäis alkaa menkat... En tiiä. :| On aika outoa kun viimeks tuli kaht peräkkäin. Oli kaks päivää väliä vaan. :(

Pisitalle tsemppiä testaukseen. :D

Joo Maisa, me ollaan varmaan viimeiset tässä viikkopinossa.... vielä seuravallakin viikolla jännäillään että millon alkaa menkat. :LOL:

Nyt öitä!
 
Täällä myös yksi jonka menkat ei oo alkanu. En kyllä ole testannut viikonlopun aikana ollenkaan. Pe viimeksi nega. Mäkin soitan tänään lääkärille ja varaan ajan. Mullahan ovistestinäytti plussaa viime ke..oisko ovis voinu olla vasta silloin kp32?? :D aika outoa..

 
Aurora minkä vahvunen rt oli? Jos se ovistesti on herkempi?!?!

Juu on kyllä ihmeellinen pino menossa juu.. :D j testitkin on viallisia =)

täälläkin tätitöntä edelleen, testin koitan huomenna saada aikaseksi ostettua ja teen joko huomenna päivällä tai ke aamulla.. kait se nyt jo näkyy jos näkyy... :| ....eikö?!?! pitäs olla rv4 ja ehkä jotain ylikin, jos on..
 


2.9.2008

anniette.......kp 34/29........yk1.........toinen haaveissa
pisita............kp 35/28-38.......yk2.........kolmas haaveissa
ElinaMaria....kp 36(31)/28......yk7........esikoinen toiveissa
Aurora72.....kp 38/35............yk 5........ensimmäinen yhteinen
[/b]
[/b]
[/b]

Testipäivät:
pisita 3.9.
[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]
antilo
kekkeri
belladonna
Tuulia79
Heksu76
Maisa75[color]

Haamuilijat:[color]


Plussanneet:

Daami
Joa84
Swiss
[color]
 
Unohtui viimeksi toivottaa Napsu tervetulleeksi joukkoomme! Jos haluat tietojasi antaa listaan, niin voin ne sinne lisäillä, mutta meneehän se ilmankin! Ainakin omat kiertopäivät tuntuu jo niin naurettavilta, että tekisi mieli ottaa ne kokonaan pois!!!

Ollaan me joo kummaa porukkaa :LOL: . Kumpa edes joku meistä vielä plussaisi tai saisi edes menkat ennen kp50... :p

( . ) Mulla on hävinneet menkkamaiset olot lähes kokonaan, mitä nyt mahassa välillä juimii. En ostanut tänään apteekista testiä vaikka ohi kävelin! Jos vaikka sitten loppuviikolla huvikseen kokeilisi. Jos sitten edelleen nega, niin sitten on lopullisesti varma etten ole raskaana.
 
Täällä ei mitään ihmeellistä... hiljaista on toisin sanoen. Vielä ei ole täti tehnyt tuloaan mutta saattaapi se tuossa muutaman tunnin sisään hilpaista. Vaikka ei kyllä ole YHTÄÄN sellainen olo että tulis. :/ Noh, olen kyllä erehtynyt näissä asioissa ennenkin... :LOL:

Vähän samat meinigit kun Maisalla, meinaan jossain vaiheessa tällä viikolla vielä testata jos ei ne menkat ala kuulumaan. :headwall:

Meijän kiertopäivät on kyllä ihan naurettavia! :LOL:
 
No niin: sieltähän ne menkat saapuivat! Tänään siis kp1. Haluaako joku jäljelle jäävistä kuumeilijoista jatkaa listan päivitystä? Mä voisin siirtyä toisaalle. Tsemppiä kaikille ja hyvää syksyä, jos ei törmätä muissa pinoissa! :heart:
 
eipä taideta täälläkään raskaana olla.... :( just tehty onni testi ja aikas selkee nega on.. taitaa sitten vaan olla kierto taas pitenemässä... prkl.. olin jo melkein varma et on tärpänny.. no ootellaan alkaako menkat vai ei, vai joutuuko tässä lähtemään lääkärin luokse... :|
 
Musta ei ole vähään aikaan kuulunu ku olen ollut nettipimennossa ja tosiaan Toukokuisissa ollaan :heart: viikkoja tänään vasta 4+2 mutta en jaksa turhaan ressata tulevasta =) Onneksi olkoon muillekkin plussanneille ja oikein kovasti tsemppiä yritykseen niille joilla ei tässä kierrossa tärpännyt! :hug:
 

Yhteistyössä