Hakutulokset

  1. T

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    meijän muksust tuli Kasper Sulo Julius...
  2. T

    Porilaiset äidit ja odottajat

    puuha-pete: juu, on vasta laskettuaika ;) eli esikoista odotellaan elokuussa syntyväksi. Isosannassa asun. Missäs sinä?
  3. T

    Porilaiset äidit ja odottajat

    Minkä ikäisiä lapsia sulla Jansku on? Musta saa seuraa oikein mielellään jos kiinnostaa, mutta taidat hakea paremminkin sellaisten seuraa kenellä on jo lapsia? Anyway, roikun täällä linjoilla mukana =)
  4. T

    Porilaiset äidit ja odottajat

    moip! Me asutaan Isosannassa.
  5. T

    Äidit Harjavallasta + (lähiseutu)

    Heips. Mä asun Porissa, mutta olen vasta odottaja, elokuussa la. Silti jo kaipailisin äiti/lapsi seuraa, omissa kaveriporukoissa kun ei monellakaan vielä lapsia ole. Auton saan tarvittaessa käyttöön, joten liikkuminen esim. Hvaltaan silloin tällöin ei ois este. Mut ehkä jos kaipaat nimenomaan...
  6. T

    Porilaiset äidit ja odottajat

    Moikka! Ajattelin jo että eikö täällä päin ilmottaudu kukaan :) Jos haluat, niin mailaile: terhiliini@gmail.com Olis mukava tutustua!! :wave:
  7. T

    La elokuussa tai syyskuussa

    Löytyykö odottajia, joilla laskettuaika elokuussa tai syyskuussa? Itsellä esikoinen tulossa ja la olisi elokuun lopulla. Kaipailisin mailikaveria muista odottajista, olen 24-v avoliitossa eläjä.
  8. T

    Porilaiset äidit ja odottajat

    Huhuu, eikö yhtään porilaista/satakuntalaista linjoilla?
  9. T

    Porilaiset äidit ja odottajat

    Löytyykö Porista tai lähialueilta pienten lasten äiteja tai odottajia? Täällä kaipailisi samassa elämäntilanteessa olevien seuraa porilainen 24-v tuleva äippä, la on elokuussa :) Olisi mukava tavata vaikkapa kaffeen merkeissä, ja ensi syksynä kaipaan jo vaunutteluseuraakin kun pikkuinen on...
  10. T

    Syytöksistä..

    meillä ei ihan vastaavaa ole koettu..mutta olen saanut kuulla eräältä tutultani kuinka pidän omaa lastani muiden yläpuolella ja etten voi edes tavallisten ihmisten pariin tuoda lastani ja vain sen takia kun otan eri paikoihin omat leluni mukaan koska meillä on kielto että esim sairaalassa ei saa...
  11. T

    Kauanko saa odotella hoitotukea

    moikka eli ihan vinkkinä minkä sain lääkäriltä eli mitenparemmin kirjoitatte sen että kuinka paljon kotona on hommaa enemmän vaikuttaa asiaan eniten. eli lääkäri sanoi että kannattaa ns hieman liioitella . kerrotte vaan kuinka paljon sairas lapsi tarvii enemmän hoivaa kuin terve. eli lääkäriin...
  12. T

    Lapsilla kaksi kotia...

    Olen läheltä seurannut lapsen kahden kodin asumista. Toisessa homma toimi. Vanhemmat asuvat samalla kadulla, olivat eronneet lapsen ollessa jo 4v eikä vanhempien välit olleet riitaiset. Näin ollen lapsella pysyi samat kaverit ja asuin ympäristo koko ajan. Ei ollut mitään tiukkaa asumis rytmiä...
  13. T

    kouluttamattomia?

    Heips!! Löytyy niitä muitakin :) Mulla takana peruskoulu, 2v kokkilinjaa ja puol vuotta lähihoitajalinjaa....ja vain peruskoulun paperit.. Tietoa ei oo mikä musta "isona" tulee...Mut eiköhän tässä ole koko loppuelämä aikaa opiskella :) Ikää löytyy kohta 22v ja tyttö kohta 2,5v... kotona aineskii...
  14. T

    ystäväilmoituksista???

    Heissulivei! Minä löysin samalta paikkakunnalta äitikaverin ja ollaa puistoteltu yhessä useesti... Oli kyllä tosi kiva juttu :D Lämmintä kesää kaikille B)
  15. T

    hormonikierrukka

    kiitoksia vastauksistanne. ei kai sitten ole syytä huoleen :)
  16. T

    hormonikierrukka

    mulle laitettiin kuukausi sitten hormonikierrukka ja tuntuu että olen vuotanut melkein kokoajan siitä asti. onkohan tämä normaalia vai pitäskö soittaa lääkäriin? onko kellään kokemuksia. ja välillä on aina menkkamaisia kipuja....
  17. T

    Satulinkkejä kaipailen...

    http://www.satunetti.com/
  18. T

    uudenvuoden tarjoiluvinkkejä aikuisille

    Haluaisin uuden vuoden tarjoiluvinkkejä aikuisille. Jotain kivaa yösyötävää..mutta ei juustoja...ei siis nakkeja ja perunasalaattia, sitä on jo listassa alkuillasta lasten kanssa!!! Kiitti etukäteen!!
  19. T

    Ooteko käyneet reissussa

    B) Poika oli reilu 2v, kun ekan kerran lähdimme viikoksi etelään. Reissu meni hyvin. Pojat olivat n. 4 v ja 6kk, kun lähdimme uudestaan. Kamala ikävä koko reissun! :( Nyt olemme lähdössä lauantaina Kyprokselle. Tällä kertaa pojat 6v, 3v ja 1.5v lähtevät mukaan. Saas nähdä miten reissu menee...
  20. T

    Valkekosken äidit

    Hei! Millaista seuraa haluaisit ja haluatko kenties kertoa itsestäsi/perheestäsi enemmänkin? Olisi ehkä kivempi kirjoitella yksityisemmin??? Terv,Sari

Yhteistyössä