Hakutulokset

1. M

muita jotka laihduttaa raskaana?

sain neuvolasta ystävällisen käskyn laihduttaa:)ja aloin tehdä töitä,eka työkaluni kiloklubi se on ihan mahtava ja kaiken lisäks ilmanen,nyt sitten vaan 15kg pois la mennessä.jipii!!
  2. M

Teini kysyi, että miks ajat alapääsi karvattomaksi?

kyllä pillun pitää siisti olla,ei mikään kusenpolttama rämemajavan pesä!
  3. M

Avokki "pimahti" tyhjästä..?

ei kauheen terveeltä tunnu jos buranaa syö ilman syytä.ei se mikään rauhottava oo vai sattuuko siihen riitely?kai nielee laastariakin mahakipuun...en tajua
  4. M

Saako teillä kotona pienet lapset pomppia kyläilyvieraiden päälle tai häiritä aikuisten kahvitteluhetkiä?

nykyään ei kasvateta muksuja,se ei ole niiden vaan aikuisten syy.meillä ei tulla pöytään notkuun ennenkö aikuiset on kahvinsa juonu,niin on mutkin kasvatettu eikä oo traumoja.aikuiset ottaa ensin ja mukulat odottaa,nykyään tuntuu vaan olevan käytäntö "lapset ensin" ja uskallan kyllä tiukastikin...
  5. M

Toisaalta ärsyttää toisaalta säälittää (naapurin poika)

ei säälitä yhtään!ei mitään tapoja ja vielä röyhkee,en päästäisi enää poikaani leikkiin tollasen kanssa jos ei käytös muutu!
  6. M

REHELLISYYSKETJU: kuinka tarkkoja te muut raskaana olevat TODELLA olette syömisienne/juomisienne kanssa?

niin tarkka,että 7.8kg tullu läskiä ja viikkoja tänään 20,ei paljon naurata kun vaaka näyttää ihan just 100!
  7. M

Menisitkö naimisiin jos olisit tuntenut miehen 4kk?

menin 2 viikon tuntemisen jälkeen,oltu yhdessä 3 vuotta.paras suhteeni ikinä!tosihan on ettei ketään opi tunteen täysin koskaan,ei edes itseensä.
  8. M

Olenko liian täydellinen mies?

mulla meni mielenkiinto ja maku tässä kohtaa.liikaa hienoja sanoja ja itses analysointia.tulee mieleen neitimäinen runoja rustaava epämiehekäs mieskäsilaukkua kantava nipo.ei pahalla.
  9. M

Kauhistuttaa että joku jättää jouluruuat avustuksien varaan.

aivan,ja kyllä se joulu tulee tunnelmasta eikä pelkästään ruuasta.ja jokainen joulunsa tavallaan,tosiasia vaan valitettavasti on ettei kaikilla ole rahaa jouluun laittaa kun pitää muutkin päivät elää,mutta kurjinta on kun suuri osa lapsista joutuu katsoon vanhempiensa tai toisen ryyppäämistä ja...
  10. M

Jahas, mammat sitten syöttivät pilttinsä jo kaupassa ennen kassaa...

kun lapseni on alkanut kaupassa vaatia jotain huutamalla,ja olen tiennyt että nälkä ei voi olla olen jättänyt kärryt tyynesti niille sijoilleen ja kantanut tenavan autoon odottaan siksi aikaa kun olen ostokseni hoitanut.

Yhteistyössä