Menisitkö naimisiin jos olisit tuntenut miehen 4kk?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä muutin liki 1000 km päähän 5 kk meidän tapaamisesta. Oltiin tuolloin nähty vain 3 kertaa eli tapaamisilta ja kaksi pitkää viikonloppua. Puhuttiin kyllä puhelimessa melkein joka ilta pitkiä puheluita. Meillä oli pitkä välimatka, joten ratkaisu oli tehtävä suuntaan tai toiseen. Molemmat sitten muutettiin - ja hypättiin tavallaan tyhjän päälle, tuntemattomaan. Kyllä se vähän hirvitti. Jättää kaikki ja lähteä.

Naimisiin mentiin kyllä vasta pari vuotta myöhemmin. Yhdessä ollaan nyt oltu 12 vuotta. Tämän miehen kanssa olisin voinut mennä naimisiin tuon 4 kk jälkeenkin.

"Minä"
Okei, mies oli ystäväni hyvä kaveri, olivat tunteneet toisensa vuosia ja asuneetkin yhdessä. Tavattiin, muutettiin yhteen kahden viikon kuluttua, mies kosi ja mentiin kihloihin 4kk tapaamisesta. 6kk tapaamisesta annoimme lapselle luvan tulla. 1v5kk tapaamisesta tanssittiin häitä, ja siitä kaksi viikkoa niin syntyi esikoinen. Juuri oli 8v hääpäivä ja lapsiakin on jo neljä.

Kyllä sen vaan tietää kun se oikea kohdalle sattuu. Niin ja mekin olimme kolmekymppisiä kun tapasimme, elämää nähneitä ja paljon kokeneita. Olisimme voineet mennä naimisiin ja kihlapäivänä :)

mistä-näitä-naisia-tulee
En menisi. Sen verran on järkeä ja itsesuojeluvaistoa ja tuo luottamus hyvään onneen ja sattumaankin on ohuenlainen.

Tundrahanhi naaras selvittää hyvin tarkasti millaisen pesän hänen valitsemansa koiras osaa rakentaa ja millaisia saaliita se tuo ennen kuin kelpuuttaa hänet poikatensa isäksi. Ottakaa oppia!

[QUOTE="vieras";25195380]Naimisiin meno 4 kk jälkeen on ihan turha riski. Myöhemminkin ehtii mainiosti.[/QUOTE]

Niin varmasti ehtiikin, mutta en mä nää sitäkään mitenkään järjettömän suurena riskinä mennä naimisiin noin nopeastikkaan, jos siltä tuntuu.

Jokaisen tulee tehdä ehdottomasti niin kuin itse parhaaksi näkee, ikinä et kuitenkaan täysin varman päälle voi pelata.

"suurenmoinenelämä"
Se seurustelun ensimmäinen vuosi on sitä alkuhuumaa ja sen jälkeen alkaa arki puskemaan pikkuhiljaa - toki vaihtelee tapauskohtaisesti, mutta 4kk on todella lyhyt aika. En toki tuomitse, itse aikuiset ihmiset sen päättää, mutta on siinä tuuriakin mukana jos avioliitto on vielä vuosienkin jälkeen pystyssä :)

Yhteistyössä