Hakutulokset

  1. S

    kosteus ratasosassa

    Moi! Onko muilla samanlaista ongelmaa? meillä on käytössä uudet brion yhdistelmät ja nyt huomasin, että ratasosan kankaan ja istuimen väliin muodostuu niin paljon kosteutta, että kangas on ihan märkä. Ei siis läpi niin, että vauva tai makuupussi kostuisi, mutta kun laittaa käden sen istuimen...
  2. S

    Äitejä Joensuusta

    Ihan hyvä, että kohta on elokuu ja alkaa taas pyöriin perhekerhot ym toiminta. Kesä on ihan kiva, mut kyllä täs vähä mökkihöperöityy..Kaikki on jossain lomalla tms tuntuu ettei leikkipuistoiskaa oo ketään.
  3. S

    Äitejä Joensuusta

    moi! Täälläki yks äiskä 35 v Joensuusta neiti 5kk ja kaksi vanhempaa lasta 4 v ja 6 v. jo Kertaalleen edelliset äippäkaverit palanneet jo töihin takas ja nyt on taas pistees nolla, kun ei oikeen oo ketää lähipiiris vauvan kanssa kotosalla.
  4. S

    Helmikuun 2012 pienokaiset!

    moi! Täälläkin aika menee nopeesti ja neiti kasvaa hurjaa vauhtia. Saatii neuvolalekurilta lähete ekg:hen ja sydänultraan, kun kuului ylimääräinen virtausääni. Oltiin ma polilla ja sieltä löytyi A:n sydänlihaksen yläosasta iha millin kokoinen reikä, joka ei kuitenkaan ole vaarallinen ja paranee...
  5. S

    Helmikuun 2012 pienokaiset!

    moikka! jos nyt kerrankin kerkiäisin kirjoittaa tänne, muutamaan otteeseen oon aloittanu, mutta sitte on tullu muuta hommaa. Meillä neiti on nyt 6 viikkoo ja kaksi päivää ja tuntuu, että aika menee niin nopeesti. Alku oli hankala, kun neiti ei saanutkaan rinnasta ja kellastui ja paino tippui ja...
  6. S

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    moi! Meille syntyi rv 39+4 , 12.2 klo 6.55 tyttö painoa 3440g ja pituutta 50 cm <3 Synnytys alkoi vesienmenolla ja kesti vajaat 6 h. Ponnistusvaihe pitkittyi kun spinaalista loppui tehot, mutta muuten meni hyvin ei jääny mitään traumoja. sini77 ja Aava 5 vrk
  7. S

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Moi! Täälläki koitetaan kaikee touhuta, et jotai alkais tapahtua. Toistaiseksi oon saanu vaan massiivisen paineentunteen tonne alas.. Tänää on menossa 39+3 esikko syntyi aikoinaan tällä rv lukemalla. Voi ku nyt alkais tapahtuun täs viikonlopun aikana. Kyllähän tuo toivoo antaa, että kun...
  8. S

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Moi! Onnea viel Undine :) Olipas sulla rankka synnytys, hui! Onneksi meni sitten kaikki kuitenkin hyvin ja palkintona ihanainen vauva :) Mulla oli niin tuuuurha polikäynti, mur! Ei mitää edistystä, sama tilanne ku kolme vkoo sit 1cm auki ja puolitoista kaks cm kaulaa..Vauva on kyl...
  9. S

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    moi! Joo meen siis nyt kontrolliin ja katotaan mikä tuo tilanne on. Lekuri sen sillon pari viikkoo sitte määräs, kun olin siellä synnärillä sen selkäkrampin takia ja meni ihan usko tähän hommaan ja omaan jaksamiseen. Ite kyllä luulen, et kun ei supista niin laittavat vaan kotii...
  10. S

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Moi! Onnea tasapuolisesti kaikille, joilla on jo nyytit sylis :) Täällä ei mitään ihmeellistä, paineentunne on massiivinen ja tuntuu tosi terävälle, kun vauva puskee itteensä alas. Kävely ja istuminen on hankalaa, mutta ei tietookaan suppareista. Mihin ovat hävinneet, kun kuitenkin on koko...
  11. S

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Tohon venytykseen ja junttaamiseen ainaki mulla auttaa lämmin kaurapussi, vähä vie sitä tunnetta pois. Onko se nyt kipua vai juilintaa vai mitenkä sitä kuvailis. Tänää ei oo niin paha ku eilen ja toissapvänä, kop kop.
  12. S

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Moi vaan! Onnea kaikille, jotka on jo saaneet vauvelin syliin :) Täällä ei tietookaan suppareista, vaan sitä massiivista paineen tunnetta ja venytystä tonne alas, joka kyllä tuntuu niin inhottavalle. Olo on tosi aukinainen ...Saa nähä tekeekö jotain muutosta tuolla.. Neuvolassa eilen oli...
  13. S

    Vahvistuva synnytyspelko

    moi! Täällä ollaan loppusuoralla kolmannen kanssa ja myös taustalla synnytyspelko, johtuen edellisestä rankasta synnytyksestä. Itse oon saanu apuja äitiyspolin pelkopolilta, kaksi käyntikertaa oon kokenu suht riittäväksi. Lähinnä käyty läpi mun omia jatuksia ja sitä edellistä synnytystä, miksi...
  14. S

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Paljon tsemppiä ja onnea matkaan luputupuna!!! Täällä ei mitää ihmeempää, huomenna aamusta neuvola ja päivällä vielä pelkopoli. Saa kattoo oonko taas viikonloppuna jossai saikulla jostai syystä, ku nyt viimesenä kahtena viikkona aina rv:n vaihtumisen jälkeen tapahtunu jotai ja saitte on oltu...
  15. S

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Huomenta päivää! Täälläkin vaikee olo jatkuu, en oikeen saanu kunnolla nukuttua, vaikka oli unilääke tai siis nukahtamislääkekin mukana. Sai oikeen keskittyä siihe hommaan ja rauhoittaa ittensä nukahtaan. Sit vielä 3 v tuli möyrästään viereen niin joo.. Eilen pelästyin,että joutuuko taas...
  16. S

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    moikka! Päivitetääs taas tännekin puolelle.. Eilen ajattelin uhmata ja reippailla lähikauppaan (n. parisataa m). Eipä siinä mitään, se sai aikaan pikku suppareita ja sitten ihan järkyttävä, mitä ilmeisemmin selkäkrampin illalla. Kipu oli ihan kamala, tuntui et jotai tuol alaseläs meni iha...
  17. S

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Paljon onnea Scoobylle!!! Tänää oli neuvola, eipä siellä mitään ihmeempää. Kaikki ok, painoo oli tullu 600g ja sf 32 cm. Eipäs auta kuin ootella. Mulla menee hermo tähän yökukkumiseen!!taas nukuin tunnin pätkissä ja sitte ihan kooma olo, niin pakkohan se on nukkuu päivällä. Nyt on stite...
  18. S

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    mooi! Eilen jo raapustin pitkän postin, mutta sitte painoin jotain ja sitte kaikki hävis, kiva. Täällä on ollu niin rauhallista nyt viime viikon jälkeen, ei mitää supisteluja. Tosin yö oli taas vaikia ku junttas alaspäin, mut muuten on saanu aika hyvin (kop kop)nukuttua muutaman yön putkeen...
  19. S

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    moi! Kävinpä harjoittelemassa synnärillä. Oli ke-to yöllä niin kipee olo, että olin jo varma, et nyt vaavi syntyy. No, siellä sitten käyrillä oltiin ja vaikka kivuliaita olivat supparit niin eivät edes näkyneet piirturissa ?! Pissinäyttettä metsästettii, että saisi selville onko mahdollisesti...
  20. S

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    niin joo ja pieni oli 2800g eli jo ihan hyvän kokoinen :)

Yhteistyössä