Hakutulokset

1. P

MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

Tervetuloa uusille! Tänne tulee tekstiä niin paljon että saa oikein urakoida kun lukee kaikkia =) Onnea ihanista ultrauutisista kaikille ketkä jo käyneet:flower: Oireista ja erityisesti pahoinvoinnista.. Mulla on päivittäin edelleen huonoa oloa, muutaman kerran pitänyt oksentaa. Toisinaan...
  2. P

Hei ja tervetuloa taas uusille, kivaa kun meitä alkaa olla jo paljon :) Vaatteiden ym hankinnoista Kovasti on tehnyt jo mieli ostella pieniä vaatteita, mutta olen malttanut vielä mieleni. Jospa sitten ekan ultran jälkeen :) Esikoisesta kyllä on niin paljon vaatteita että ei kovin paljon...
  3. P

Mäkin vielä ainakin kirjoittelen vain tällä puolella, jos sit myöhemmin fb:n puolelle. Etova olo edelleen, hieman helpottanut, mutta just söin Kismet-patukan ja ei olis kannattanut!!:x Menkkamaista vatsakipua on, mutta ei sillä tavalla että tuntuisi siltä, että kohta lorahtaa jotain...
  4. P

Ohhoh,onpas tänne tullut paljon tekstiä :) Tervetuloa uusille!!:flower: Voimia huonoja uutisia saaneille..: / Oireista mulla ällöttävä olo jatkuu. Oksentaa ei ole tarvinut vieläkään, mutta välillä se on niin lähellä että melkein toivoo että oksennus tulisi,jos se helpottaisi. :$ Kahvista...
  5. P

Hei, kukas täällä päivittää tuota listaa..? Mua ei ole vieläkään siellä : / ELi saa laittaa pikkupampula/toinen/1.11. Voipi olla että la menee jo lokakuulle, mutta mieluummin täällä kirjoittelen kuin lokakuisten ketjussa, joka jo niin pitkä :D Mulla on tänään ollut aivan karmea olo taas...
  6. P

Heips kaikille!:) Pesco[B] mulla oli eka raskaudessa vuotoa, juuri sellaista rusehtavaa ja tuli ihan koko ekan kolmanneksen muistaakseni. Harmitonta se oli, mutta aika usein ultrattiin alussa jo. [B]Oireista.. Mun pahoinvoiva olo hiukan helpottanut, mutta ruokaa on saatava aika usein :D...
  7. P

Heips, mulle tosiaan voi laittaa listaan tiedot: la 31.10/1.11, toinen lapsi tulossa Olo on kyllä ollut melko pahoinvoiva, tänään töissä oli hilkulla ettei pitänyt lähteä oksentamaan.. :$ Mutta eipä tuo mitään, asiaan kuuluvaahan se on :) Ja kun syö riittävän usein, olo pysyy hiukan...
  8. P

Heips naiset ja onnea kaikille plussauksista ja paljon tarrasukkia mukaan :) Voisin omalta osaltani ilmoittautua mukaan, tänään testasin ja heti pärähti testiin plussa! Viikkoja laskureiden mukaan jo 5+4, eli menee aivan lokakuun loppuun/marraskuun alkuun. Tulen mieluummin tänne...
  9. P

~elokuun epelit 2012~

Mulla alkoi eilen illalla menkkamaiset vatsakivut ja tänä aamuna tuntuikin oikein kunnolla.Vuotokin alkoi ja tein testin mikä ei näyttänyt enää muuta kuin hailakan hailakan viivanpaikan :( Suruisa mieli, mutta tällaista sattuu. Toivon teille tarrasukkia kovasti mukaan!
  10. P

~elokuun epelit 2012~

Aijoo ja alustavien laskuritulosten mukaan la olisi 6.8.
  11. P

~elokuun epelit 2012~

Hei vaan kaikille!=) Voisin varovaisesti ilmoittautua mukaan.. Tein vajaa viikko sitten testin ja sain hailakan plussan..Tarkoitus on testailla vielä uudelleen. Menkkoja ei kyllä näy ja vatsa on turvonut potkupalloksi asti :D Pientä pahoinvointia ja raudan makua suussa. Ikää mulla 28v...

Yhteistyössä