Hakutulokset

  1. harmoillen

    Herra Heinämäki ja Leijonatuuliviiri - suositusikärajasta asiaa-

    Hei, Mä olen aina kytännyt tarkasti noita suositusikärajoja lasten leffojen suhteen. Nyt kävi kuitenkin ohraisesti. Haettiin leffa, Herra Heinämäki ja Leijonatuuliviiri, enkä hiffannut yhtään, että tuossa onkin suositusikäraja 7. Minkä ikäisten kanssa olette tuota katselleet? Onko kovin jännä?
  2. harmoillen

    Mä olen ollut hereillä jo yli kaksi tuntia ja lapsi vielä nukkuu

    Jee. Ihanaa, kun saa aamullakin hetken omaa aikaa. :)
  3. harmoillen

    v*ttu et v*tuttaa

    Ei minulla muuta.
  4. harmoillen

    Hei ja Hoi! Mitäs tänne kuuluu?

    =)
  5. harmoillen

    En muista naapureideni sukunimiä

    Olenko ainoa? Ihan tuosta nimiketjusta vaan tuli mieleen.
  6. harmoillen

    Mua taidettiin kusta silmään Huutonetissä

    Mulla oli myynnissä yksi isompi artikkeli siellä, kodinkone siis. Joku heppu huuti sen osta heti -hinnalla ja laittoikin heti sitten tekstaria noudon suhteen. No, hänen olisi pitänyt jo ilmoittaa milloin tulee noutamaan, muttei ole hepusta kuulunut. Eikä myöskään ole vastannut minun laittamaani...
  7. harmoillen

    Oliko joku ketju naiskauneudesta?

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=1DG0cVUd0pI
  8. harmoillen

    Onko musaketjua?

    Onko? Nostakaa!
  9. harmoillen

    Päihdeäitien pakkohoito

    Mitä mieltä olette asiasta? HELSINKI. Odottaville päihdeäideille suunnitellaan pakkohoitoa, joka tulisi mahdolliseksi aikaisintaan vuonna 2014. Asiaa pohditaan parhaillaan sosiaali- ja terveysministeriön työryhmässä, jonka työn on tarkoitus valmistua lokakuussa. Työryhmän vetäjä...
  10. harmoillen

    Kattooko kukaan tota ykkösen länkkäriä?

    Mä sivusilmällä katselen. Länkkäreissä on jotain tosi viehättävää. *otsikko muokattu*
  11. harmoillen

    Blogit!

    LInkittäkääs tähän blogejanne! Villa Nanna ja Riepun blogi ovat jo lukulistalla.
  12. harmoillen

    Missä Päätön?

    Ei ole näkynyt aikoihin.
  13. harmoillen

    Onko tv-maksu maksettu?

    Onko? Onko joskus jäänyt maksamatta?
  14. harmoillen

    Amy Winehouse Yle TEEMAlla nyt!

    Amy Winehousen muistolle (S) | Ohjelmat | yle.fi
  15. harmoillen

    Miksi käytätte taaperoilla ja leikki-ikäisillä (saati isommilla lapsilla!) muoviastioita?

    Miksi? Heiluvatko teidän lapset jotenkin älyttömästi pöydässä, jos rikki menemisen pelko on syynä muoviastioiden käyttämiseen? Vai miksi ne astiat ovat jatkuvasti lattialla rikkoutumassa? Haittaako se, jos joskus harvoin joku astia menee rikki? Onko teillä muutenkin koti siivottu kaikesta...
  16. harmoillen

    Viikonloppusuunnitelmat?

    Mitäs aiotte tehdä? Meillä alkaa huomenna vierasralli kestäen torstaihin perjantaihin saakka. huh. Ihan kivaa, tosi kivaa, mutta kuitenkin vähän huh. Olisipa hyvät säät, että pääsisi luistelemaan ja hiihtämään. :)
  17. harmoillen

    Tuleeko Ruotsin vauvaprinsessasta ikinä kuningatarta?

    Vickanista varmaankin tulee, mutta liukuuko Ruotsi vähitellen pois monarkiasta siten, että nyt syntyneestä prinsessasta ei tulisi kuningatarta? Mitä mieltä olette?
  18. harmoillen

    Vickanille ja Danille lapsilisää

    Victorialle ja Danielille maksetaan lapsilisää | Viihde | Iltalehti.fi
  19. harmoillen

    Veikataan! Mikä Vickanin ja Danin tytölle nimeksi?

    Pistetäänkö pystyyn leikki(tosi)mielinen kilpa ja arvaillaan mikä kruununperijän nimeksi tulee? :heart:
  20. harmoillen

    Himo porkkanoihin ja appelsiinehin

    Olen syönyt tänään melkeinpä pelkästään oransseja ruokia. Onkohan kolme appelsiinia ja pussillinen (no, lapsi söi yhden) porkkanoita tarpeeksi tälle päivälle? ja joo -aha.

Yhteistyössä