Oliko joku ketju naiskauneudesta?

Olisko Norma Jeanista koskaan tullut The Marilyn Monroeta ilman nenäoperaatiota? Ehkäpä olisi silti... ehkäpä ei. Who knows?
Niin, nämä on näitä. Itse tykkään ihan luomukauneudesta ja mielestäni on ikävää jos mennään turhaan leikkelemään, mutta tässäkin yksi nosejobin tehnyt enkä voi kyllä lopputulosta moittia niinkun en neitoa yleensäkään.

Camilla Belle:
 
Beep
Niin, nämä on näitä. Itse tykkään ihan luomukauneudesta ja mielestäni on ikävää jos mennään turhaan leikkelemään..
Niin, mikä on sitten turhaa... periaatteessa kun siellä tiellä ollaan oltu jo iät ajat, niin ei tietä ole tähteyteen ilman operaatioita juuri kellään. Vai tiedätkö ketään staraa, siis naista, jolle EI olisi tehty mitään plastisia korjauksia? Mä en.
 
Niin, mikä on sitten turhaa... periaatteessa kun siellä tiellä ollaan oltu jo iät ajat, niin ei tietä ole tähteyteen ilman operaatioita juuri kellään. Vai tiedätkö ketään staraa, siis naista, jolle EI olisi tehty mitään plastisia korjauksia? Mä en.
No varmasti niitä on, mutta tosiaan mistä sen tietää kuka on leikannut ja kuka ei. Ja hyväksyn toki kauneusleikkaukset jotka kukin päättää itse täysipäisenä tehdä. Ja ymmärrän että ne paineet julkisuudessa on kovat. Kylläpä ne vähintään taitaa purukaluston pistää kuntoon tuolla jenkeissä. Joskus ne halogeenihampaat ja muovi-ihot vähän hirvittääkin, nykyään fanitan brittiohjelmia paljon enemmän kun ne on niin elämänmakuisia.

Henkilökohtaisesti tykkään kuitenkin suht luonnollisista, jopa persoonallisista, ei ylilaitetuista naisista.
 
Jolie on kovis mutta en kuitenkaan pidä häntä erityisen kauniina, ehkäpä se hottis on parempi sana. Sopivasti (tai mahdollisesti liikaakin) hullu ja aggressiivinen nainen.

Tässä teille kissa, Deborah Ann Woll:
 
Beep
No varmasti niitä on, mutta tosiaan mistä sen tietää kuka on leikannut ja kuka ei. Ja hyväksyn toki kauneusleikkaukset jotka kukin päättää itse täysipäisenä tehdä. Ja ymmärrän että ne paineet julkisuudessa on kovat. Kylläpä ne vähintään taitaa purukaluston pistää kuntoon tuolla jenkeissä. Joskus ne halogeenihampaat ja muovi-ihot vähän hirvittääkin, nykyään fanitan brittiohjelmia paljon enemmän kun ne on niin elämänmakuisia.

Henkilökohtaisesti tykkään kuitenkin suht luonnollisista, jopa persoonallisista, ei ylilaitetuista naisista.
Nenäleikkaus on enemmän sääntö kuin poikkeus, samoin hampaat täytyy olla kondiksessa... kuoret mitkä lie ovat viralliselta nimeltään, en muista tähän hätään.

Sit tietysti fillerit, botoxit sun muut ovat ihan arkipäivää. Jopa nuorilla. : /

Itse myös suosin luonnollisuutta. Aivan karseita on ne kumipallot tissien tilalla ja liian filleröidyt naamat, jotka näyttää kun olisi ihon tilalla ilmapallo tai jotain... heeehhhh...
 
Iso äijä
Deborah Ann Woll, en ole ikinä kuullutkaan. Paras valokuva sinulla on tällä hetkellä, kyllähän tähän ketjuun laitetuista kissoista löytyy aikamoista photoa jos niikseen tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iso äijä;25788969:
Deborah Ann Woll, en ole ikinä kuullutkaan. Paras valokuva sinulla on tällä hetkellä, kyllähän tähän ketjuun laitetuista kissoista löytyy aikamoista photoa jos niikseen tulee.
True Blood. Jos kaipaa nähdä tuota söpöliiniä :) Aloittaa roolinsa rasittavana teininä, mutta kasvaa yhdeksi herkullisimmista hahmoista.
 

Yhteistyössä