Hakutulokset

  1. Muikee

    Roskis viivat r-testissä...

    Tee uusi testi. :)
  2. Muikee

    * Hoidot KYS 2011 *

    Äh :') Ette ikinä arvaa... Kävin siinä aukkarissa ja söin niitä letrozol tabuja niinkuin piti... Hoidon jatkumista alettiin suunnitella niin kappas... Minä olen raskaana, luomusti. :') Toivottavasti teillä kävisi myös onnellisesti, toivon teille kaikkea hyvää ja kiitos :)
  3. Muikee

    * Hoidot KYS 2011 *

    Mooi... Minulla alkaa huomenna Letrozolin syönti 2tab/vrk 5pv ajan... Onko muilla tästä lääkkeestä kokemuksia? Ovulaatio sattuu seuraavanviikon lauantai/sunnuntai, ja seuraavan oviksen aikaan oli tarkoitus tehdä inssi... mitenköhän lie kun viikonlopulle just sattuu?? ...nii ja ensiviikolla...
  4. Muikee

    Muisteluja taasen (Pieni Juho pääskyni 6.6.2006-6.6.2006)

    Itku tuli... :( Aivan kamalaa varmasti! VOIMA HALEJA JA OSAANOTOT <3
  5. Muikee

    Mikä on kuppikokosi rintaliiveissä ?

    110E :)
  6. Muikee

    * Hoidot KYS 2011 *

    Moi, me kävimme eilen mieheni kanssa kysissä, kaikki pitäisi olla ok mutta raskautta ei vaan kuulu (selittämätön) Oli ihmeen ihana ja mukava lääkäri siellä! Ensikuussa on jo ilmeisesti inseminaatio :O, ihmeen nopeaa toimintaa. Ainoastaan "limakalvo" oli minulla hieman ohut niin saan siihen...
  7. Muikee

    KYS jonon pituus?

    Joo elikkä meillä on ilmeisimminkin alkamassa ivf hoito. Eka käynti ensiviikolla ja sitten siitä eteenpäin... Kuinka pitkä jono kys:lla on hoitoihin, tietääkö kukaan... ?
  8. Muikee

    * Hoidot KYS 2011 *

    Moi vaan... Minä ja mieheni kai joudumme hoitoihin. Kaikki maailman testit käyty, ja simpat ei ole miehellä ihan ok:t. Joten hoidot kai meilläkin alkaa... Onko se millainen kokemus? Mitä siellä tapahtuu ja kauanko aikaa menee?
  9. Muikee

    Kertokaa Inseminaatiosta!

    Joo eli kerron alussa vähn itsestäni. Olemme mieheni kanssa kohta 2v yritetty saada omaa lasta... tuloksetta... Testeissä käytiin ja huonoja uutisia tuli... spermassa ei ole oikeastaan lainkaan liikkuvia. Mutta jos on(uusi näyte pitää viedä), niin ilmeisesti IUI edessä. Kertokaahan, että...
  10. Muikee

    Tietääkö kukaan, minkä valmistajan tämä on (kuva)

    Onko Riihimäen lasia? Humppilaa? Iittalaa? Ei löydy :( Apuva apuva!! :)
  11. Muikee

    Kylläpä on kyyneleitä tiputtava teksti... :(

    Katselen täältä kaukaa Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee? Miksi isällä on niin raskaat askeleet? Minäkö heille olen surua tuottanut, kun vain katselen täältä kaukaa. Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti, että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan. Voitko, Taivaan Isä...
  12. Muikee

    Kuinka kauan teillä meni kun "tärppäsi" ?

    Ihan mielenkiinnolla kyselen, että täällä varmasti on saman kokeneita kuin minä, että lasta on yritetty ja yritetään edelleen (1,5v) Kauan meni, mitä teitte asian eteen, pitikö käydä tutkimuksissa ym hoidoissa? On välillä vaan niin turta olo... eikö minulle ja miehelleni pientä suoda? :'(...

Yhteistyössä