Roskis viivat r-testissä...

  • Viestiketjun aloittaja "tytti"
  • Ensimmäinen viesti
"tytti"
Elikkäs...Onko kenellekkään tapahtunut niin että testi tehtäessä ei ole kahta viivaa ilmestynyt testiin,mutta tyyliin seuraavana päivänä testissä näkyykin kaksi viivaa?!Testit eivät ole olleet roskiksessa tai kosketuksissa mihinkään erityisesti...olleet vaan pöydällä esim. Oletteko silloin olleet raskaana vai ette?! Mä olen ymmärtänyt että testiin ei pitäisi kahta viivaa ilmestyä jos ET ole raskaana.Ei koskaan ilmesty ne viivat.VAI?! Miten...

Joo TIEDÄN että sen 5 minuutin jälkeen ei testiä pitäisi enää tulkita mitenkään...mutta...satuin tuossa laittamaan eiliset kaks testiä roskiin tuosta pöydältä...ja niissä oli kaksi viivaa joita ei sillon alle 5 min pissimisestä ollut.
Oireita mulla ois...vaikka muille jakaa...mut...noi testit?!
 
"apari"
Ei ole kokemusta, mutta jotenkin ajattelisin, että voisi olla silloin postiiivinen jos viivoja ilmestyy vaikka myöhemminkin. Siis ei mulla ainakaan ole koskaan tullut negatiiviseen testiin toista viivaa myöhemminkään

Olipas varmaan avuksi :D
 
"tytti"
Mietin itse samaa...että ei siihen toista viivaa tule koskaan jos raskaushormoonia ei ole...ei tule ikinä...ei viikkojenkaan päästä.Kun se nimeomaa tarvihtee sen hormoonin mistä se syntyy se viiva... :p
 
"tytti"
Näin kävi siis kahessa testissä.Kahen peräkkäisen päivän testissä.Mä teen ens viikolla uuden jos nää olot ei mihinkään häviä... :p Kiitos vastauksista. :) Mielelläni kuulen lisää mielipiteitä. :)
 
Kyllä sellainen haaleista haaleinkin vasta myöhemmin ilmestynyt viiva, voi olla merkki raskaudesta.
Etenkin jos oireita on ( tosin ne pystyy kyllä hyvin luomaankin itselleen ).
Mulla ei näyttänyt testi kuin haaleaa haamua ja menkatkin tuli ( tosin niukempina) mutta olotila tuntui siltä, että olisin raskaana ja olinkin. Tein sen haamutestin jälkeen muutaman päivän päästä uuden ja se näyttikin jo selkeämmän tuloksen.
 
"tytti"
Täytyy tarkistaa ensvkolla...kun nyt vkolopuna en saa haettua testiä enää.
Oireita pystyy joo tekemään,mut...ite palelua ja väsymystä ja tytykytyksiä tms tms ihmetelly ja lekurillaki kävin ku ollu niii hämärä olo...Jotai verikokeita otettiin,mut niissä ei mitään ihmeellistä näknynyt.Raskaushormooni testiä ei otettu.Lääkäri oli vähä hoo moilasena mun olotilasta...eikä osannu sanoa mitään. :/ Mä sitte ite rupesin testaamaan ku välähti...jos se onkin sitä...vaikka pillereitä syön...mini sellasia.

Se on ooteltava maanantaille...ja sit testattava vielä...
 
"tytti"
Tää on vielä niin että lapsen tuloa ei olla ajateltu.Siksi pillereitä täsmällisesti syön.Tasan kellon tarkkaan.Mutta...muuten oloni on ollut...todella todella outo ja...ei normaali.Lääkärikään ei tosiaan osannu sanoa mikä minua vaivaisi...

Oon joskus kuullut et roskishaamutkin on usein niitä tulevia vauvoja...Piti vaan tulla kyselemään...mitä tästä sanotaan. Mäkin mitä aikasemmin joskus oon negoja testannu...ei niihin ole toista vivaa tullut... :p Saas nähä...ens vkolla pitäs varmasti jo näkyä ihan selkeenä jos tää nyt sitä on...jännityksellä odotellaan...

Vaikka ei ole ollut ajatuksissa lisääntyä...enään.Ni...silti...jotenkin...ei tiedä mitä sanos...mutta...niin kai olis tarkotus jos positiivinen pysyy testissä viel ens vkollekkin....
 

Yhteistyössä