Hakutulokset

  1. Zeenia

    Onko muita kenellä mies lähdössä armeijaan???

    Miten olette kestäneet eron?? :'( :'( Meillä 13kk poika (yhteinen) ja 5v tyttö. Mietiskelen vaan että miten lapset reagoivat isän pitkiin poissaoloihin? :o Minä olen kotona nuorimman kanssa ja vanhempi lapsista on tarhassa. Eli ainoa tulo palvelus aikana on kotihoidontuki. Onkohan se...
  2. Zeenia

    lasten suusta :)

    Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellaisella, joka saa huonon kasvatuksen on kivaa. Timo 6v. Joskus juhlan jälkeen tulee toinen juhlapäivä. Ei kukaan oikeastaan tiedä miksi se tulee, mutta ollaan vain iloisia ja lomalla eikä turhaan kysellä. Anna 9v. Ristiin voi...
  3. Zeenia

    Miten kahden vaippaikäsen kanssa..

    Haluisin kuulla kokemuksia sellaisilta joiden lapsilla noin vuosi ikäeroa.. Meillä poika synty 06/06 ja taas testi plussalla.. Miten ootte pärjänny?? Meillä on nyt kaksi lasta esikoinen 04/02.. Elämääkin suurempi päätös edessä... Kiitos jo etukäteen kaikille jotka vastaavat....
  4. Zeenia

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    Minkäikäinen olet ollut kun lapsi/lapsesi syntyivät??? Tyttö 19.04.2002 3040g 49cm Itse olin 18 vuotta =) =) =) =) =) Poika 15.06.06 3880g 53cm 22 vuotta
  5. Zeenia

    Voihan ihanuus!!!

    Pojan ihan asukokonaisuus.. Meillä ehdittiin kerran pitää päällä, kun raskaus aikana shoppasin hullun lailla kaikkea ihanaa.. Nyt vaatteet alkavat jäädä pieniksi ja kaappeihin pitäisi saada uudelle koolle tilaa.. Käykää ihmeessä katsomassa.. ***IHASTUTTE***...

Yhteistyössä