Hakutulokset

1. M

Onko se BBn viimeöinen panovideo poistettu riemurasiasta?!!

mäki haluun :laugh: :kieh: :saint:
  2. M

Koskas sai pupuilla punktion jälkeen?

Siinäpä se kysymys tulikin. Niin alkionsiirtoo ei oo viel tehty.
  3. M

koeputkihedelmöitys!

on ollut mies mukana. Pitäähän miehen olla paikalla kun lapsi saa alkunsa ;)
  4. M

2-veeltä jätetty tutti viime keskiviikkona pois, onko kokemusta

meillä hävitettiin kaikki muut tutit paitsi yks jätettiin. Sanoin et tuttiritari vienyt tutit oravavauvoille ja siitä viimesestä tutista leikkasin palan pois. Tyttö ei siis pyydä tutttia hokee vaan et ei halua nukkua ja itkee sängyssään :( Niin ja meillä on kans ostettu muumitietokone siitä...
  5. M

Hiukset ja päänahka paloivat parturissa

palo ku blondasin itte hiukset, päänahka valui aivan verta :| mut tolla puuterilla se parani. Jos sun päänahka on rikki niin siihen ei kyl saa laittaa mitään rasvoja.
  6. M

Hiukset ja päänahka paloivat parturissa

hae apteekista sellasta "puuteria" ku basibact (en oo varma kuin kirjotetaan) se autto ainakin mulla, ja ensiapuna voisit laittaa vauvantalkkia jos sellasta sattuu olemaan.
  7. M

Menkkamainen juiliminen

emättimessä ja menkkatuntemukset vaan lisääntyy :ashamed:
  8. M

Menkkamainen juiliminen

alapäässä, onko normaalia RV 5+6?
  9. M

facebookista

mistä mä saan muutettua profiilini niin ettei sitä nää muut kuin kaverit?
  10. M

IVF marras/joulukuu

Henke täs on vähä meidän historiaa, kopsasin tuolta, ku laiskuus iski. Ja tämä viimeinen hoitohan epäonnistui. Seuraava pas ois sitten tammikuun puolella.Hoitaja meinas et on parempi siirtää suosista ens vuoden puolelle joulunpyhien takia.
  11. M

IVF marras/joulukuu

Moikka vaan kaikille! Pidin muutaman päivän palstataukoa, kun mieli oli niin maassa mut nyt alkaa jo helpottamaan. On se jännä kuinka nopeasti mieli tasaantuu näiden mönkään menneiden hoitojen jälkeen, viime viikolla olin vielä sitä mieltä ettei koskaan enää yhtäkään hoitoa, mut nyt ajattelen...
  12. M

IVF marras/joulukuu

kiitoksia kaikille :hug: Onneksi meillä on jo yksi ihana icsi-tyttö :heart: , niin kestää pettymyksen paremmin. Aivan on huono omatunto kun suree ns.menetettyä lasta, kun kerta jo yksi on olemassa. Mutta niin kuin yksi ihana ystäväni sanoi; että minullakin on ihan sama oikeus toivoa lisää...
  13. M

IVF marras/joulukuu

menkat alkoi, et se siitä sitten. Alkoi muuten just samaan aikaan kuin ekas icsi:ssä. Nyt on sellanen olo et en tiedä jaksanko näitä hoitoja enää. Pakkasessa on kaks huonoa ja ne tuskin kestää edes sulatusta, joten homma pitäs alottaa ihan alusta. No eipä se uus icsi kovin ajankohtanen oo ku...
  14. M

IVF marras/joulukuu

Mulla ei oo ollenkaan määrätty veritestiä, käskettiin vaan tehdä tavallinen testi. Ootko ice-78 hoidossa yksityisella vai julkisella? Viimeks oli niin et kun apteekin testi näytti plussaa, niin soitin hoitajalle ja sit vasta pääsin veritestiin. Testin teen varmaan torstaina, jos menkat ei sitä...
  15. M

IVF marras/joulukuu

Tääläkin aika matelee, eikä oireita suuntaan eikä toiseen. Rupee ahistaan ku testaukseen ei oo viikkoakaan, vaikka satavarma on et nega pamahtaa. Vai kuinkas se testaus olikaan kun siirto oli ke, niin eikös testi päiväkin oo ke? pp8
  16. M

IVF marras/joulukuu

Elämänperhonenmulla tuli viimeks kiinnittymisvuotoa, mut se oli enemmänkin vaaleenpunasta, mut se tuli muistaakseni myöhemmin. Mut toivotaan et sulla ois hyvää vuotoa :heart: Darmalle :hug: Ittellä pp 6 menos ja missään ei tunnu mitään, en sitten tiiä onko hyvä vai huono.
  17. M

Yksityisellä hoidoissa.Mistä rahat?

Milskille Mun täytyy kyllä sanoa, että tyytyväinen olen julkiseenpuoleen. Mielestäni olen saanut hyvää hoitoa ja jos on ollut murheita, niin sekä lääkärillä&hoitajalla on ollut aikaa kuunnella. Muusta ei kylläkään ole kokemusta, täällä päin ei oikeen muuta vaihtoehtoa olekaan, jos ei halua...
  18. M

IVF marras/joulukuu

Mun vanhassa reseptissä ei sic,ä ollu, mut tuossa on jonka nyt sain mahdollista pas,a varten. Ja mä kyl tosta reseptistä ymmärtäisin et oon korvauksen saanu. Näin luki tohtori.fi= Sic = Juuri niin!, Merkittynä esim. yleisestä ohjeesta poikkeavan lääkkeen vahvuuden, määrän tai annostuksen...
  19. M

IVF marras/joulukuu

Mä oon vissiin yksin koneella, muilla on varmaan parempaa tekemistä näin lauanai iltana =) kris mulle määrättiin pas,a varten zumenonia 84 tbl. Siirtoon ei koskaan päästy ja mun päiväkirja merkinnät on vajavaisia, mut mulla on täs ohje minkä oon saanu. Siinä lukee et zumenonia 3xpvä 12-14...
  20. M

IVF marras/joulukuu

Foolihappo ja raskaus Raskautta suunnitteleville sekä raskaana oleville foolihapon saanti on erittäin tärkeää, sillä ennen hedelmöittymistä ja alkuraskauden aikana käytetty foolihappolisä vähentää sikiön hermostoputken sulkeutumishäiriön eli NTD:n syntymistä. Suomessa NTD-raskaudet ovat...

Yhteistyössä