Hakutulokset

  1. T

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Minä tahtoisin myös facebook ryhmään mukaan.. Hitto, että tekee tiukkaa töissä pahoinvoinnin takia vanhusten vaipan vaihdot yms.. :/ oksu ei ole lentänyt, mutta kaukana se ei kyllä ole ollut. Väsy painaa ja tissit on turvonneet. Ensimmäinen neuvola meillä on heinäkuun puolessa välissä...
  2. T

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Mä haluaisin liittyä sinne facebookin ryhmään.. Laitoin kyllä yv:tä, mutta en oo yhtään varma onnistuinko :D
  3. T

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Heippa! Täällä ilmoittautuu varovaisesti mukaan yksi mamma lisää :) Oireita on ollut jo ennen plussaamistakin, rinnat arat, mielialavaihtelua, huonoa oloa, jatkuvaa nälkää ja vessassa ramppaamista. Melkoisen klassiset oireet :P Ennestään meillä on yksi poika 06/12<3 Oon...
  4. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Ajatuksissani laitoin tämän kesäkuun ketjuun, joten kopioimpa vielä tänne. :) Synnytyskertomusta: Viikkoja 39+1 Viime viikon keskiviikkona manailin vielä kahdentoista aikaan äitilleni puhelimessa, että varmasti menee yli lasketun ajan.. Kahden aikoihin alkoi olla hieman kipeämpiä...
  5. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Synnytyskertomusta: Viikkoja 39+1 Viime viikon keskiviikkona manailin vielä kahdentoista aikaan äitilleni puhelimessa, että varmasti menee yli lasketun ajan.. Kahden aikoihin alkoi olla hieman kipeämpiä supistuksia ja niiden väli oli 2minuutista 9minuuttiin. Kävin sitten lepäilemään ja...
  6. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Täällä vieteltiin viikonloppu töiden merkeissä, nyt on sitten kaksi päivää vapaata ja sen kyllä huomaa.. Tähän aikaan pötköttelen vielä sängyssä yöpaita päällä, mahtavaa välillä vaan köllötellä. :) Mies läksi kattelemaan autoja kaveriporukassa, joten täällä on 'vain' kissat ja potkiva masuasukas...
  7. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Ihanaa huhtikuista aamua! :) Mulle vois päivitellä la 4.7 (nyt olen 5.7 päivän kohdalla) ja iäksi 23v Pientä pilkunviilaamista, mutta itteään häirittee :P Äitiyspakkaus tuli tiistaina, reilu viikko kelan päätöksestä. Sitä jo useampaan kertaa hiplaillut ja järjestelly vaatteita mokomassa...
  8. T

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Rakenneultra kuulumisia: Pituutta meijän pikkumiehellä on siis sen parikymmentä senttiä ja painoa 408g :) Elikkäs poikalupaus saatiin :heart: Kaikki oli kuten pitääkin, huojentavaa! Kätilö oli sama kuin ekallakin kerralla, oikein muksan oloinen ja selitti tarkasti kaiken. Nyt ei muutakun...
  9. T

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Neljäs? :Paljon jaksamisia sinne! Inhottavaa laitella omia neuvolakuulumisia heti perään, kun toinen on saanut huonoja uutisia.. Mutta kuitenkin.. :/ Neuvolassa siis käyty tänään. Hemppa oli noussut 110, wuhuu. :) Painoa on tullut koko raskauden aika yhteensä 3kiloa. Verenpaineet olivat...
  10. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Esimies on nainen, jolla on myös omia lapsia yms. Kylmä sorsa, ei voi muuta sanoa :D Onneks työkaverit on ihania, aina huolissaan mun voinnista jne. :) Tiesin kyllä, että ei ne voi esim. katkasta työsuhdetta tms raskauden takia, mut kyllä kivi vierähti sydämmeltä kun sain sanottua asiani...
  11. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Ihanaista pakkaspäivää! Mä oon ainakin menossa sokerirasitukseen, koska painoindeksi oli 25,5.. Pikkasen siis ylipainoa. Raja on muistaakseni 25. Mutta eipä tuo mittään, hyvä kun tutkii :) Lähimmät ystävät ja sukulaiset tietävät uudesta tulokkaasta. Töissä oon kertonut oman tiimini...
  12. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Rv 17+0 Poks! Ihanaa, muutamisen viikkoa ja sitten ollaan jo puolessa välissä =)
  13. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Hellurei! Rasvasta oli kyselyä.. ite ainakin vaan lompsin apteekkiin ja kysyin mitä suosittelevat raskausarpien ehkäisyyn. Ensiksi kauppas omasta mielestäni melko kalliita raskausarpi voiteita.. Mutta kun siinä pällistelin, niin suositteli sitten myös ihan perusvoiteita ja sellaisen sitten...
  14. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Moikkelis! Täälläpäin käydään neuvolassa aluksi kerran kuukaudessa, kun viikkoja on tarpeeksi niin kahden viikon välein ja loppuraskaudessa kerta viikkoon pitää käydä näyttäytymässä. Ilmeisesti lääkärin pakeille pääseepi kolme kertaa, eka kerta on jo takana :) Omaa napaa: Puolentoista...
  15. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Terppa! Meillä kans rakenneultra tehdään 4D:nä :) Mä oon ehkä vähän onneton, mutta en osaa laittaa yksityisviestiä täällä :D Ei siis kovin helppoa ilmoittaa itseään naamakirjaan ryhmään. :whistle: Täälläkin masu alkaa jo pikkasen näkymään, ihanaa! Kunnon vauvamasua odotellessa. Tiuh...
  16. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Hyvät uudet vuodet kaikille! On ollut puhetta miehen ottamisesta mukaan synnytykseen; itte ainakin haluan ja on tainnut meillä olla alusta asti selvää, että mies tulee sinne mukaan.. Äippävaatteista; Yhdet housut oon käyny jo ostamassa töihin ja alennuksesta löyty paitakin.. Housut kun...
  17. T

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Ultrassa siis käyty aamuvarhain :) Hirmu mukava kätilö oli ja paljon selosti mikä missäkin sijaitsee yms. Mies näytti olevan hieman huulipyöreänä tuijottaessaan ruutua. :) Siellä köllötteli pikkunen vaava 5cm ja niskaturvotus oli 0,6mm. Hyvältä siis näyttää. Kätilö sano vauvaa kunnon...
  18. T

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Hellurei! Omaa napaa; Kuunneltiin miehen kanssa hetki sitten dopplerilla katkiksen sydänääniä.. Ja vihdoinkin kuuluivat! (Ollaan jo muutama viikko sillon tällöin kokeiltu kuuluuko mitään.) Kyllä siinä muutama kyynel taisi tipahtaa poskille. :heart: Ja kaiken kukkukkuraksi "huomenna" on...
  19. T

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Hellurei! Onnittelut ihanista ultrakuulumisista! =) Meillä on np ultra 21.12, ei millään malttaisi muutamaa viikkoa odottaa! Dopplerista oli puhetta.. Me tilattiin sellainen! Vielä ei ole mitään saatu kuulumaan, mutta on se mukavaa kuitenkin kun mies kieli keskellä suuta yrittää...
  20. T

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Täällä ollaan elelty hiljaiseloa ja luettu kaikki viestit läpi. Voimia huonojen uutisten saanneille! Viime yönä tuli nukuttua yhteensä 4tuntia.. : / Ja tänään olisi iltavuoro edessä.. Mulla on vielä parin viikon sopimus kyseiseen työpaikkaan, jonka jälkeen siirryn mukavampaan työpaikkaan...

Yhteistyössä